Ik zag haar vaak staan als ik op de rondweg reed. ze sprak me altijd heel erg aan ook op foto's en filmpjes. Echt respect voor wat jullie overwonnen hebben. Verwijt jezelf niks! Heel veel sterkte.
ElskaIsland
Geplaatst: 18-05-15 09:31
Wat een prachtpaard!! Heel veel sterkte met dit grote verlies....
O jeetje Kasmir toch, jouw mooie lieve Karlijn.... Heel veel sterkte met dit enorme verlies meid....
jeetje77
Geplaatst: 18-05-15 09:35
Oh bah, wat een vreselijk verhaal, sterkte de komende tijd. Heb jaren terug mijn bijrijdpaard verloren, wat voelde als mijn eigen paard. Het gemis gaat nooit weg, het wordt wel hanteerbaarder, maar dat kost tijd.
Solleke_Noah
Geplaatst: 18-05-15 09:38
Ach nee, jouw mooie paard wat plotseling, vond het altijd zo'n enorm aansprekend paard. Veel sterkte met je verlies.
D_Desteny
Geplaatst: 18-05-15 10:06
Jeetje ik schrok me rot toen ik het topic opende en de foto van Karlijn zag. Wat verschrikkelijk om zo plotseling je meisje te verliezen! Heel veel sterkte met het verlies van Karlijn. Jullie waren echt een geweldige combinatie!
Ik zag het al op facebook, wat een ellende! Dit is inderdaad een nachtmerrie..... Jullie hebben al zoveel meegemaakt en overwonnen! Ik gun je naast je verdriet ook trots en blijdschap over wat jullie voor elkaar hebben kunnen betekenen. Heel veel sterkte en liefs
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-15 14:24
Dankjulliewel ik kan het nog steeds niet geloven, ze zou nog 20 jaar meegaan en we zouden nog zoveel doen samen.
Joscaa
Geplaatst: 18-05-15 15:12
Kasmir schreef:
Dankjulliewel ik kan het nog steeds niet geloven, ze zou nog 20 jaar meegaan en we zouden nog zoveel doen samen.
wat een verhaal heel veel sterkte met dit grote verlies. wat balen dat je op dat moment niet je gevoel hebt kunnen volgen en dat je niet gelijk naar de kliniek kon. sterkte te komende tijd
Ja het is niet gezegd dat ze het wel had gered als ze direct bij de kliniek was geweest. Sommige koliek gevallen zijn altijd fataal, ik moet ook stoppen met het "wat als"-en want dit piekeren werkt ook niet.
daarin heb je ook zeker gelijk. koester de mooie herinneringen.
Kim_Asterix
Geplaatst: 18-05-15 18:24
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode Het was een machtig mooi paard en je mag trots zijn op wat je nog met haar hebt bereikt!
Ik weet helaas hoe het is om niet serieus genomen te worden door een veearts, wij zijn onze lieve geit 'die zich maar gewoon wat aanstelde' er ook door verloren. Deze veearts had dit oprecht niet verwacht en ik weet zeker dat hij zich er ook verschrikkelijk ellendig door heeft gevoeld.
Probeer het gevoel van 'wat als?' los te laten, en focus je op hoe jij hebt gehandeld zoals jou het beste leek (kliniek). Jij hebt haar verlost voordat haar ziekte een enorme lijdensweg is geworden en daar mag je trots op zijn.