Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:De hoop, teleurstellingen en de keuzes van toen hij ziek was, vielen me zwaar. Op het einde zei ik; dit trek ik niet lang meer. En nu zou ik wel weer naar deze tijd willen, hoe zwaar ook, toen kon ik nog met hem wandelen en knuffelen. Toen was hij er nog. Maar dat zou niet eerlijk zijn geweest, je wil niet dat je beestje pijn heeft.
Claudia__ schreef:De dag is al lekker begonnen....
Mijn vader belde om kwart over 8 om te vertellen dat er brand was geweest op stal, maar bij de koeien. De baas van stal is eigenlijk boer en heeft een terrein verderop (dus het grenst gelukkig niet) zijn koeien staan. Hij ligt nu in het ziekenhuis op de IC en er zijn heel veel koeien overleden.
Pony moet vandaag- tenminste nu, misschien dat hij vanmiddag naar buiten kan- binnen blijven want in zijn landje staan koeien en die gaan ze nu onderzoeken. Ik ben net even wezen kijken hoe het met mijn pony is, en hij was ontzettend rustig. Net alsof hij weet dat er iets ergs gebeurd is, de andere paarden die op stal stonden die waren ook heel erg rustig. Ze weten nog niet hoe de brand ontstaan is....
Zoiets maakt je toch wel bang, wat als het nou gebeurd in de stal waar Cupido staat?