NonaWen schreef:Wow Lin, dat stukje van die reading is heftig zeg..
Heel erg veel sterkte
Vind ik ook! Moest een traantje wegpinken!
Sterkte met dit verlies

Uit t oog maar niet uit het hart!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elise95 schreef:Jeetje de tranen rollen hier al over mijn wangen. Hoe vreselijk moet het dan wel niet voor jou zijn.
DB_CARTAGO schreef:Super mega erg de tranen staan in mijn ogen!!!
Ik heb ook zo iets meegemaakt met mijn skippy!!!
Alleen had ik niet de kans om afscheidt te nemen ik ging na de les naar huis na haar nog super lang te hebben geknuffeld waarbij ze heel aanhankelijk bleef staan en toen ik vertrok hinnikte ze nog naar me. Ik was altijd al stil en verdrietig toen ik naar huis moest maar dit ontroerde me heel erg. En de volgende week toen ik terug kwam was ze er niet meer er stond al een nieuw paard in ijn meisje haar stal.
Ze was verkocht ze had iets aan haar hoeven en kon dus niet meer lopen. VOOR DE MANEGE!!!!!
Ik heb super lang zitten zoeken maar nooit kreeg ik antwoord ik mis haar nog steeds ik was 10 jaar en zij 15JAAR ze moet nu ong 19 OF 20 zijn. Dus als iemand informatie weet over haar is het altijd welkom hoor.
Ze was koffievos en had een vlekje op haar schoft langs bijde kanten. ze had twee witte sokje vanachter en een witte bles
http://img819.imageshack.us/i/654318576 ... 03471.jpg/
Lindy1982 schreef:DB_CARTAGO schreef:Super mega erg de tranen staan in mijn ogen!!!
Ik heb ook zo iets meegemaakt met mijn skippy!!!
Alleen had ik niet de kans om afscheidt te nemen ik ging na de les naar huis na haar nog super lang te hebben geknuffeld waarbij ze heel aanhankelijk bleef staan en toen ik vertrok hinnikte ze nog naar me. Ik was altijd al stil en verdrietig toen ik naar huis moest maar dit ontroerde me heel erg. En de volgende week toen ik terug kwam was ze er niet meer er stond al een nieuw paard in ijn meisje haar stal.
Ze was verkocht ze had iets aan haar hoeven en kon dus niet meer lopen. VOOR DE MANEGE!!!!!
Ik heb super lang zitten zoeken maar nooit kreeg ik antwoord ik mis haar nog steeds ik was 10 jaar en zij 15JAAR ze moet nu ong 19 OF 20 zijn. Dus als iemand informatie weet over haar is het altijd welkom hoor.
Ze was koffievos en had een vlekje op haar schoft langs bijde kanten. ze had twee witte sokje vanachter en een witte bles
http://img819.imageshack.us/i/654318576 ... 03471.jpg/
ja weet ik zeker en ik weet niet hoe ik me zou voelen hoe ze dood zou zijn ik hoop dat ik ze ooit nog terug zou zien
heel veel sterkte nogmaals
grtjs Demi
heel vervelend maar dat is toch niet het zelfde..
Die manege pony leeft waarschijnlijk nog..
Mijn pony heb ik 15 jaar lang lief en leed mee gedeeld ..
15 jaar lang elke dag bij elkaar geweest ( waarschijnlijk zo lang als jij nu oud bent )
en heb hem in laten slapen hij is dus dood leeft niet meer.. kandus ook niet zoeken oid.. kon dat maar