Memories of better days Turn the pages back to a faded photograph Of memories of yesterdays The years will pass by But they'll never bring me back to you
Je bent weg Het is voorbij Wat ik ook zeg Het is niet meer wij
Ik weet dat het niet waar is Ik zie je alleen niet Het enige is het gemis Het doet me zoveel verdriet
Ik wil nog een paar woorden Kwijt aan jou Hiermee bevestig ik Dat ik zoveel van je hou
Je bent dicht bij me Toch wel hier Niets is sterker Als een mens met als hart een dier ________________________________________
Ik kijk diep in je ogen Ik voel een traan over mijn wang Het moment is zo kostbaar Alsof niets het vervangen kan Ik zou zo vaak naar dit moment verlangen Ookal doet het mij zoveel pijn Het is zo bijzonder Om nog even bij jou te zijn Het is het moment van afscheid Het loslaten van iets Afscheid van een mooie tijd Zo uit het niets Ik wil alles niet kwijt Ik wil hier niet weg Begrijp je me? Als ik deze woorden nog een keer zeg _______________________________________
Ik kijk naar je zwarte vacht Waaruit de glans langzaam verdwijnt Ik kijk diep in je ogen Ik raak dit beeld nooit meer kwijt Het doet mij zo'n pijn Als ik zie hoe anders het nu is Ik wil weer terug zijn Even zonder dat ik jou mis __________________________________________
Is het goed genoeg om te zeggen ? Dat dit beter is voor jou Is het goed genoeg om te doen? Iets loslaten waar ik zoveel van hou Is het goed genoeg om te geven? De speciale woorden en een blik Is het goed genoeg om te laten zien? Dat ik je nu al mis " ____________________________________ Ik hou van jou Froukje en dat weet je nog altijd Het is niet eerlijk Ik wil je nog niet kwijt Dit is het einde van het begin Of het begin van het einde Ik weet het niet meer Ik kan er niet meer tegen Ik wil deze tijd niet laten gaan Ik blijf maar verder leven Ik wil met jou weer op die ene plek staan Ik blijf zoveel om dat moment geven Dat moment was te mooi De mooiste tijd uit mijn leven Ik wou dat ik het over mocht doen Even weer die Nicky zijn Ik wil weer terug naar toen Ik haat dat gevoel van pijn Ik kan niet zonder jou Ik weet dat het misschien beter is Froukje ik hou zoveel van jou Jij bent de speciale tijd die ik mis _____________________________ Een blik voor het laatst gegeven Een blik je zegt nu dat het goed is Een blik zo belangrijk in ons leven Een blik duidelijk wat ik mis Een blik waarin je zei dat je het weet Een blik je weet dat ik van je hou Een blik je zei dat je me nooit vergeet Een blik speciaal voor jou
Ze behandelen je niet goed Hoe bijzonder je ook mag zijn Ze weten niet wat het jou doet Het enige wat jij voelt is nog pijn
Je maakt een nieuwe start Op zoek naar een nieuw leven Je begint met een gebroken hart Schat, je hebt alles gegeven
Je smeekt blijf bij mij Laat me niet gaan Het enige wat je wil is hij Wat hij je ook heeft gedaan
Meer kun je echt niet doen Zet de pijn van het verleden uit je hoofd Verlang niet terug naar toen Het zal beter worden als je het maar geloofd
Je denkt weer terug aan die tijd Als je je ogen sluit Je wil het nog niet kwijt In een keer is het uit
Een traan over je wang Je weet dat het niet hetzelfde is Je bent bang Je denkt; hij is de tijd die ik mis
Je weet wel dat het anders hoort te zijn Hij mag niet zo met jou omgaan Schat, hij doet je zoveel pijn Hij laat je steeds weer staan Liefste ,laat hem gaan
Eline schatje
Ik ben er altijd voor jou Ze mogen jou geen pijn doen Jij bent de vriendin waarvan ik hou Sorry schat ,het word niet meer zoals toen
Ik weet niet of hij er al ergens tussen staat, maar dit is denk ik mijn mooiste:
geschreven door W.A. Auden
Stopp all the clocks, cutt off the telephone. Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the pianos and with muffled drum Bring out the coffin, let the mourners come.
Let aeroplanes circle moaning overhead scribbling in the sky the message *He is dead*, Put crepe bows round the white necks of the public doves. Let the traffic policemen wear black cotton gloves.
He was my North, my South, my East and West My working week and my Sunday rest. My noon, my midnight, my talk, my song; I thought that love would last for ever: I was wrong.
The stars are not wanted now: put out every one. Pack up the moon and dismantle the sun, Pour away the ocean and sweep up the wood, For nothing now can ever come to any good
Ik wil dat je weet dat ik heb gevochten om je te laten gaan Sommige dagen zit ik er doorheen, en dan zijn er nog nachten die nooit eindigen Ik wou dat ik kon geloven dat er een dag is dat je bij me terug komt Maar nog steeds moet ik zeggen Ik zou het allemaal opnieuw doen ik wil dat je dat weet
Alle deuren zijn dicht ik probeer door te gaan en diep van binnen hoop ik, dat ik het toch ben mijn dromen zijn leeg sinds de dag de dag dat jij weg ging
En ik wil dat je weet dat ik heb gevochten om je te laten gaan Sommige dagen zit ik er doorheen, en dan zijn er nog nachten die nooit eindigen Ik wou dat ik kon geloven dat er een dag is dat je bij me terug komt Maar nog steeds moet ik zeggen Ik zou het allemaal opnieuw doen ik wil dat je dat weet dat sinds ik jou verloren ben ik mezelf kwijt ben ik weet het, ik kan niet doen alsof er is niemand anders
Mooie gedichten allemaal !! Hmm erg leuk gedaan ik wil zoiets ook wel kunnen alleen ben erg slecht in gedichten maken ! ik ga ook wat maken voor Leen die 20-01-09 is overleden moet nog wel even inspiratie op doen dus ik kijk nog even door op het topic