[IM] mijn meisje Cheyenne is er niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 20:29

DianneM schreef:
Ja joh... Dat is dat stukje uit je hart.. Dat heelt niet meer.

heb jij dat ook?
soms wel moeilijk hoor.
het leven gaat verder waarom heb ik er dan geen rust van?
ik heb nog vaak het gevoel van waarom had ik toen niet.......nou vul maar in ze heeft zat gehad waar steeds DA bij geweest zijn of ik naar DA zelf die een kleine kliniek aan huis heeft
waarom hebben 2 DA niet gemerkt/gezien wat ze had?

maar...ik krijg haar er nooit meer mee terug,en ik geniet echt wel van Gringo maar vaak denk ik toch van Cheyenne had zo of zo gereageerd...........

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:54

Ze is op dezelfde datum geboren als ik!!:)
sterkte met dit verlies!

Jokefleur1

Re: mijn meisje Cheyenne is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:23

Sterkte meid! Foto's zijn er gelukkig om naar terug te kijken!

Armitage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:34

Mijn super brave merrie is al 8 jaar dood en ik denk nog steeds aan haar. Ook mis ik haar en is met haar overlijden meteen het rijden voor mij opgehouden. Ik vertrouwde haar 1000% en ik heb amper gezocht naar een ander paard. Ze is overleden aan gas koliek (ze was koliek gevoelig) ik denk nog vaak. Had ik maar de dag daarvoor gaan rijden was het misschien niet gebeurt. Of had ik maar zus of zo. En nog meer van die gedachten gaan nog regelmatig door mijn hoofd. Na al die jaren zit het me niet lekker. Nu was jou situatie wel anders maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:34

dank jullie meiden, en ja ik kijk nog graag naar haar foto`s.
het was zo`n unieke pony en niet alleen haar karakter maar ook haar kleur/tekening

romy-paard
mijn man is ook jarig op 15 juni, deze dag zal altijd ook een beetje haar dag zijn

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:38

Armitage schreef:
Mijn super brave merrie is al 8 jaar dood en ik denk nog steeds aan haar. Ook mis ik haar en is met haar overlijden meteen het rijden voor mij opgehouden. Ik vertrouwde haar 1000% en ik heb amper gezocht naar een ander paard. Ze is overleden aan gas koliek (ze was koliek gevoelig) ik denk nog vaak. Had ik maar de dag daarvoor gaan rijden was het misschien niet gebeurt. Of had ik maar zus of zo. En nog meer van die gedachten gaan nog regelmatig door mijn hoofd. Na al die jaren zit het me niet lekker. Nu was jou situatie wel anders maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt.

ook voor jou :(:)
wel jammer dat voor jou paardrijden over is....

en dat is het rotte he, die gedachten van had ik maar ......
en als ik....

ik denk dat dat gevoel nooit weg gaat :n
en helaas zal er nooit een antwoord komen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:22

Dat had ik maar gevoel heb ik inderdaad ook nog wel ja.. De ene keer kan ik er makkelijker mee omgaan als de andere keer.. Had ik maar naar mijn gevoel geluisterd en niet naar de dierenarts.. Ik heb uit het verlies van mijn paard daardoor wel een hele goede les gehad: mijn intuïtie laat mij niet in de steek.. Ik vaar nu blind op mijn gevoel en het heeft begin dit jaar mijn paard gered. En in 2009 idem dito met mijn andere paard.. Tis alleen zo jammer geweest dat de les zo hard was..

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 23:34

DianneM schreef:
Dat had ik maar gevoel heb ik inderdaad ook nog wel ja.. De ene keer kan ik er makkelijker mee omgaan als de andere keer.. Had ik maar naar mijn gevoel geluisterd en niet naar de dierenarts.. Ik heb uit het verlies van mijn paard daardoor wel een hele goede les gehad: mijn intuïtie laat mij niet in de steek.. Ik vaar nu blind op mijn gevoel en het heeft begin dit jaar mijn paard gered. En in 2009 idem dito met mijn andere paard.. Tis alleen zo jammer geweest dat de les zo hard was..
:(:)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-17 15:22

Het was ff zoeken waar dit topic gebleven was....

Maar vandaag is het alweer 8 jaar geleden...wat vliegt de tijd!!

En nog steeds komt ze regelmatig in gesprekken naar voren ook bij anderen en dat geeft een fijn gevoel...

Al ben ik nu alweer bijna 8jr in bezit van Gringo wat een schat van een paard is , blijft er altijd een deel van mijn hart voor Cheyenne :j
Met alles wat we nu weten en alles wat er op internet te lezen valt had ze als het nu ze nu zou leven niet haar leven gekost.

nu lees je veel over EMS maar in de jaren 2005 tot 2009 wisten veel DA niet wat het inhield...

het is vandaag een mooie dag maar wel 1 met een dun zwart randje.......Dag meisje het gaat je goed daarboven.......................