Aah nee.. Ik dacht bij het lezen van de titel, net zoals alle andere, toch niet die james Ik las altijd met veel plezier je topics over je gekke maflinger..
Heel veel sterkte
Kimley
Geplaatst: 22-04-16 19:03
Jeetje wat erg!
Ik genoot altijd heel erg van je topics, wat een gemis!!
Hoe gaat het met david en bliksem? Heel veel sterkte
xApple
Geplaatst: 22-04-16 19:07
Ahh nee !! Krijg er helemaal kippenvel van.. Wat vreselijk naar voor jullie.. Heel veel sterkte toegewenst
Gishi
Geplaatst: 22-04-16 19:08
Ahh nee toch Chasey, wat een verschikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met het verlies van James
Even een traantje gelaten om die foto. Ook omdat ik van de verhalen weet hoe vreselijk veel steun je aan jouw James had. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Jeetje wat heftig.. Dit had ik ook niet zien aankomen na jullie leuke topics! En wat *** dat je nog het hele weekend tegen zijn kadaver aan moet kijken.. Sterkte!
Suliko
Geplaatst: 22-04-16 19:24
Ik zag de titel tussen de berichten staan en klikte het aan, dacht nog 'ik ken volgens mij geen haflinger van bokt die James heet', tot ik je gebruikersnaam zag.
Wat een vreselijk verlies, ik heb het altijd heerlijk gevonden in jullie topics te spieken door de lol en vrijheid die er altijd vanaf spatte!
Ontzettend veel sterkte aan jou, je gezin en de beestenboel.
Domi_94
Geplaatst: 22-04-16 19:25
Vreselijk, zo onverwachts. Heel veel sterkte Ook ik heb altijd genoten van je topics
Willemina_L
Geplaatst: 22-04-16 19:25
Wat erg voor je, wat zul je intens verdrietig zijn.... Ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen
BigOne
Geplaatst: 22-04-16 19:28
Ts, ik zou niet kijken wanneer ze hem naar de weg transporteren en ophalen. Knip een stuk van de staart en houd hem in herinnering zoals hij was. Hij heeft, zoals je verteld, inderdaad niet geleden, is aan het poepen en pats boem weg. Voor zover je van geluk kunt spreken is dit misschien een geluk bij dit drama.
pmarena
Geplaatst: 22-04-16 19:32
Neeeeeeee...... niet jullie maffe James....!
Wat waardeloos klöte zeg.... was je net blij je maatje aan huis te hebben en dan krijg je dìt.....
Geen lijdensweg is fijn, maar dit is natuurlijk nog véél te jong, getverdemme..... hopelijk kunnen jullie allemaal een beetje van de schok bekomen en het een goed plekje geven..... ik vind het enorm balen voor jullie zeg, jullie hadden het zo leuk samen.... paardje had het niet beter kunnen treffen
Ik zag de titel en dacht net als iedereen nee toch niet de James. Maar helaas wel... Jeetje geen woorden voor. Heel erg veel sterkte
horsii
Geplaatst: 22-04-16 19:43
Brr het kippenvel staat op mijn armen.. Wat een vreselijk groot verlies. Jullie band straalde altijd van het scherm af. Onwijs veel sterkte gewenst met dit grote verlies.