[IM] zijn jullie bang voor de dood van jullie pony ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Re: zijn jullie bang voor de dood van jullie pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:05

Soms denk ik er aan en dan word ik toch wel bang ja. Ik denk dat je mij dan (ook) een spuitje kan geven. Mijn paard is mijn alles. Ben vooral bang voor de manier waarop het zal gaan, ooit. Scheve mond Ik hoop dat ik nog minstens 25 jaar van 'm mag genieten.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:18

Ik ben er ook wel bang voor ik heb een pony van 34 jaar dus je weet dat het op een gegeven moment kan gebeuren hij is al een aantal keer erg ziek geweest en redde het net op het nippertje.....

Wat ik nog enger vind..(pas meegemaakt) dat een gezonde jonge pony zo snel en plotseling overlijd waar je het helemaal niet van verwacht! Denk dat dat wel erger is...het is allebei heel erg natuurlijk maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.....

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:35

Ik ben idd bang om een van me schatten te verliezen!
Ik heb 4 jaar geleden mijn eerste pony Palatin in moeten laten slapen aan de gevolgen van koliek.
Daardoor weet ik hoe groot het gemis en het verdriet is!

Vooral als ik dan soms op bokt lees over de dood van een paard/pony en dan de oorzaak denk ik, zie je de dood zit in een klein hoekje!

Ik probeer dan ook iedere dag onwijs te genieten van me twee schatten!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:07

Ik ben verschrikkelijk bang voor de dag dat ik mijn schatten moet afgeven. Ik heb mijn pony veel te vroeg en heel onverwacht moeten afgeven. Ik heb toen mijn ogen uit geweend. Met mijn arab heb ik eigenlijk een veel betere band. Als er iets met hem moet gebeuren dan stort mijn wereld volledig in. Het klinkt mss heel gek maar iedere avond, voor ik weer naar binnen ga, geef ik hem een kusje en maak ik een kruisje op zijn voorhoofd. Ik hoop dat God me minstens nog 20 jaar met hem gunt.
Al die verhalen op Bokt maken mijn "angst" er niet beter op. Hoe vaak hoor je wel niet dat een paard door een raar ongeluk ingeslapen is? Ik mag er niet aan denken...

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:19

Ik kan niet zonder haar. Daarom ga ik haar ook aanstaand seizoen laten dekken. Dan is ze 15 als het veulentje er is.

Op een gegeven moment houdt het ook voor haar op, hoe graag ik het ook anders zou zien. Ik krijg haar met een veulentje niet terug, maar er blijft wel iets van haar over en dat is toch ook heel bijzonder en echt iets om te koesteren.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 20:36

Ik had hier geloof ik al eerder op gereageert toen was het dat ik het niet deed maar nu heb ik er een jonger paard bij en rosa ziet er nu nog ouder uit bij mijn jonge paardje. Ik ben bang voor de dood van mijn pony ik begin nu te beseffen wat ik allemaal van der heb geleert hoe ondeugend ze ook was. Je leest nu ook vaak op bokt die verhalen dat een paard dood is dan voel ik toch wel een brok in me keel als het bij Rosa gebeurt ook al heb ik haar hier het beste gegeven wat ik kon ik blijf toch bang..