Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zal wel even moeilijk worden _yvonne schreef:leuke tink zeg!
morgen ga ik naar Utrecht, ik moet foto;s laten maken van het been van mijn jaarling, de laatste keer was ik daar met/voor Pluis, zal wel even moeilijk worden
_yvonne schreef:River had een breukje in zijn been en moet nu op controle.
de vorige keer liep ik daar midden in de nacht met een halster om mijn schouder door de gangen heen.
Hoe was het nou met river Yv? Snackie schreef:Hoe was het nou met river Yv?
Snackie schreef:Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe het nu met Marlon gaat.
Of de groene weides echt zo groen zijn..
Snackie schreef:Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe het nu met Marlon gaat.
Of de groene weides echt zo groen zijn..
. Ik heb nog twee gezonde paarden en ik kan er totaal niet meer van genieten. En door mijn eigen slechte gezondheid kan ik ook nog eens niet meer rijden...
. Zit wat dat betrefd wel helemaal in een dip momenteel.
), maar tussen ons lukt het gewoon niet met rijden. Zij is nog jong, moet alles nog leren en is gewoon te springerig en fris waardoor ik haar niet baas kan vanwege mijn rug en nek die ineens veel slechter zijn geworden en zij voelt dat feilloos aan waardoor het gewoonweg niet lukt. Bovendien heb ik ontdekt dat ze springen gewoon ontzettend leuk vind, veel leuker dan wat dan ook en ik kan en wil dat al helemaal niet meer dus ik denk dat ik beter een ander baasje kan zoeken. En voor Tigo geld eigenlijk hetzelfde. Hij is zelf heel onzeker en heeft dus iemand nodig die met overtuiging rijdt, en ik kan dat gewoonweg niet op het moment. Het is wel heel dubbel, ik heb laatst dus op een paard van iemand anders gereden, vooral om te kijken of het aan mij ligt of aan de paarden. Ik wilde kijken of ik op een ander paard ook angst had of niet. Nou, niet dus, dat paard gaf mij zoveel vertrouwen en reageerde zo rustig op mijn slechte rug dat het zalig was om weer te rijden... En nou kan ik dat paard zelfs kopen als ik wil, en dat wil ik heel graag, het klikte meteen tussen ons had ik het gevoel (maar dan zou ik daar nog wel vaker heengaan natuurlijk voor ik hem zou kopen), maar ik moet eerst Lexie en Tigo verkopen voor ik Sanchez zou kunnen kopen. En dat loopt nou niet echt hard op het moment helaas
. En als ik pech heb is Sanchez eerder verkocht dan Lexie of Tigo dus dan vrees ik dat ik voorlopig ook paardloos ga worden want ik heb nog geen enkel ander paard gezien dat aan mijn hoge eisen voldoet
diddlmouses schreef:Het geeft wel je liefde voor Jumper weer![]()
Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk begrijpen dat veel al weer zo snel een nieuw paard nemen. (Weet dat ik met deze opmerking geen vrienden maak, maar dit is MIJN mening/gevoel)
Ook kan ik er nu heel slecht tegen dat als mensen hun paard wegbrengen, terwijl ie nog wel een weideleventje had kunnen hebben, ik had dat zooooooo graag gewild. En dan maar zeggen dat het het beste is voor het paard, in sommige gevallen zeker wel hoor, en dan moet je het ook zeker doen, maar ik ben er al genoeg tegen gekomen die het meer voor hunzelf doen.
Zie, ik ben ook slecht
en dat is dan een over het algemeen goed aangescreven paardenarts!!