[IM] Dag allerliefste en allermooiste witte prinses...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: Dag allerliefste en allermooiste witte prinses...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:09

Moet je zien hoeveel mensen je knappe spook kennen en een voorbeeld nemen aan jullie band... ze zal nooit vergeten worden !!
Ik vind het heel knap dat je na zo'n zenuwslopende revalidatie van haar lijf ook nog naar dr koppie hebt kunnen kijken.
Heel veel sterkte :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 09:28

jeetje, echt zoveel reacties, wat mooi, ik ben verbijsterd...
bedankt allemaal...

poetser schreef:
Heel veel sterkte. Respect voor je dappere keuze die voort komt uit de liefde die je voelde voor haar.

Ik heb haar getemt voor uitgelicht, in de hoop dat deze ster nog 1x mag schitteren op de voorpagina van bokt. Ze was prachtig.

wat een mooi gebaar, dank je!

KootMiraDrum schreef:
Ellis, natuurlijk zijn er mensen die er anders over denken, maar dit is JOUW Fifi, JULLIE leven samen, en JULLIE beslissing. Voor jullie ging het niet meer, jullie hebben een weloverwogen besluit genomen, het was geen opwelling, 't is goed zo.

dank je...

en nog ontzettend bedankt voor je prachtige foto's van afgelopen zomer, ze zijn me nu zo dierbaar, ze leggen nog zoveel geluk vast...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:34

Heel veel sterkte!

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:43

Ik ken je eigelijk niet , maar door je topic ken ik je wel , wat waren er veel zorgen , en wat heb je haar toen alle kansen geboden. Wat zal je haar missen , ik wens je heel veel sterkte , maar ik wens je ook heel veel dierbare herinneringen.

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:45

Poe, heftig zeg! Ik was altijd stille meelezer in jullie topics. Precies het type paard wat mij aanspreekt en de manier waarop jij met haar bezig was is ook precies wat mij aanspreekt... Ik zal jullie avonturen missen. Voor jou is het gemis helemaal enorm natuurlijk. Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat de pijn zo snel mogelijk overgaat in echt waardevolle herinneringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:47

Ik wens je veel sterkte en kracht om voor jezelf ook echt acceptatie te krijgen met dat deze situatie zo heeft moeten zijn. Ik denk dat er weinigen jou kunnen / mogen veroordelen omdat je dit besluit hebt genomen. Dit besluit wat zo enorm in het belang van het paard was. Ja, ze mocht dan misschien fysiek weer voldoende opgeknapt zijn, maar als je geestelijk steeds zo ongelooflijk en enorm tegen de grenzen oploopt, dan heb je als paard ook geen prettig leven.

Verder kan ik niets anders dan mijn respect betuigen, respect omdat je haar destijds zo veel tijd, energie en kosten hebt gestoken om haar tot herstel te krijgen. Respect omdat je zoveel geprobeerd hebt om het leven weer aangenaam en goed voor haar te maken daarna. Maar op een gegeven moment is het op en voorbij.

Dat er snel weer mooie herinneringen mogen prevaleren aan jullie tijd samen en alles wat jullie beleefd hebben :)

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:49

Oh wat een pracht paard, ik ben verliefd <3

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:52

Heel veel sterkte met het gemis van dit prachtige en vooral heel bijzondere paard!

Hier heb ik ook getemt voor uitgelicht, dat verdient ze zeker!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:55

Heftige beslissing maar ik denk de beste keuze! heel veel sterkte ermee..ze was echt prachtig!

Ik ben wel benieuwd of je weet of ze voordat je dr kocht iets traumatisch meegemaakt heeft?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:58

Wat een verdriet.... heel veel sterkte en dikke knufff

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:01

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:02

Jeetje wat een dappere beslissing! Houden van is ook loslaten.....
Waren er maar meer paarden met baasjes zoals jij...

Heel veel sterkte!!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:19

Ach nee, ik kan me je topic nog zo goed herinneren dat ze die grote buikwond was opgelopen...

Wat een dappere beslissing heb jij genomen zeg!! Als ik jouw verhaal zo lees over de spanning die ze altijd maar had, dan is het de juiste keuze geweest.. Jij bent de enige die je paard door en door kent, dus wie zijn wij op Bokt om daar over te oordelen! Nee hoor, ik snap je keuze volledig..

Heel veel sterkte met dit enorme verlies!!

Misschien lees ik er over heen, maar hoe oud is ze uiteindelijk geworden??

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:29

Heel veel sterkte met het verlies van je mooie witte dame, hele eerlijke beslissing..

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:33

Jeetje ik schrik hier wel van. Na alles wat je met haar hebt meegemaakt. Eern zeer moeilijke maar heel erg eerlijke beslissing. Respect.

Ik zag net de foto's in je profiel en dacht hopenlijk is de ruin wat relaxter in zijn hoofd maar dit had ik niet verwacht

Hel veel sterkte

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:34

Wow...

Onwijs veel sterkte met dit verlies.
Y;(

Ik vond haar op foto's altijd zo'n mooie, lieve en krachtige uitstraling hebben.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:36

Wat een heftige en moeilijke beslissing heb je moeten maken. Heel veel sterkte met het verlies van jouw knappe witte spookje

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:36

Oef wat moet dat een moeilijke beslissing geweest zijn. Respect.
Echte liefde is de belangen van je geliefde voor die van jou plaatsen. En dat heb jij gedaan.
Heel veel sterkte met het gemis.

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:40

Ik wil je nog heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Maar vergeet niet dat ze je erg dankbaar zal zijn, dat je haar die rust hebt gegeven.
Ook al betekend dit dat je haar niet bij je kon houden.
Ze zal nu over iedereen waken.
Wat vele al zeggen, heel veel respect voor je.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:43

jeetje ik schrik er van dat die prachtige witte dame er niet meer is.
Uit liefde heb je alles voor haar gedaan en dit is de allermoeilijkste ,maar zo te lezen voor haar de beste beslissing, die je hebt moeten nemen. Je hebt haar nu dr verdiende rust gegeven.
Heel veel respect voor dit dappere besluit en sterkte met het gemis van deze dame met haar uitgesproken persoonlijkheid.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:55

Ellis, jullie hebben zoveel in alle jaren over gehad voor Fief. Dat ik me alleen maar kan bedenken dat jullie dit besluit juist voor haar hebben gemaakt. Enorm veel sterkte nogmaals met dit verlies...

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:05

Wat een heftig maar enorm respectvol besluit!!
Je eigen verdriet opzij zetten en het beste voor je paard kiezen, daar kan niemand hier toch een verkeerd woord over zeggen.
Nogmaals diep respect, verschrikkelijk voor Fifi dat ze zo met zichzelf in de knoop zat en dat je uiteindelijk deze beslissing hebt moeten nemen, na alles wat jullie samen hebben meegemaakt.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:06

Wat een ontzettend dapper en moeilijk besluit. Ik denk dat (net zoals de anderen) Fief geen betere baas had kunnen hebben dan jou en je man. Jullie hebben alles voor haar overgehad, maar als het in het koppie niet wil is het ontzettend lastig.

Hulde aan jou, dat jij deze beslissing hebt durven nemen. Petje af.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:30

Pff, even goed het topic doorgelezen en de reden er achter... Heel heftig.. en heel moedig besluit Ellis. Laatste tijd zag ik al steeds minder plaatjes voorbij komen van Fifi aan het werk.. En dit dus de reden..
Echt eeuwig zonde, van zo'n ontzettend mooi paard.. Maar ik weet zeker dat je er alles aan gedaan hebt en dat ze nu zeker de rust heeft die ze verdient.. Maar man, wat moeilijk en zwaar voor jullie! Respect dat je deze keuze hebt kunnen maken. Nogmaals, heel veel sterkte! Ik heb van de plaatjes en verhalen de afgelopen jaren genoten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:35

Wat een dappere beslissing na alles wat je voor haar gedaan hebt!
Heel veel sterkte!