Wat een schitterende maar ook droevige foto's, intiem zelfs. De liefde en het verdriet straalt er vanaf maar je hebt een juiste keuze gemaakt en ben tot het einde bij haar geweest meer konden jullie niet voor haar doen.
Toen in het topic opende dacht ik oh nee ik wil echt geen foto's zien van wen paard wat ingeslapen wordt . Maar diep respect hoe mooi deze foto's gemaakt zijn het geeft jullie band zo mooi weer. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Wow. Men zit hier met tranen in mn ogen. Wat een bijzondere foto's. Ben sprakeloos.
Heel veel sterkte..
vivianl
Geplaatst: 01-02-16 00:47
Ik reageer eigenlijk nooit, maar ik ben zo onder de indruk van deze foto's, echt heel mooi gedaan door de fotografe. Ben er gewoon stil van.. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve paardje!
Jeetje, ik schrik hier echt van. Ik ben een stille meelezer geweest van jouw avonturen met Miralda en genoot altijd heel erg van jullie topics. Wat sterk van je dat je de laatste momenten met Miralda samen wilde vastleggen en wat sterk dat je je vader hierin meegenomen hebt. Jullie hebben echt een mooie band samen. De foto's zijn waanzinnig knap, ze vertellen stuk voor stuk een verhaal en komen als serie helemaal tot hun recht. Het is bijna alsof ik erbij ben. Ik kan jullie verdriet voelen. Ik snap dat deze foto's je heel dierbaar zijn.