[IM] Hoe gaan jullie met het verlies van je paard om ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia__

Re: Hoe gaan jullie met het verlies van je paard om ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:03

Snackie schreef:
Van onzekerheid word je helemaal gek.

Inderdaad, maar ik denk dat hij wel wat opknapt.

Gisteren had hij wel veel gassen, maar die kwamen er gewoon uit. Z'n buik is nog wel dik (en hard), maar daar heeft hij voor de rest niet zoveel last van. Hij drinkt heel goed, heeft goede eetlust. Ik heb me voorgenomen om er nu op te letten dat hij gewoon mest en die buik even laten voor wat het is, als hij weer in het land staat de hele dag en als het dan niet minder wordt dan bel ik dierenarts pas weer. Was wel opgelucht om te zien dat hij vannacht/vanochtend gewoon gemest heeft, was al bang dat hij een verstopping had ofzo. Vannacht ook wel rot gedroomd, ik droomde dat ik hem in moest laten slapen (wel op een hele rare manier). Ik heb vanochtend voor het eerst weer wat met hem gestapt onder het zadel, ging prima. Hij heeft nog wel veel gas, maar het is juist goed als dat er eens een keer uitkomt toch?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:41

Idd. even afwachtten.

Als er iets aan je dier gaan mankeren , ga je extra opletten. Terwijl je dat daarvoor niet deed.
En dan ga je jezelf onnodig ongerust maken.

Dat gas komt er als het goed is vanzelf uit. maar als het eind van de week nog zo is. kahet nooit kwaad om even de VA te raadplegen.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:54

Snackie schreef:
Idd. even afwachtten.

Als er iets aan je dier gaan mankeren , ga je extra opletten. Terwijl je dat daarvoor niet deed.
En dan ga je jezelf onnodig ongerust maken.

Dat gas komt er als het goed is vanzelf uit. maar als het eind van de week nog zo is. kahet nooit kwaad om even de VA te raadplegen.

Het gaat nu weer hartstikke goed met hem, misschien wel iets te goed ( Clown ).
Ik had hem gelongeerd en hij was helemaal wild, ben ik wel blij mee want ik vond hem eerst een beetje afwezig (met longeren niet, maar hij schrok echt nergens van terwijl hij normaal best kijkerig is.) Mest is ook gewoon goed. Z'n buik is aan de ene kant wel iets dikker dan aan de andere kant, maar ik vind hem niet hard meer. Ik had mezelf ook voorgenomen om niet meer op zijn buik te gaan letten, want daarmee maakte ik mezelf alleen maar gek. Ik heb nu pas weer het gevoel dat hij de oude is, terwijl de dierenarts dat vorige week al zei maar ik vond hem toen toch nog niet helemaal zichzelf.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:28

Fijn dat het weer beter met hem gaat!

Ik heb mijn reading ook gekregen, ben er ontzettend blij mee.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:47

Kiwi_ schreef:
Fijn dat het weer beter met hem gaat!

Ik heb mijn reading ook gekregen, ben er ontzettend blij mee.

Ja, ik ben ook heel blij dat hij nu opknapt!
Fijn dat je je reading binnen hebt gekregen. Ja

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:56

Afbeelding
Een van de eerste keren met saar Lovers hier was ik 11 en zij bijna 2

Kiwi, fijn dat je je reading binnen hebt gekregen!!
Claudia, gelukkig knapt hij op!! Dat is altijd een fijn teken Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:07

Vandaag alweer 4 jaar geleden dat ik Orlando heb moeten laten inslapen.
Over 2 dagen is het 9 jaar geleden dat ik Cayenne verloor (daar heb ik het dan ook moeilijker mee omdat het een ongeluk was)

Ik heb vanmorgen witte rozen gekocht en in de kamer neergezet bij hun foto Lachen vanavond, morgen en overmorgen brand ik een kaarsje.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:18

Sterkte vandaag, dat zijn toch rot dagen... Ach gut

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:32

Sterkte, bij jou is het al echt lang geleden, maar voor jou lijkt het waarschijnlijk nog niet zo lang geleden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je een ongeluk erger vind, heb ik ook met Jumper. Het is zo zinloos vind ik, hij was nog zo goed gezond, had nog jaren mee gekund.

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:42

Ik heb trouwens sinds gisteren mijn nieuwe paard en hij is leuk Haha! !!! Had hem vanmorgen even in de bak gezet om de benen te strekken maar volgens mij is ie dat helemaal niet gewend. Hij ging helemaal uit zijn dak en ik heb hem op een gegeven moment maar weer binnen gezet omdat ik bang was dat ie zich zou blesseren. Maar even rustig opbouwen denk ik... Moest dus een heleboel moed verzamelen om er toch op te gaan vanmiddag maar nu is er wel een steen van mijn maag gevallen hoor. Hij was echt zo superbraaf! Afgelopen jaar was ik echt zo bang geworden om te rijden. Door het ongeluk met Jumper ben ik mijn hele onbevangenheid kwijt geraakt. Ik had van hem echt nooit maar dan ook nooit verwacht dat ie zo iets geks zou doen en vertrouw nu geen enkel paard meer. Ook niet omdat ik van Tigo en Lexie natuurlijk een paar keer afgestuiterd ben (en goed hard ook, auw Clown )
Maar zie hier ik op Sanchez:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zie hem lekker de fotograve in de gaten houden Haha!

Ben zo blij dat het goed ging. Want dit is echt mijn laatste poging om nog paard te rijden. Als het met hem ook niet meer gaat stop ik er helemaal mee... Maar op dit moment ben ik heel happy Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:53

Wat een vre-se-lijk lekker ding JJ!! Lovers Oww dat is een dreamer Lovers wat een plaatje!!

Fijn dat het beter met hem gaat nu, claudia

Kiwi. stond er in de reading nog iets bijzonders?

Vor cayenne ook een knuf!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:12

Dank je Snackie, ik vind hem ook wel leuk... Haha! . Ik vind het wel grappig dat iedereen hier op bokt hem zo mooi vind want dat vind ik dus zelf eigenlijk helemaal niet Bloos . Ik ben gevallen voor hem omdat ie zo'n lief koppie heeft, ondeugend maar toch lief, omdat ie zalig rijd (hij heeft hiervoor ZZ licht gelopen) en vooral omdat ie superbraaf en betrouwbaar is zodat mijn rug het eens een keer niet begeeft na 2 dagen rijden. Maar mooi, nee dat niet. Zijn rug is niet zo mooi vind ik en zijn staartimplant is te laag om mooi te zijn. Maar eigenlijk kan me dat ook helemaal niks schelen. Als ie maar lief is. Jumper was ook zeker niet perfect in zijn uiterlijk, viel van alles op aan te merken, maar voor mij was er geen liever en mooier paard Knipoog

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:12

Jollyjumper; nog heel veel plezier met Sanchez!! Gelukkig dat het rijden goed voelt.
Voor mij zegt "mooi" ook niet veel. Ik vond Bert geweldig mooi, heerlijk lijf, mooie verhoudingen, zachte neus, lieve ogen. Maar ik weet dat de meeste mensen hem echt niet bijzonder vonden, hij had niet het mooiste koppie. So what, mooi is om naar te kijken, een goed karakter is om van te houden.

Cayenne; heel veel sterkte. Een ongeluk lijkt mij ook vreselijk om mee te maken, bah. Daar kun je je echt niet op voorbereiden.

Kiwi; fijn dat de reading er eindelijk is

Pluklief; wat een schattige foto!

Claudia; goed voornemen om je idd je er niet op blind staren. Gemakkelijk gezegd, maar je schiet er niks mee op. Iets wat ik ook geregeld tegen mezelf moet zeggen. Vince is gezond, maar de angst voor een ziek paard zit ook nog hoog.

En verder ben ik erg happy met Vince. Het is een enorme knuffel, gaat echt met z'n hoofd tegen je aan leunen. En het rijden voelt helemaal safe. Donderdag krijgt hij ijzers en gaan we ook lekker buitenrijden. Wel weer spannend, maar heb er ook zin in.

En mijn lieve Bert, die mis ik zo, ik zou zo graag willen weten hoe het met hem is. Ik weet niet of een reading iets voor mij is en door wie ik het dan zou willen laten doen. Daar denk ik al een tijdje over na.
Waarom doen jullie het wel/niet??
Hoe weet je wie een betrouwbare reader is??

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:17

In het begin vond niemand Marlon mooi, maar ze gaan van van hem houden.en dan vinden ze hem wel mooi.

Ik zie wat je bedoeld met zijn staart. noujah,,. als dat het enigste is.

Zijn koppie doet me smelten! ik wil hem best een dagje lenen Lovers

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:19

Grit schreef:
een goed karakter is om van te houden.
Inderdaad!!!!

En verder ben ik erg happy met Vince. Het is een enorme knuffel, gaat echt met z'n hoofd tegen je aan leunen. En het rijden voelt helemaal safe. Donderdag krijgt hij ijzers en gaan we ook lekker buitenrijden. Wel weer spannend, maar heb er ook zin in.

En mijn lieve Bert, die mis ik zo, ik zou zo graag willen weten hoe het met hem is. Ik weet niet of een reading iets voor mij is en door wie ik het dan zou willen laten doen. Daar denk ik al een tijdje over na.
Waarom doen jullie het wel/niet??
Hoe weet je wie een betrouwbare reader is??

Fijn dat Vince zo lief is Lovers komt wel goed met jullie!
Waarom probeer je niet een reading? als het niets is.. nou dan ben je bij nancy 15 euro kwijt.. en kun je er mee doen wat je zelf wilt?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:30

Je hebt gelijk dat ik het altijd een kans kan geven.

Ik wil zo graag iets van/over hem horen. En natuurlijk het liefst dat hij zich goed voelt en gelukkig is.

Maar aan de andere kant hoeft een reading niet altijd positief te zijn, wat als ik hoor dat hij veel meer pijn heeft gehad, als wat ik heb geweten. Ik kan er nu niks meer aan doen.
Of dat de reading zo oppervlakkig is, dat het een desillusie is. Dat ik teveel hoop heb dat zo'n reading mijn verdriet verminderd.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:08

Ik heb wel een reading aangevraagd (waar ik al 3 maanden op wacht Boos! ) ik moet gewoon weten of het goed gaat, hoe ze haar leven met mij heeft ervaren en of ik de juiste beslissing voor haar heb gemaakt. Ik mis Vinga vreselijk, niet te beschrijven gewoon, mn leventje heeft zo'n ommezwaai gemaakt nu ze er niet meer is.... ik hoop echt veel aan die reading te hebben.

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:29

Hallo Dames bij wie hebben jullie een reading gedaan? ik zoek nog een hele goeie!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:32

Grit schreef:
Je hebt gelijk dat ik het altijd een kans kan geven.

Ik wil zo graag iets van/over hem horen. En natuurlijk het liefst dat hij zich goed voelt en gelukkig is.

Maar aan de andere kant hoeft een reading niet altijd positief te zijn, wat als ik hoor dat hij veel meer pijn heeft gehad, als wat ik heb geweten. Ik kan er nu niks meer aan doen.
Of dat de reading zo oppervlakkig is, dat het een desillusie is. Dat ik teveel hoop heb dat zo'n reading mijn verdriet verminderd.

Nee inderdaad, de reading die ik toentertijd gedaan heb was zo oppervlakkig...
Fijn dat het goed gaat met Vince, gaat helemaal goed komen met jullie. Ja

@Dreeke: Heb je niks meer van haar gehoord of is ze nog steeds op vakantie?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:02

missbambi, bij nancy bosters. stal danae

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:04

Grit, ik vind Tom het paard van je vriend geweldig Lovers

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:25

Snackie schreef:

Wanneer heb jij die gedaan?
Ik heb begrepen dat ze het nu niet meer via de mail doet?

Beetje apart, ik had toen ook een reading aangevraagd en we moesten 6 weken wachten omdat Sharon moest wennen aan de nieuwe energievelden (zoiets) en ik heb nooit meer wat van haar gehoord...

Ik hoef ook geen reading meer, heb voor mezelf wel vastgesteld dat ik daar niet meer in geloof.
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste zijn zo oppervlakkig. Erg jammer is dat.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:19

In de reading stonden gewoon zoveel dingen die Nancy niet kon weten en wel waar waren, dat ik er zeker weten in geloof.
Er stond verder niets in wat heel erg schokkend was, maar het was heel fijn om wat dingen te horen.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:04

Claudia__ schreef:
@Dreeke: Heb je niks meer van haar gehoord of is ze nog steeds op vakantie?

Nou een heel verhaal, ze ligt in scheiding en moest dr huis uit bla bla bla.
Na een hoop afspraken gemaakt te hebben waar ze er niet een van na kwam bleek ze me vergeten te zijn Verward
Nu staat er een bel afspraak op 12 september, vertrouwen is weg, maar ik moet de reading zo wel doen
anders ben ik mn 50 euro ook kwijt. De gene waar ik het dus bij doe beveel ik niemand aan! Ze komt
toch haar afspraken niet na Boos!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:10

Claudia__ schreef:
Snackie schreef:

Wanneer heb jij die gedaan?
Ik heb begrepen dat ze het nu niet meer via de mail doet?

Beetje apart, ik had toen ook een reading aangevraagd en we moesten 6 weken wachten omdat Sharon moest wennen aan de nieuwe energievelden (zoiets) en ik heb nooit meer wat van haar gehoord...

Ik hoef ook geen reading meer, heb voor mezelf wel vastgesteld dat ik daar niet meer in geloof.
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste zijn zo oppervlakkig. Erg jammer is dat.

Een jaar geleden.
Ja 6 weken vanaf de dag van overlijden. dan hebben ze de tijd om rustig na het hiernamaals te gaan