[IM] ongelofelijk.. ook crocky is overleden (onderzoek gestart)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: ongelofelijk.. ook crocky is overleden (onderzoek gestart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:23

Kan je de dierenarts niet bellen voor de uitslag zeker nu er nog 1 is overleden. Hoeveel hebben jullie ernog voor het geval het iets besmettelijks is. Dan is de kans groot dat ze al besmet zijn maar misschien is er dan nog een therapie voor ze. Sterkte

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:30

Maar dat neemt niet weg dat het raar is dat ie plotseling is vertrokken, die kan jou toch even de uitslag vertellen???zeker helemaal als je een eigen bedrijf hebt dan heb je toch de vrijheid om zelf te bepalen om bijvoorbeeld jou op de hoogte te brengen van de uitslag, geen baas dat hem lastig valt, want hij is zelf de baas/eigenaar van het bedrijf.

Of had ik iets over het hoofd gezien?

Blijft beetje raar dit alles.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:01

Waarom is dit verhaal niet bekend op t.v. of andere media?
Vooral Hart van Nederland komt op zulke dingen af,zeker als het om dieren gaat.Ook vreemd dat er nix in de kranten,nieuws of internet [regio krant] staat.Ik woon in de regio van Wezep [waar ze woont] en elk ongeluk of gebeurtenis met dieren komt hier in het nieuws of krant.Er is toch een veearts en zelfs dieren ambulance bij geweest.Die maken er sowieso melding van,ook bij de politie.En zulke politie berichten komen in het nieuws!
JULLIE hebben toch de veearts gebeld en JULLIE moesten toch wachten op de uitslag?En nu opeens krijgt "een" mede eigenaar de uitslag?Het word steeds vreemder,lijkt Uri Geller wel.Ook onverklaarbaar.

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:33

Daphne, omwille van dit nieuwe bericht en alle verwijten die ik las, ben ook ik je berichten gaan nalezen...

Ik word er ziek van dat je zo met ons speelt...Meis doe iets, ga met iemand spreken maar doe zo niet verder. Je houdt ons voor de gek...en ik ben het beu...

Zovelen onder ons hebben ons oprecht bezorgd gemaakt om jou en je dieren... maar uit je berichten blijkt dat veel overdreven is of gewoonweg niet klopt. Dat je ezels gestorven zijn wil ik best geloven maar alles wat er rond hangt...nee sorry...

Ik hoop dat je de hulp vindt die je nodig hebt...en schrijf misschien wat minder verhalen op bokt...Dan zullen niet zoveel mensen twijfelen aan je oprechtheid en misschien meer begrip tonen.

Ik hoop dat het goedkomt met jou en je dieren !
En dan heb ik nog maar enkel de berichten van de aatste weken gelezen...en als de gas 2x wordt afgesloten omdat jullie geen geld hebben voor de rekeningen, waarom dan nog een nieuwe hond, waarom 5 paarden, 7 pony's, geen auto dan weer wel ?...Hoe kan je zeggen dat je met je krantenronde 200 € per maand verdient eind december en dat je in de supermarkt werkt als je met je knie in een brace zit met afgescheurde spieren en zelfs amper stappen en niet fietsen kunt.... maar nu een kijkOP nodig hebt
Je verhaal krijgt steeds een andere kleur...nl. in telkens andere topics...

Ik vind dit zeer triest voor allen onder ons die bezorgd om jou waren. Zovelen hebben jou wilen helpen...
maar je zocht altijd uitvluchten zodat ze niet bij je konden komen om je te helpen want dan zouden ze de waarheid ontdekken...

Maar dit was nu toch wel de clou om pas bijna een maand na het bloedtrekken zelfs de uitslag niet te hebben....het verhaal dat daarbij hoort...getuigt echt van ....... :o

Dit is zo erg.... |(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:45

Dit is zeker heeeel erg,want er zijn kinderen die dit wél echt mee maken! je spot niet met deze gebeurtenissen.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:51

Idd, ik heb ook even in je berichten gekeken.

Zeker als je hier verkondigd dat je nu echt niet in de stemming bent vind ik het vreemd waarom je wel op andere topics heel vrolijk kan reageren dat je codes voor een spelltje zoekt.

Sorry, maar als ik me zo rot voel denk dan maar niet dat ik me druk maak om een spelletje!

Ik vind niet dat je hiermee mag spotten, jij weet duidelijk niet hoe verschrikkelijk het is als zoiets je overkomt.

Ga hulp zoeken meisje, want ik denk serieus dat je dat moet doen als je zulke leugens verteld.

Toevallig kende ik een meisje dat last had van een of andere stoornis, die deed precies hetzelfde als dat jij nu doet.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:14

Daphne__ schreef:
morgen geef ik iedereen hier de uitslag..
ben nu niet in de stemming..

:)

Daphne__ schreef:
hey,
sorry dat ik het niet heb verteld.
gisteravond is weer 1 van onze ezels overleden..
net zijn we gaan kijken bij de medeeigenaar (hij heeft de uitslag) maar hij blijkt plotseling te zijn vertrokken naar duitsland!.(vakantie)

we gaan hem straks proberen te bereiken op zijn mobiel.

Je zegt eerst dat je de uitslag hebt, en dat je niet in de stemming bent. ( ik neem aan doordat de uitslag niet goed is?)
Daarna vertel je dat je de uitslag niet weet omdat de mede-eigenaar ineens op vakantie is?
Sorry, maar dat vat ik even niet..

Hebben jullie de mede-eigenaar al te pakken gehad? Dat is namelijk ook niet wat ik helemaal begrijp..
Als je met iemand anders dieren bezit, wil je toch dat ze zo goed mogenlijk onderhouden worden? dan ga je toch niet zomaar weg zonder het tegen de andere mede-eigenaren te zeggen lijkt me?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 12:35

oke, jullie beginnen zo?
alsjullie allemaal eens een keer goedlezen zie je dat mijn zus (de eiegmaar van leduce) toch heeft gezecht dat het waar is???

heel fijn,jullie steun!

ik geef geen uitslag meer, alleen aan degene die welnormaalkunnen reagerenen niet achter die vieze prutsmuts goyha aanl;open!!!!1

zohopelijkkrijg iknou een ban :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 12:38

weetjewat iknodig jullie allemaaluit om te komen kijken bij de ezels.
mail maar voor m'n adresmjullie willenm toch zo graag helpen??

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:47

nog een ezel dood?
Zijn er nu drie dood?
Ik begrijp het nog steeds niet....zal wel aan mij liggen
ingestorte stal,bloedonderzoeken zonder uitslag....tja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:36

Daphne: Ik vind je reactie eigenlijk heel erg raar.
Je verhaal spreekt zich overal tegen. Ik denk dat daardoor veel mensen twijfels krijgen over de waarheid van dit verhaal.

Dan is de dierenarts er niet, dan ben jij niet in de stemming, dan is de mede-eigenaar (?) op vakantie en nu geef je de uitslag weer niet omdat iemand je berichten in twijfel trekt.
Tuurlijk is het niet verplicht om de uitslag te geven maar volgens mij is iedereen benieuwd en het is wel zo netjes om de uitslag te geven.

Ik snap alle mensen wel die niet meer zo in dit verhaal geloven...

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:40

Ik reageer toch nog weer even.

Als de uitslag er nog niet is, is die er nog niet..... Hier in de buurt is het erg bekend dat er steeds problemen zijn bij de ezels en dat het niet goed gaat.

Voor degene die het oprecht willen weten, kunnen een PB sturen die we zullen beantwoorden. In dit topic zal niet meer gereageerd worden door mij of door Daphne__

Want de beschuldiging dat dit verzonnen is klopt niet. We zijn idd in zeer korte tijd veel ezels kwijt geraakt. Morgen komt de mede eigenaar weer als het goed is en dan gaan we rond de tafel om duidelijkheid van de uitslagen te kunnen krijgen. Er is melding gemaakt dat het mogelijk gaat om een zeer besmettelijk iets... Er mocht niemand bij alleen om te voeren en water te geven en ze mogen niet verplaatst worden.

Dus voor de mensen die het willen geloven en die willen weten hoe dit afloopt. Stuur gerust een PBtje en we zullen reageren. Voor PBtjes met verwijten en over dat het gelogen is... hoeft niet we weten gelukkig zelf dat het allemaal waargebeurd ( helaas ) en wat jullie willen geloven geloven jullie maar !!!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:58

Ik heb je een pb gestuurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:23

ik ook !

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:28

Ik ook :)

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:10

en ik ook, en zie dat ie gelezen is, en heb geen antwoord. Ondanks mijn aanbiedingen die ik via pb gedaan heb.
Ben zeer zeer zwaar teleurgesteld, en trek mijn aanbiedingen ook in hierbij. Jammer.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:51

potverdikkie schreef:
en ik ook, en zie dat ie gelezen is, en heb geen antwoord. Ondanks mijn aanbiedingen die ik via pb gedaan heb.
Ben zeer zeer zwaar teleurgesteld, en trek mijn aanbiedingen ook in hierbij. Jammer.

Same here!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:58

_AAASCHAAA_ schreef:
. Morgen komt de mede eigenaar weer als het goed is en dan gaan we rond de tafel om duidelijkheid van de uitslagen te kunnen krijgen.

Dus voor de mensen die het willen geloven en die willen weten hoe dit afloopt. Stuur gerust een PBtje en we zullen reageren. Voor PBtjes met verwijten en over dat het gelogen is... hoeft niet we weten gelukkig zelf dat het allemaal waargebeurd ( helaas ) en wat jullie willen geloven geloven jullie maar !!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:04

Ben heeeeel benieuwd wat hier uitkomt......

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:58

potverdikkie schreef:

dat we niet meteen andwoorden betekend niet meteen dat we dat niet willen.
we hadden vanavond verjaardag dus ja we hebben hem wel gelezen maar hadden geen tijd alles te beandwoorden.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 21:06

Jeetje, ik heb even van achter naar voren gelezen, dus nu ben ik even kwijt hoeveel ezels nu naar de Rainbowbridge zijn ;( , drie of 4? Vier he?
Mijn God, your worst nightmare.

Laat me denken aan toen de Ijslander van mijn Opa ziek werd. Toen werd er ook gedacht aan een of ander zeer besmettelijke ziekte. Gelukkig in ons geval was dat niet zo. Helaas kwamen ze daar alleen achter toen het voor Jorp al te laat was |( .

Ik wens je veel sterkte. En van de negatieve reacties: trek je er maar niks van aan.
Weten die mensen veel wat er allemaal speelt!

Ik hoop dat er iets bruikbaars uit de test is gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 11:22

Hi Daphne, ik hoop dat je nog wel je antwoorden in dit topic post, voor de mensen die wel met je meeleven.

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 12:55

Heb alles doorgelezen pfffff wat een triest verhaal! Hopelijk gaat t goed met de andere dieren!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:26

Persoonlijke info:
ikben geestelijk gestoord en lieg alles bij elkaar.
deze diagnose is gesteld door bokt.

bokkers willen hebben dat ikzeg dat ikgelogen heb...
alis het niet zo.
ik zal zeggen dat ikalles gelogen heb.
ik ben een rijke stinkerd zonder zorgen,heb geen ezels die overlijden, ze lopen allemaalnog rond, maar le duce kan het trucje doodliggen!!!!

hoera! bokt heeft weer een leven verziekt!
applausje voor gohya, reininglover en de rest!

Dit staat op Ts de profiel??
TS als je het zo erg vind allemaal verspil dr dan ook geen tijd aan om zulke dingen te zeggen,Ik begin nu ook me twijfels te krijgen door dat jij zo reageerd.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 13:27

dit gaat over een heel ander topic.
kan het dus zeer waarderen alsje dat weer uit dit topic verwijdert;)

heb al genoeg gehoord over dat ik lieg,aandacht trek etc.