Dankjullie wel.. We missen haar nogsteeds elke keer als ik aan het schoonmaken ben en ik kom haar manen/staart tegen.. Het is nogsteeds niet eerlijk We missen haar zo ontzettend..
Joyce081084
Geplaatst: 30-05-10 00:10
Wat afschuwelijk om op deze manier je paard te moeten verliezen, en zo jong nog Heel veel sterkte gewenst!
Rosebud
Geplaatst: 30-05-10 00:21
Verschrikkelijk! Dit is gewoon de grootste nachtmerrie van iedere paarden eigenaar... wakker worden en je paardje, jouw meisje is er niet meer... Je denkt altijd dat het iemand anders overkomt en dan overkomt het op 1 keer jou zelf. Het is niet eerlijk en je wou dat alles een leugen was!
Meid dit moet verschrikkelijk voor je zijn! Ik leef heel erg met je mee en moet er bijna zelf een traantje van weg pinken!
Bedankt, voor jullie berichtjes Het doet ons nogsteeds goed om te lezen hoe iedereen mee leeft
whitneyvdw
Geplaatst: 30-05-10 10:54
hoi dinkie dit is je allerergste nachtmerrie,heb vooral geen schuldgevoel,je ben niet de enigste die met onweer binnenblijft.het is vreselijk dat jij je paard ben verloren,en nog zo jong ook.toen ik het las liepen de tranen ook bij mij over mijn gezicht.ik hoop dat je het ooit kan verwerken,heel veel sterkte.
Bedankt! Het is niet meer dat ik een echt schuldgevoel heb dat ik ze naar buiten heb gelaten.. Maar baal er nogsteeds wel van.. tuurlijk spookt het door je hoofd.. wat als ik nog 1 dag had gewacht zoals gepland.. Mja, ben er nu wel achter dat het iedereen had kunnen gebeuren.
Bedankt.. Net een zware nacht achter de rug gehad, het zou gaan onweren.. Duco heeft zijn jaarling binnen gezet, puur voor zijn gemoedsrust.. Mijn merrie die alles van dichtbij heeft meegemaakt heb ik buiten gelaten.. voor het geval ze in paniek zou raken.. dat heb ik liever buiten dan in de stal.. buiten zijn genoeg draden zodat ze nergens heen kan, binnen in de stal kan ze geen kant op... Vond het een erg moeilijke keuze en heb de hele nacht wakker gelegen.. Gelukkig heeft het hier niet veel geonweerd, heb alleen gerommel gehoord in de verte..
Met een tijdje zal het wel minder worden, maar de aankomende tijd is het nog erg moeilijk als het onweert..
xxconchita
Geplaatst: 07-06-10 16:59
Sterkte Gelukkig heeft ze niet geleden.
Daisyree
Geplaatst: 18-06-10 12:02
Heel veel sterkte, het lijkt me verschrikkelijk je paard zo te moeten verliezen. En ze was ook nog zo jong. Het is inderdaad een heel kleine geruststelling dat ze niet heeft geleden, maar dat maakt de pijn vast niet veel minder. Door de jaren heen heb ik ook al diverse dieren verloren en het doet pijn als ze er niet meer zijn, maar over een tijdje kun je weer lachen over de grappen en grollen die ze uithaalden. En zoals je al zei, ze is nu je sterretje in de hemel en ze zal dus nooit ver van je hart zijn.
bedankt wederom voor de reacties.. had verwacht dat het topic nu dicht zou blijven.. maar zag het ineens bovenin m'n berichten staan.. dan slik je toch wel weer even
Het gemis blijft altijd.. En tuurlijk wilde je dat ze er nog was.. Maar het besef is er inmiddels wel, dat je weet dat ze niet terug komt.. Af en toe ga ik in hun oude landje zitten.. en denk ik aan de leuke dingen die ik met haar heb mee gemaakt.. Op zulke momenten mis je haar het meest.. En dat zei ik al, dat zal altijd blijven.. vergeten zullen we haar nooit
franka75
Geplaatst: 18-06-10 12:27
wat een drama had het nog niet gezien maar meid echt heel erg schrikken. helaas is onweer niet te onderschatten en ook echt gevaarlijk. ik hoorde nog niet zo lang geleden ook van iemand die dit meegemaakt heeft. sterkte
herbielover
Geplaatst: 18-06-10 12:30
Heel erg veel sterkte met zoon groot verlies zou niet willen voelen hoe het s om zoiet dierbaarts te moeten verlaten