Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:Dat gaat vast over Deebje.
Dat paard heeft zo'n geluk mogen hebben!
diddlmouses schreef:Vriendin van mij heeft dr pony in moeten laten slapen vanwege HKO, toen had ze na paar weken weer nieuw paard en die rende gelijk 1e dag door alle schrikdraden heen, pees door, die d8 ook dat ze hem er gelijk achteraan kon brengen. Is met 10? weken Utrecht weer helemaal goed gekomen, maar dan schrik je ook hoor!
Grit schreef:Lisjuhandty; wat jammer dat je het gevoel van een paardenmaatje moet missen, terwijl je dat wel graag zou willen.
Ik geloof er ook in dat ik opnieuw een mooie band kan krijgen met een ander paard. Het verdriet om Bert zal er niet gemakkelijker op worden, maar heb nu een dubbel gemis; mijn bert, maar ook mijn hobby waar ik zoveel plezier aan beleef.
Dreeke schreef:Mijn band met Dakota wordt ook wel steeds sterker, het zal nooit het zelfde worden als met Vinga, dat kan niet, en dat wil ik eigenlijk ook niet.... gewoon anders.
Ben vandaag ook weer down, ik heb vlak nadat Ving is overleden een reading aangevraagd. Deze zou op 1 juli plaatsvinden en ik zou het rapport thuis gestuurd krijgen. Maar er kwam maar niks. Ik heb die vrouw gebeld, en ze zei dat haar printer kapot was, oke dat kan dus maar weer wachten dan. Maar ik kreeg maar geen rapport thuis gestuurd. Dus ik weer bellen bleek ze met vakantie te zijn tot 30 juli. Ik dus 30 juli weer gebeld, bleek dat ze in een scheiding ligt en haar huis uit gezet is door haar man. Ze zou het rapport dan via de mail naar me sturen, maar we zijn nu een week later en nog niks in mn e-mailbox. Ik dus net weer gebeld, blijkt dat ze geen computer mer heeft want alles staat al ingepakt klaar om te verhuizen. Ik ben boos geworden en heb gezegd dat ik dit geen stijl vind, zo ga je niet met andermans verdriet om. Ik snap best dat ze zelf nu ook moeilijk zit maar ze heeft ruim de tijd gehad mijn reading te verzorgen. Nu dus een afspraak gemaakt op 25 augustus dan belt ze mij voor een afspraak te maken voor een telefonische reading, waarna ze het rapport nog via de post opstuurt. Ik heb veel geduld, dus ik wacht wel weer 3 weken......... maar blij wordt ik er niet van, zeker niet omdat ik op dat rapport zit te wachten....
Grit schreef:Pluklief; Hoe is het met Sara?
Grit schreef:Ik ook, voor zo'n vechtertje kun je alleen maar respect hebben!!
En ik gun Pluklief ook dat ze haar kan behouden, het verlies van Annebel is al erg genoeg.
Pluklief; ik duim voor jullie!!
Bij mij is het zover, ik ben gevallen voor een nieuw paard. Vince, een robuuste tinker, type cob. Ik ging niet voor een ras, maar voor een paard waarbij ik meteen al een goed gevoel had. Ik had dat bij Vince al bij de foto. Zondag halen we hem op.
Qua uiterlijk is hij totaal anders dan Bert en dat vind ik fijn, ik wilde ook geen nieuwe haflinger. Ik zou daar dan toch een 2e Bert van willen maken of die verwachting hebben. Het karakter van Vince lijkt wat op Bert, cool van buiten, maar van binnen echt wel een klein hartje en een gevoelig paardje.
Ik heb wel weer een rollercoaster van gevoelens achter de rug. Maar ik ben er nu aan gewend dat er een nieuw paard komt. Ik ben ook echt enthousiast over Vince en heb er zin in, maar de emoties om Bert worden er niet minder of gemakkelijker door. Dat is voor mij ook goed zo, maar het is soms zo raar, praat ik blij over Vince en schiet ik vol, omdat ik Bert kwijt ben.
Ben benieuwd hoe het zondag gaat.