Als twee lieve bruine ogen vragen, Help me, ik voel me niet fijn, Mag je dan omdat je voelt dit is het einde, Egoistisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, Dit komt nooit meer goed.. En hij krijgt steeds meer pijn, Mag je dan omdat je hem niet kan missen.. Egoistisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder hem naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn.. Dan probeer je jezelf te overtuigen.. Ik mocht niet egoistisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes. Elke dag samen was een feest, En in al die jaren, Is hij zelf niet één keer Egoistisch geweest...
hé.. jeetje, dat is erg zeg. Gelukkig maar dat het zo is gegaan en niet dat ze heel veel pijn heeft gehad en je haar dood in het land vond. Ik bedoel je hebtwel levend afscheid genomen.
Hoe gaat het vandaag Anouk? Dit topic komt veel voorbij. Ik moet er steeds weer aan denken.
Met mij gaat het redelijk. Ik probeer veel met andere dingen bezig tezijn, maar dat is niet altijd even makkelijk. Het is vooral erg moeilijk om op stal te zijn, niet mijn meissie bij het kuil te zien eten. Maar Nuut kan er niks aan doen en moet er gewoon uit en dat wil ik zelf doen. Toch loop ik dan met een soort van schuldgevoel rond. Bij vlagen komen tranen opzetten, die steeds makkelijker weg te drukken zijn, maar soms moeten ze er even uit. Het is mooi om te weten dat zoveel mensen haar 'gekend' hebben en haar zullen herinneren. Dat biedt steun. Iedereen doet zijn/haar best op hun eigen manier.
1 ding weet ik zeker, ik zal haar nooit vergeten en ook alle lieve reacties hier gaan straks een plakboek in!
Ook ik denk steeds aan je topic.. Lees je reacties en krijg het toch niet uit m'n hoofd, volgde eigenlijk al je foto topic's niet vaak gereageerd maar keek er wel altijd naar.. Nogmaals onwijs veel sterkte
Jeetje wat erg! Heel erg veel sterkte... Heb je regelmatig voorbij zien komen en ook topics met foto's e.d. gezien, schrik hier best wel van... Heb de tranen in mijn ogen, wat een verhaal... Wel erg prettig dat je nog afscheid van haar hebt kunnen nemen. Ze was dus gewoon op... Sterkte!
jeetje Anouk ik hoorde van mineke dat splash was ingeslapen en ze had me deze link gegeven. Ik wil je echt súper veel sterkte wensen met het verlies!!!
Jeetje zeg Sterkte Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Ik ken/onthoud eigenlijk niet zoveel paarden van bokkers, maar splash toen ik splash las wist ik meteen welke splash.
Heeel veel sterkte! Ik lasje verhaal en de tranen enkippenvel sprongen op! heel mooi beschreven,en een enorme mooie foto/fotos! sterkte,en mijn inbox is voor je geopend! Liefs celintjuh
Lieve nouk, Ik zie dit topic nu pas. Zit met tranen je verhaal te lezen. Splash.... Het ging zo goed dat je zelfs nog af en toe kon rijden. Nouk heel heel veel sterkte meid.