Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tootje71 schreef:..Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven...zit een enorme brok in mijn keel...kan mij gewoon niet voorstellen hoe diep verdrietig jullie je moeten voelen..afgelopen week nog zo lopen genieten van je prachtige foto's en dat dit....ik wens jullie alle kracht ,liefde en steun toe het zal lang duren eer jullie dit een plekje kunnen gaan geven, heel veel sterkte !
Cyntje schreef:Maartje liet het me gisterochtend weten en het heeft me sindsdien ook niet meer losgelaten... wat moeten jullie intens verdrietig zijn. Zo onwerkelijk!
Het voelt vreemd dat ik nog geen 3 weken geleden een tashanger maak met haren van Manic en dat dit cadeautje van Maartje nu ineens een hele andere betekenis heeft. Op die kleine fotootjes had ie met zijn uitstraling mijn hart al gestolen...
Ik wil je heel veel sterkte toewensen
silby schreef:Cyntje schreef:Maartje liet het me gisterochtend weten en het heeft me sindsdien ook niet meer losgelaten... wat moeten jullie intens verdrietig zijn. Zo onwerkelijk!
Het voelt vreemd dat ik nog geen 3 weken geleden een tashanger maak met haren van Manic en dat dit cadeautje van Maartje nu ineens een hele andere betekenis heeft. Op die kleine fotootjes had ie met zijn uitstraling mijn hart al gestolen...
Ik wil je heel veel sterkte toewensen
Helaas is dit cedeautje niet aangekomen met de post,Maartje heeft hem
vorige week zaterdag op de post gegooit maar is dus tot op heden niet aangekomen...
Ik heb hem alleen op foto mogen bewonderen en hij was echt prachtig...