jezus michelle, had het al op hyves gelezen dat je haar had moeten laten gaan.. maar genade zeg wat een verschrikkelijke manier! Ik ben er helemaal stil van.. gadver zeg! Ook als ik niet vaak online ben, wil ik je nog even benadrukken dat me pb-box open staat voor je!! heel veel sterkte met het verwerken van het verlies!
jeetje wat erg zeg, heel veel sterkte en wat was het een mooi paardje zeg, god wat kl*te voor je zeg!
ThisRockIza
Geplaatst: 25-12-10 15:15
Tranen in mijn ogen van je verslag. Ik hoop dat je over een poosje bij elke keer als je aan haar denkt weer net zo'n stralende glimlach op je gezicht krijgt als op de foto's die je hebt geplaatst. Heel veel sterkte.
Domesco
Geplaatst: 26-12-10 13:28
Wat vreselijk! Heb de tranen in de ogen staan. Heel veel sterkte!
dank jullie allemaal heel erg voor alle lieve berichtjes. Sipko en ik hebben er heel veel steun aan. ik lees het regelmatig even door en wordt warm van alle hartverwarmende zinnen.
de kerstdagen zijn leeg, moeilijk, maar soms lach je wel om een grapje. maar je zet een wassen neus op, en doet alsof je het zo naar je zin hebt.
ergens ben je ook wel blij om bij mensen te zijn die je begrijpt.. mijn zus heeft ook paarden. die zijn wel al oud, maar ze wil ze nog niet kwijt. even die blik, of die aanraking, doet wonderen.
ik zou dus vandaag gaan rijden. was ik al van plan. dan is het jammer dat het niet kan. die klap zal nog wel komen. nooit meer moeten. niet eens meer hoeven.
het voelt nog zo onwerkelijk, alsof alles een boze droom is.. waar je maar niet uit kan wakker worden. de knoop in je maag, die wordt kleiner, maar zit er nog steeds.
maar.. ik kijk nog steeds met heel veel liefde naar andere paarden. ik hou van het diersoort, zal ik ook altijd blijven doen (ik hou van alle dieren, zelfs spinnen redt ik het leven) ik knuffel graag met ze, vrij graag met ze en ben graag bij ze.
er komt wel een nieuwe.. andere.. zelfde ras of soortgelijk. wanneer is alleen nog niet bekend. voorlopig nog niet. geen zin in. zolang geniet ik wel van andermans paarden.
Vreselijk zeg, heb er even geen woorden voor na het lezen van je verhaal maar ik wens je heel veel sterkte, lijkt me vreselijk zoiets mee te moeten maken
Wat een verhaal zeg... Zit met een brok in mn keel! wat hebben jullie gevochten samen... maar helaas verloren. Die laatste foto is erg leuk, ze leek me een leuk, lief en slim paard! heel veel sterkte met dit verlies