[IM] Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mickydo

Re: Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:25

Al je topics over Puck gevolgt !

Echt onwijs respect voor wat jullie gedaan hebben voor dat kleine hummeltje !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:32

gekvanfleur schreef:
over repsect gesroken idd.
cassisy heeft twee topics lang alles wat TS zei in twijfel getrokken, in feite gewoon uitgemaakt voor leugenaar.
ze geloofde niet dat hij naar de kliniek ging, ze zuerde dat de andere veel beter waren terwijl de betreffende bokker zelf aan kwam geven dat zei ook zo'n eind met puck zou gaan reizen, zeggen dat ze geen geld heeft enz. niets geen respect, maar gewoon allerlei suggesties doen die nu niet blijken te kloppen.

en je dan nu nog blijven verschuilen achter die trailerrit?weet je wat het moeilijkste is voor mensen? toegeven dat je fout zat......

TS: top wat je gedaan hebt!
hij mag nu gaan, ik vind het zelf gewoon nog moeilijk, de arme drommel.

Weet je wat het makkelijkste is voor mensen? Meteen er maar van uitgaan dat kritiek die gegeven wordt, gegeven wordt om mensen af te zeiken, ipv er van uit te gaan dat ook degenen die kritiek uiten het beste voor te hebben met die pony. Er wordt hier zelfs geroepen dat andere van plan waren om de pony onder de neus van Prissey vandaan te halen, af te pakken? Mag ik iedereen er ook even aan herinneren dat zoetjes ook bereid was geweest om deze pony op te gaan halen en alle kosten op zich te nemen die het transport, het onderzoek en eventuele behandelingen mee zouden brengen?

Het is Prissey geweest die deze pony op het internet tegenkwam. Het is Prissey geweest die het vervolgens hier op bokt bekend heeft gemaakt waar die pony stond. En op dat moment - had Prissey Puck daar niet vandaan gehaald, was hij daar zeer zeker niet blijven staan. Wat waar is, mag gezegd worden.

Enfin, discussies mogen niet op IM topics, ik ga het topic niet verder vervuilen.
Prissey, nogmaals sterkte.

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:34

Ik heb iets geschreven wat ik niet had moeten doen en wat hier niet relevant is.

Excuus, ik heb het weggehaald. :o
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 05-01-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:43

Ook ik heb zitten huilen om dit verhaal. Zo sneu voor kleine Puck. Ik ben wél blij dat hij een eerlijke kans heeft gekregen. Had ts hem niet grondig laten onderzoeken en hem direct laten inslapen, dan zou altijd twijfel blijven over wat misschien mogelijk was geweest. Nu heeft hij een paar fijne dagen en een rustig eindje mogen meemaken. Rust zacht lieve Puck.

Cassidy, ik denk dat mensen hier vooral doelen op het wantrouwen dat tegenover Prissey is geuit. Ook jij hebt natuurlijk het beste met Puck voorgehad, daar twijfel ik geen moment aan. Dat de dingen die je schreef ook uit die motivatie kwamen geloof ik ook. Maar in de eerdere topics zijn nogal wat niet al te vriendelijke dingen gezegd tegen ts, en dat had best wat minder gemogen. Het twijfelen aan haar bedoelingen, het vragen om foto's van het inslapen(is overigens voor zover ik weet niet in het topic maar per PB gevraagd)...dat is imo tamelijk kwetsend, toch? Dat is in ieder geval wél wat mij dwarszit. En daarom zou een excuus wel fijn zijn.

n.b. ik schrijf dit dus niet om jou persoonlijk aan te vallen; ik reageeer op jouw en andere reacties in dit topic.

lizaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:50

ach wat sneu nou weer!
Heel veel sterkte toegewenst!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:50

Cassidy schreef:
gekvanfleur schreef:
over repsect gesroken idd.
cassisy heeft twee topics lang alles wat TS zei in twijfel getrokken, in feite gewoon uitgemaakt voor leugenaar.
ze geloofde niet dat hij naar de kliniek ging, ze zuerde dat de andere veel beter waren terwijl de betreffende bokker zelf aan kwam geven dat zei ook zo'n eind met puck zou gaan reizen, zeggen dat ze geen geld heeft enz. niets geen respect, maar gewoon allerlei suggesties doen die nu niet blijken te kloppen.

en je dan nu nog blijven verschuilen achter die trailerrit?weet je wat het moeilijkste is voor mensen? toegeven dat je fout zat......

TS: top wat je gedaan hebt!
hij mag nu gaan, ik vind het zelf gewoon nog moeilijk, de arme drommel.

Weet je wat het makkelijkste is voor mensen? Meteen er maar van uitgaan dat kritiek die gegeven wordt, gegeven wordt om mensen af te zeiken, ipv er van uit te gaan dat ook degenen die kritiek uiten het beste voor te hebben met die pony. Er wordt hier zelfs geroepen dat andere van plan waren om de pony onder de neus van Prissey vandaan te halen, af te pakken? Mag ik iedereen er ook even aan herinneren dat zoetjes ook bereid was geweest om deze pony op te gaan halen en alle kosten op zich te nemen die het transport, het onderzoek en eventuele behandelingen mee zouden brengen?

Het is Prissey geweest die deze pony op het internet tegenkwam. Het is Prissey geweest die het vervolgens hier op bokt bekend heeft gemaakt waar die pony stond. En op dat moment - had Prissey Puck daar niet vandaan gehaald, was hij daar zeer zeker niet blijven staan. Wat waar is, mag gezegd worden.

Enfin, discussies mogen niet op IM topics, ik ga het topic niet verder vervuilen.
Prissey, nogmaals sterkte.

en wat helpt het de pony dat jij alles wat TS zei in twijfel trok?
jij zat te zeuren dat als zoetje heb zou halen hij direct naar de kliniek zou gaan, tot zoetje zelf kwam en zei dat ze dat helemaal niet zou doen. :)*
en kun je het nu gewoon niet hebben dat het prissy was die hem ophaalde. had je ook zo gezeken als het iemand was geweest die je wel aanstond. of baal je dat het geen dwerggroei is?

sorry, maar hier word ik echt woest om. je hebt haar keihard uitgemaakt voor leugenaar en nu maak je nog zo"n nietszeggende opmerking over de rekeningen?
ik zou nog best geloven dat je het beste voor had met de pony, blijft de vraag over wat je tegen TS hebt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:00

Diep respect voor je dat je dit hebt gedaan.
dat je hem een kans hebt gegeven en daarna de beslissing hebt genomen hem te laten gaan.

Ik moest wel even slikken toen ik de foto's zag dat hij lag en overleden was.
moest gelijk aan Toeter denken.

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:03

Jezus wat heftig allemaal voor zo'n lief klein super leuk beestje

Hij heeft vast een heel erg mooi leven zonder pijn in de eeuwige groene weides!

Respect voor jou

Had het je niet na gedaan

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:04

Arm ventje :\
Maar je hebt voor hem gekozen en dat heb je goed gedaan Prissey. Sterkte ermee.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:08

Ook hier de tranen in mn ogen, een heel wijs besluit van je meis, hoe moeilijk het ook is, het is beter zo.
Het is echt naar dat hij moet gaan nadat jullie 'm zo goed hadden geholpen :(:)
Hij ligt er idd vredig bij.. :j Wat een arm klein Puckje ;(

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:15

zo jeetje..
ik had je 1e topic wel gelezen maar alles erna niet..
wat een emotioneel verhaal.
Knap van je dat je dit besluit heb genomen.
Nu kan kleine puck lekker rusten.
Vind dat je het top hebt gedaan voor hem!

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:16

denk dat we beter dit topic kunnen houden waar het voor bedoeld is, voor puck

het is al erg genoeg dat pris moest bewijzen door middel van foto's aan sommige dat hij wel echt dood is.

wat mij betreft kunnen deze mensen de pot op.

pris nogmaals sterkte!

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:16

Ik heb contact met je gehad over de pb en ook wel eens gereageerd op het forum.
echt nog nooit heb ik zoveel respect voor iemand gehad als voor jullie, ik was er best cynisch over in het begin maar ik had het mis.

ik wens jullie zo ontzettend veel sterkte, ook al is hij kort bij jullie geweest, wat moeten jullie hem ontzettend missen.

Lieve kleine Puck je bent nu een engeltje, veel plezier daarboven in die eeuwige groene weides, jou go little men!

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:20

respect en veel sterkte

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:23

TS, veel sterkte de komende tijd, het was misschien kort met Puck maar die dagen tellen evengoed.
Ik vind het erg dapper dat je Puck hebt bijgestaan tot het allerlaatste moment.

Duende01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:24

Kleine dappere Puck...........wat een indruk heb je hier in ieder geval achtergelaten!!

Voor jullie grote bewondering om dit kleine ventje te redden en te laten gaan........

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:25

Ik heb echt met verbazing gelezen dat je de foto's hebt geplaatst om te bewijzen... :\
Nogmaals je hebt het prima gedaan en je hoeft niets te bewijzen, volgens sommige mensen doe je het namelijk nooit goed. Onthoud dat maar. :)
En die lieve Puck is nu een engeltje. :(:)

Eldert61

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:35

meiden jullie zijn top een moeilijke maar juiste beslissing.
Zie de kleine PUCK nog zo staan in de trailer met die bepaalde blik in zijn ogen
dat vergeet ik nooit meer.
Sterkte toegewenst ook namens Petra

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:37

Rust zacht puck! hij leeft nu ergens waar hij geen kromme beentjes heeft en geen pijn heeft, samen met andere vriendjes.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:38

Wat een nachtmerrie verhaal zeg...sterkte met het verlies

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:41

Heel erg veel sterkte allereerst!!
Las het begin en dacht niet gelijk aan jou Puck, wilde het topic wegklikken, toen ik opeens bedacht dat het die lieve Puckje was!! Had net paar dagen geleden al je topics gelezen, en was er zo van onder de indruk..
Ik dacht, geweldig :D weer een pony die gered is van een afschuwelijk leven,
Had dus ook nooi gedacht dit te lezen zeg!
Nogmaals heel veel sterkte, en goed dat je deze beslissing hebt genomen!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:42

Wat heb je dat mooi omschreven, ik heb je vorige topic ook gevolgt, maar wat een moedig besluit zeg!! Heel veel sterkte met dit verlies!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:43

Goed van je dat je voor het juiste besluit kozen hebt.Het was het beste voor hem.
Sterkte met het verlies

anjore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:47

Ik heb steeds mee gelezen maar nog niet gereageerd,
Ik heb me verbaasd over het commentaar wat jullie hier gekregen hebben...Schandalig.

Geweldig dat jullie die pony daar weg gehaald hebben!
En als je hem dan hebt... en het lijkt enigzins mee te vallen, natuurlijk ga en mag je dan een beetje hopen dat er kans op beterschap is.
Voor zover ik het kon beoordelen hebben jullie steeds je verstand er bij gehouden en het juiste doel voor ogen gehouden.
Een pijnvrij en paardwaardig bestaan voor Puck.
En als dat er niet in zat, een pijnvrije paardwaardige dood.

En dat je dan volledig overtuigd moet worden voor je de beslissing neemt om het in te laten slapen kan ik me helemaal voorstellen. (Ook als daar nog een trailerrit voor nodig is. Jullie hebben er alles aan gedaan het hem de laatste dagen zo aangenaam mogelijk te maken.

Jullie hebben t goed gedaan!

Heel veel sterkte :(:)

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:57

Heb het topic van het begin af gevolgd. Petje af voor Prissy. Een moeilijk maar dapper besluit heb je moeten nemen meid. Vind dat je het heel goed hebt gedaan. Hoe lang had ie nog moeten lijden als je hem daar niet had weggehaald? Hij heeft in elk geval nog een paar hele fijne dagen gehad en kunnen meemaken hoe het ook kan zijn. Je kunt je hoofd hoog houden meis!!! Puck is je dankbaar, dat weet ik zeker.

En aan alle mensen die TS zo zwart hebben lopen maken.......Shame on you! Heeft een van jullie al eens zo'n triest geval als Puck opgehaald alleen om hem te laten inslapen als er geen simpele oplossing zou zijn voor hem? Denk het niet. De meesten beginnen al met ' ik zou het nooit gedaan hebben, teveel geld, zorg, moeite, etc, etc. Een excuses aan Prissy zou op zijn plaats zijn lijkt me zo.