Lieve José en 'de rest', wat verschrikkelijk dat dit heeft moeten gebeuren. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van het verlies, ik denk aan je/jullie.
Dikke knuf
koko
Geplaatst: 01-05-10 15:03
Heel veel sterkte! Werd zelf idd ook nog wakker van het onweer.... bij onze pensionstal laten ze de paarden ook buiten staan en ik lag te piekeren of het kwaad kon... schrik dus wel erg van je bericht, vreselijk.....
Ik heb op de dag zelf ook gejankt alsof SF van mij was. Die grote knuffel die zo op Rocko leek.. Het lot heeft bepaald maar jullie waren er nog lang niet klaar voor.. Ik vind het nog steeds heel erg voor je meis..
''De mooiste bloemen worden altijd als eerste geplukt..''
@Pally, ik was aan het twijfelen, aan de ene kant wilde ik heel graag.. Maar aan de andere kant ben ik als de dood voor onweer, vooral als ik zelf buiten ben. Na een tijdje wikken en wegen ben ik toch blijven liggen, aan de ene kant heb ik er spijt van.. maar aan de andere kant toch niet.. Denk dat het nog moeilijker was geweest als ik haar zelf had gevonden, midden in de nacht.
Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, smsjes, pb's, belletjes en gedichten enz. het doet me toch wel goed om te lezen hoe iedereen mee leeft en te zien dat het misschien voor anderen een les is om hun paarden binnen te houden. Voortaan, als er van te voren ook maar een beetje onweer voorspeld word, gaat mijn paard nu gelijk naar binnen. 2 paarden verliezen door onweer... 1 is al onwerkelijk en denk je al bij dat het niet bij jou zal gebeuren.. Ik kijk nu nergens meer van op en ben dus extra voorzichtig.
Ter verduidelijking, er zijn geen 2 paarden overleden. Ik duidde hierbij op het feit dat ik mijn andere paard voortaan binnen zet.. Je gaat er al niet van uit dat je er 1 verliest op deze manier, maar je kijkt nergens meer van op, dus een tweede kun je nu helpen voorkomen.
Mijn vriend & ik zeiden nog toen we in de auto zaten met het onweer 's avonds van dat je wel is hoort dat er paarden worden getroffen die het niet overleven.. Brr, dat is echt een flinke nachtmerrie!
of een sleutelhanger. heb ik met charly zijn staart gedaan.
Shanedow
Geplaatst: 02-05-10 21:01
Waaauw wat een goed geveol moet dat zijn geweest dat SF zich toch nog even meld in de vorm van een heldere ster !
Wat een schitterend filmpje heb je gemaakt.. waren dat de beelden die valk daarvoor waren gemaakt ? Een creatief iemand kan misschien een uniek iets van de haren maken wat je op de fotolijst doet. Als je veel haren hebt kan je er misschien een hele fotolijst van maken en anders kan je er inderdaad een armband of sleutelhanger van maken.
Het gaf inderdaad voor mij een goed gevoel dat ze even liet weten goed aan te zijn gekomen. Later gaven de andere paarden naar mijn idee aan dat ze goed op haar zullen passen.
Voor mezelf heb ik inderdaad aan een armband gedacht.. Maar omdat ik een klein hoekje in de kamer voor haar wil houden en mijn vriend niet van de sieraden is.. zou ik iets moois voor aan de muur willen hebben..
ach wat sneu, een nachtmerrie om je paard zo terug te vinden in de wei, terwijl je ze juist plezier hebt willen doen door ze met het mooie weer al buiten te zetten
Ooooh ik hoorde het van mies, heb gelijk op bokt gezocht naar een topic!! ik heb je ook nog gesmst, heel veel sterkte, dit is niet te geloven. oh ik schrok zo, ook had het wouter kunnen gebeuren of ieder ander paard..
Ik heb ook een gedichtje voor je gemaakt!!
Voor alles is een plek, en zeker in ons hart. Want snowflake is gegaan, veel te snel voor ieder. Daar was zij als ster, zo helder als de maan. Ze wou nog een keer laten zien, dat zij heeft bestaan.