jeetje!!! ik wens je heel veel sterkte!! en wat heeft juliette toch prachtige foto's mogen maken van jou kereltje!
CastaMickey
Geplaatst: 13-10-15 20:41
Heel veel sterkte! :'(
UK_eef
Geplaatst: 14-10-15 20:35
Godverdorie zeg!!!! Zo lang hebben we contact gehouden over onze merries en het hele dekkingsproces, en dan nu dit. Wat een klap en wat een ongelooflijk triest verhaal. Je had het niet kunnen voorkomen maar het verdriet zal er niet minder door zijn. Veel sterkte meid, ook voor je merrie.
Bedankt allemaal, ik ben nog steeds heel verdrietig en mis hem vreselijk.... Het is alweer 2 maanden geleden. Zo oneerlijk dat hij maar zo kort bij ons heeft mogen zijn. Ik heb Kas opgegeven voor de Bokt verkiezing, zo'n mooi en lief veulen verdient een mooie plaats op de erelijst!! Ik hoop dat jullie op hem willen stemmen
Bedankt voor alle stemmen en voor alle lieve reacties. Lees alles nog regelmatig even terug. Soms is het nog zo onwerkelijk.... en vooral oneerlijk....
0407Tamar
Geplaatst: 26-01-16 20:19
Lieve Rolinda,
Nooit geweten dat het zo is gelopen. Verschrikkelijk... UIt alles wat je schrijft is liefde en passie te zien. Heel veel sterkte. Geniet van Tara!