Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gekvanfleur schreef:over repsect gesroken idd.
cassisy heeft twee topics lang alles wat TS zei in twijfel getrokken, in feite gewoon uitgemaakt voor leugenaar.
ze geloofde niet dat hij naar de kliniek ging, ze zuerde dat de andere veel beter waren terwijl de betreffende bokker zelf aan kwam geven dat zei ook zo'n eind met puck zou gaan reizen, zeggen dat ze geen geld heeft enz. niets geen respect, maar gewoon allerlei suggesties doen die nu niet blijken te kloppen.
en je dan nu nog blijven verschuilen achter die trailerrit?weet je wat het moeilijkste is voor mensen? toegeven dat je fout zat......
TS: top wat je gedaan hebt!
hij mag nu gaan, ik vind het zelf gewoon nog moeilijk, de arme drommel.
Cassidy schreef:gekvanfleur schreef:over repsect gesroken idd.
cassisy heeft twee topics lang alles wat TS zei in twijfel getrokken, in feite gewoon uitgemaakt voor leugenaar.
ze geloofde niet dat hij naar de kliniek ging, ze zuerde dat de andere veel beter waren terwijl de betreffende bokker zelf aan kwam geven dat zei ook zo'n eind met puck zou gaan reizen, zeggen dat ze geen geld heeft enz. niets geen respect, maar gewoon allerlei suggesties doen die nu niet blijken te kloppen.
en je dan nu nog blijven verschuilen achter die trailerrit?weet je wat het moeilijkste is voor mensen? toegeven dat je fout zat......
TS: top wat je gedaan hebt!
hij mag nu gaan, ik vind het zelf gewoon nog moeilijk, de arme drommel.
Weet je wat het makkelijkste is voor mensen? Meteen er maar van uitgaan dat kritiek die gegeven wordt, gegeven wordt om mensen af te zeiken, ipv er van uit te gaan dat ook degenen die kritiek uiten het beste voor te hebben met die pony. Er wordt hier zelfs geroepen dat andere van plan waren om de pony onder de neus van Prissey vandaan te halen, af te pakken? Mag ik iedereen er ook even aan herinneren dat zoetjes ook bereid was geweest om deze pony op te gaan halen en alle kosten op zich te nemen die het transport, het onderzoek en eventuele behandelingen mee zouden brengen?
Het is Prissey geweest die deze pony op het internet tegenkwam. Het is Prissey geweest die het vervolgens hier op bokt bekend heeft gemaakt waar die pony stond. En op dat moment - had Prissey Puck daar niet vandaan gehaald, was hij daar zeer zeker niet blijven staan. Wat waar is, mag gezegd worden.
Enfin, discussies mogen niet op IM topics, ik ga het topic niet verder vervuilen.
Prissey, nogmaals sterkte.