. Het is allemaal zo toevallig gelopen. Ik zette een advertentie op een site waar ik toevallig door de OS terecht kwam (had er nog nooit van gehoord). Die man keek daar toevallig om dezelfde reden en was meteen verkocht. Het is nu alsof Jumper's dood toch niet voor niets is geweest. Ik moest Tigo gewoon daar weghalen waar hij wegkwijnde en nu is hij weer helemaal opgeknapt en kan lekker gaan doen wat ie leuk vind nl. boscrossen
. En ik heb mijn droompaard gevonden. Hij zal Jumper natuurlijk nooit kunnen vervangen maar ik weet zeker dat Jumper het goed met hem had kunnen vinden, dit was echt zijn type.... Er zijn afgelopen weken zoveel toevalligheden gebeurd dat het bijna geen toeval meer lijkt...
. Ik wil niet heel zweverig gaan doen maar het lijkt wel of Jumper van boven iets gestuurd heeft. Ik moest niet meteen een ander paard nemen na hem maar heb zo wel Tigo gered en nu hoop ik dat ik met Sanchez helemaal opnieuw kan beginnen.Dus meet Sanchez:

Een 9 jarige vosruin van Cabochon die al ZZ licht gelopen heeft en waar ik dus meteen lekker mee kan beginnen. En die superlief en superbraaf is, zonder streken zodat mijn rug het niet meer meteen begeeft. O ja, en hij is maar 1.80 groot
en maandag komt ie.