Snackie schreef:Van onzekerheid word je helemaal gek.
Inderdaad, maar ik denk dat hij wel wat opknapt.
Gisteren had hij wel veel gassen, maar die kwamen er gewoon uit. Z'n buik is nog wel dik (en hard), maar daar heeft hij voor de rest niet zoveel last van. Hij drinkt heel goed, heeft goede eetlust. Ik heb me voorgenomen om er nu op te letten dat hij gewoon mest en die buik even laten voor wat het is, als hij weer in het land staat de hele dag en als het dan niet minder wordt dan bel ik dierenarts pas weer. Was wel opgelucht om te zien dat hij vannacht/vanochtend gewoon gemest heeft, was al bang dat hij een verstopping had ofzo. Vannacht ook wel rot gedroomd, ik droomde dat ik hem in moest laten slapen (wel op een hele rare manier). Ik heb vanochtend voor het eerst weer wat met hem gestapt onder het zadel, ging prima. Hij heeft nog wel veel gas, maar het is juist goed als dat er eens een keer uitkomt toch?
).

hier was ik 11 en zij bijna 2
vanavond, morgen en overmorgen brand ik een kaarsje.

. Ik ben gevallen voor hem omdat ie zo'n lief koppie heeft, ondeugend maar toch lief, omdat ie zalig rijd (hij heeft hiervoor ZZ licht gelopen) en vooral omdat ie superbraaf en betrouwbaar is zodat mijn rug het eens een keer niet begeeft na 2 dagen rijden. Maar mooi, nee dat niet. Zijn rug is niet zo mooi vind ik en zijn staartimplant is te laag om mooi te zijn. Maar eigenlijk kan me dat ook helemaal niks schelen. Als ie maar lief is. Jumper was ook zeker niet perfect in zijn uiterlijk, viel van alles op aan te merken, maar voor mij was er geen liever en mooier paard
) ik moet gewoon weten of het goed gaat, hoe ze haar leven met mij heeft ervaren en of ik de juiste beslissing voor haar heb gemaakt. Ik mis Vinga vreselijk, niet te beschrijven gewoon, mn leventje heeft zo'n ommezwaai gemaakt nu ze er niet meer is.... ik hoop echt veel aan die reading te hebben.