begrijp ik nou goed dat dit IM topic gaat over een paard wat niet dood is? erg voor de TS dat hij zo ziek is, maar IM is voor dode paarden, niet voor zieke...
pff verschrikkelijk zeg!! Maar er is dus nog een kleine kans! ik hoop het zo voor je...ik heb het ook meegemaakt, pony overleden..ik weet hoe het is en bij die van mij was het in 1x gebeurd...maar voor jou en je paardje is er nog een kans...en dat is heeeeeel fijn...maar ook heel lastig..want je zit met die twijfel en met die hoop...en als het dan toch niet goed afloopt is het zooooooo moeilijk! Ik wens je heel veel sterkte ook vast voor woensdag En ik duim voor je dat het weer goed komt.. En zo niet denk aan de geweldige en vooral lange tijd die jullie samen zijn geweest, je hebt zoveel mooie dingen met hem beleefd (als ik dat zo lees) dus dat is al heel fijn, ik geloof dat hij een geweldig leven met jou heeft gehad
Pb staat altijd open en nogmaals sterkte en ik duim voor je
Vreselijk om zo'n dierbaar paard te verliezen Heel veel sterkte
Als je even het topic doorleest, lees je dat hij nog niet dood is.. Ze hoort het woensdag hoe het met ze pees is, de VA maakt dan een peesscan. Maar ik kan ook wel begrijpen dat je geen zin had om het hele topic doortelezen
Ik hoop heel erg dat het goed gaat komen met je paard! En ja het word dan waarschijnlijk en grasmaaier of weidedecoratie maar daar heeft een paard die je zoveel heeft gegeven ook recht op! Ik snap dat veel mensen niet de mogelijkheden hebben om een paard waar je "niks" meer mee kunt te kunnen behouden. Maar ik vind inslapen als een paard pijnvrij kan leven maar omdat je er niet meer op kunt rijden ook geen optie! Maar ja dat is mijn mening. Ik vind het in ieder geval top van de ts dat ze alles in haar macht gaat doen, sterkte!!
@ Nessah, ik sta op P.C de Schieruiters in Schiebroek. Mijn hoefsmid is nu Jan van Dooren en hij staat nu nog op speciaal beslag met siliconen en zooltjes voor zijn eerdere pees blessure ( Voor de demping zeg maar) en als het beter wordt gaat Ben van eck hem beslaan..
Ik ga normaal met ergere problemen naar Dierenkliniek van Schie ( tegenwoordig de raaphorst)in Wassenaar. Omdat ik dat persoonlijk de beste kliniek van Nederland vind. Hij gaat niet voor niets met anky mee naar de Olymipische spelen Maar nu kon hij niet op de trailer geladen worden, en moest dus Delta komen.
Btw: even een update, Woensdag komt voor de scan ook nog een 2e vee-arts mee van Delta, Henk van de Cam, voor een second opinion. Want ik vind 2 paar ogen zien meer dan 1 dus hopen bidden, en duimen!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik wil je toch even een hart onder de riem steken met eenzelfde verhaal zo'n beetje. Ook bijna hopeloos verhaal met bijna doorgeknapte pees. Is weer helemaal goed gekomen al heeft het wel wat maandjes geduurd. Sterkte meid aankomende woensdag.
@ lovefire:Nee klopt het is idd afwachten, en dat vind ik er moeilijk het feit dat je niks kan doen..
@tita: Als hij pijnloos op de wei kan staan is dat idd oke, maar ik wil wel dat hij een volwaardig paardenleven kan leiden, en dus de dingen kan doen die een normaal paard ook kan. Lees: spelen, de weide, los staan enz. en eventueel een lekker buitenritje.
@ikke20: Dankjewel ik laat het z.s.m lezen in dit topic.
@phylos: Klopt ik heb idd alles met m gedaan kan niet bedenken wat niet, lees: strand, bos, M2 dresuur, 130 gesprongen, ermelo 4 keer, crossen, zwemmen werkelijk alles. Bedankt voor je fijn berichtje!
@nenhadagmar:Dankjewel gelukkig doen veel bokkers dat! Lief!
@messica: Ik wil alles doen om te zorgen dat hij geneest, ook al zijn we niet voor hem verzekerd. Ik vind als zo'n beeste bijna 12 jaar lang jou alles gegeven hebt, dat je voor hem ook alles tot aan het eind moet doen! Ook jij bedankt voor je lieve berichtje!
@Rejo: dankje ik heb het echt vanb meaf geschreven het klopt ook vast niet helemaal inm chronologische volgorde, omdat het allemaal nog zo vers was.
@Dankje ik hoop idd ook jaren, dat ik nog jaren van mijn liefde kan genieten, zonder pijn!
Ik probeer zo veel mogelijk reacties te beantwoorden, aangezien ik het heel erg druk heb met Emir, school en mijn eigen huisje heb ik niet altijd tijd!
heb niet alle pagina's gelezen, fijn dat er hoop is, ik hoop ook dat hij pijnvrij door het leven kan straks enne als een buitenritje niet meer kan maar wel het andere wat je omschrijft, zou ik zelf daar prima mee kunnen leven hoor.
ppfff wat een verhaal ik hoop echt voor je dat t goed komt... maja peesproblemen kan je nooit helemaal zeker over zijn... wens je heel veel sterkte en alle geluk van de wereld dat je paardje beter mag worden