In alle stilte heb ik jullie op bokt gevolgd. Ik vind het ontzettend dapper dat je haar een kans hebt geven, en des te meer dat je haar nu hebt kunnen laten gaan. Ze heeft een fijne tijd bij je gehad! Heel veel sterkte
Ik vind het knap dat je toch de beslissing hebt genomen om haar te laten gaan.. En dat je haar de kans hebt gegeven, heel veel sterkte de komende tijd!
Tosadog
Geplaatst: 14-05-12 13:59
Misschien zit ik helemaal mis, maar is er niet ieder jaar een Bokt Paard van het Jaar verkiezing? Ik hoef niet meer te zoeken, Pagella is voor mij HET Bokt Paard (zoals veel anderen voor mij al gezegd hebben) Nogmaals heel erg veel sterkte TS, ik heb grote bewondering voor je!
Ach jee, wat had ik een bewondering voor dit paardje. Ondanks alle twijfels liet ze zich altijd van haar mooiste kant zien... heel erg veel sterkte !!!!!
SanneLeoni
Geplaatst: 14-05-12 20:53
Heel veel sterkte Amber, ik weet hoe hard jullie beiden hebben geknokt
Jeetje, wat schrik ik hiervan! Dat lieve veulentje Pagella, waar iedereen direct al gek van was! Echt een paardje van 'heel bokt', zo'n bijzondere merrie.. Heel veel sterkte met dit verlies, je hebt denk ik een goede beslissing gemaakt. Dat maakt het niet minder verdrietig, natuurlijk..
Heeel veel sterkte! Het spijt me heel erg dat ik mijn een half-jaar-geleden-aangevraagde tekening van Pagella niet heb kunnen afmaken, nu ik dit verhaal heb gehoord heb ik het werk gelijk weer opgepakt. Bijzonder paardje was het!
Veel sterkte met het verlies van pagella, ik heb haar op van begin af aan gevolgd. Ben een tijd niet op forum geweest, dus ik schrok wel even toen ik dit las, mag ik vragen wat er precies is gebeurd waardoor je haar hebt moeten laten gaan, als het te moeilijk voor je is om te vertellen hoeft het niet hoor. Mag via pb.
Groetjes heidi
Maris__
Geplaatst: 17-05-12 13:12
Jeetje! Super veel sterkte met dit verlies. Ze had niet een beter baasje dan jou kunnen krijgen!
Heel veel sterkte! Heel erg jammer dat ze zo is achteruit gegaan. De enige keer dat ik haar ben tegengekomen was toen ze in blakende gezondheid door het dorp rende. En rennen dat ze kon toen! Je hebt haar een heel mooi leven bezorgd en daarvoor mag je trots op jezelf zijn!
Veel mensen kennen haar en denk dat ze op Bokt zeker gemist gaat worden, maar door niemand zo hard als door jou, net zoals niemand zo in haar geloofde als jij
Heel erg bedankt voor de vele reacties. Doet me goed. Tis alweer meer dan een week geleden. De week is echt snel voorbij gegaan. Vind het nog steeds gek. Alsof ik nog het idee heb dat ze terugkomt. Dat besef zal later nog wel komen. ze was en topper, en zal NOOIT vergeten worden!
magdabouma
Geplaatst: 18-05-12 23:44
Bijna 5 jaar en dan gaat ze Wat zal dit erg voor je zijn!Sterkte! Is ze ingeslapen om haar neus?
Jeetje wat verschrikkelijk om zo'n mooi en bijzonder paard te moeten verliezen. Diep respect voor alles wat je voor haar gedaan hebt, en ik wens je heel veel sterkte.