Wat vreselijk om twee keer achterelkaar zo iets moois te verliezen.. Bah, onweer vind ik ook altijd maar eng, en dan zie je maar weer wat er kan gebeuren. Jouw kleine diertje, wat sneu zeg, precies zij!! Heel veel sterkte meid!
Tosadog
Geplaatst: 21-05-09 13:42
Oh wat erg zeg! Zit het met tranen te lezen, hoeveel ongeluk kun je hebben? Veel sterkte!
Is het daarom erg dat ik mijn lieverd niet op het land wil hebben? Ze mag wel op het land maar er is geen controle.. paardjes staan verderop.. er word wel elke dag heel vaak gekeken maar snachts? Daarbij willen ze mijn merrie op het land doen als wij 4 weken weg zijn op vakantie.. nou ik ga dan niet mee hoor! Lijkt me zo erg om zoiets mee te maken! Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van 2 paardjes!
Dat zoiets kan gebeuren is ongelooflijk. Hier in de buurt staan veel paarden in de wei op een open veld als het onweert. Ik zet mijn paarden altijd op stal met dat weer. Laatst nog een paar koeien overleden die te dicht bij het prikkeldraad stonden. Sterkte meid.
Jeetje verschrikkelijk mijn pony was die nacht ook ontsnapt waarschijnlijk zat haar box niet goed dicht. Maar nu ff ontopic het is verschrikkelijk eerst haar veulen en nu zijzelf zoals je zelf zegt nu is ze weer bij der veulen. Maar het blijft rot voor jou
Ikwashier
Geplaatst: 10-06-09 17:27
Heel erg veel sterkte,
Nadecheee
Geplaatst: 10-06-09 22:17
mijn paard is overleden in december heb het er nu nog moeilijk mee. als ik een dipje heb omdat ik nog aan mijn paard denk dan heb ik niet veel nodig om te gaan huilen.
het is wel een gewenning aan het worden maar accepteren kan ik denk ik nog steeds niet want heb heel vaak nog de nijging om naar hem toe te gaan.
ik weet hoe je je voelt! heel veel sterkte er mee!
imposantje
Geplaatst: 10-06-09 22:19
Jeetje, wat een pech allemaal. Heel veel sterkte!!
myto
Geplaatst: 10-06-09 22:26
wat verschrikkelijk voor jullie! Heel veel sterkte ermee!
Daantje
Geplaatst: 17-06-09 19:47
Heel veel sterkte... Het zit jullie echt niet mee he...
Weissjee
Geplaatst: 17-06-09 19:50
jeetje, wat verschikkelijk is dat. Eerst je veulentje, en daarna verlies je je pony ook nog. Sterke ermee.
punkielover
Geplaatst: 27-06-09 20:03
ik kan niet meer zeggen dan: Ontzettend veel sterkte
Laatst bijgewerkt door Leo op 24-07-09 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Nieuwe reacties verwijderd; kan per PB naar de TS.