Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik denk dat paarden zo dicht bij de energiesferen staan dat ze afstemmen op hun mensdieren om hun heen als we in staat zijn hun te respecteren en te horen ...dan maken ze contact zoals ze met elkaar kontakt maken..
Bijzonder nl te zien hoe de kudde zoveel respect voor hem hadden ze ze hem de laatste week volledig met veel eerbied en beleefdheid behandelden, niet een keer in ongehoorzaamheid zich gedroegen, zelfs de shet waar hij vaak conflict mee had, was rustig, lief en at samen met hem..normaal altijd van een ander hoopje..alsof ze kletsten, alles even doornamen voor wat er moest gaan gebeuren....
De hengst was als onder een hoedje, liet hem met rust en kwam steeds even aanhaken, even neus aan neus...de laatste dag stonden ze om hem heen...als een soort bescherming..ze wisten dat hij ziek was, dat hij zwak was geworden....
Kunnen wij mensen op een gevoelslijn met onze paarden komen, wat ze graag willen, dan kunnen we uitwisselen.
russel schreef:Wat fijn en bijzonder dat je zijn hinnikje heb, dat had ik graag gewild als ringtone...dat moet je op je pc zetten om nooit kwijt te raken..
Ik wil ook graag geloven dat er meer is...en dan hoop ik hem straks weer te zien...dat ik daar alvast 1 vriend heb...ik hoop dat er een vriend is die hem ook op heeft gewacht en hem de weg wijst...zoals hij hier de jonkies de weg heeft gewezen, door soms letterlijk met zijn neus op de kont zachtjes voort te duwen....
Luigi schreef:Een tip voor als je je paard in het land laat inslapen, doe het ver uit de buurt van de sloot.
Mijn paard is begin deze week ingeslapen en bij het omvallen wilde hij zich nog corrigeren en is in de sloot gevallen. Gelukkig heeft hij er volgens de dierenarts niks van meegekregen en was hij al dood voordat hij erin viel. Maar het is een rot gezicht en zo wil je je paardje niet zien sterven.
russel schreef:Fransje wat erg, ik vind dat de dierenartsen daar ook van te voren in moeten mee beslissen, problemen als dergelijke is iets wat ze natuurlijk ook niet willen maar wel kunnen verwachten.