Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PinkLady1987 schreef:maar de meningen zijn gewoon verdeeld over het slachten
PinkLady1987 schreef:dat denk ik zeker weten ook.. iedereen wilt het beste voor zijn dier..
Anoniem schreef:Pinklady je hebt een PM. Zullen we nu weer gewoon ontopic gaanIk vind dit echt respectloos tegenover Beantsje.
Hoe gaat het nu, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
ElCamino schreef:Ten eerste:
Dit gaat NIET over wel of niet slachten of andere discussies.
Dit is NIET voor mensen die een topic niet eerst lezen en dan zomaar een pijnlijke reactie geven voor de TS.
Deze mensen hoeven imo NIET te reageren, start de zoekfunctie en je vind genoeg topics over slachten etc, ga daar lekker je discussie voeren !!
Dit gaat WEL over een TS die met pijn afscheid heeft moeten nemen van een paard wat haar enorm dierbaar is.
Ten tweede:
Diep, diep respect voor je dat je dit zo hebt gedaan.
Dit verhaal van je en de excursie naar Jan in Nijkerk doen me weer beseffen dat dit toch echt een goede oplossing voor je paard is geweest !!!
Dat moment komt voor iedereen en ook vor mij, ik doe het op dezelfdemanier, heb het al bij veel paarden gedaan maar nog nooit met mijn eigen vriendje.
Ik hoop dat ik net zo dapper ben als jij en dat ik hem ook tot het einde toe kan begeleiden.
Knap hoor !!!!
Heel veel sterkte ermee en bednk dat je het beste voor hebt gehad met je dier !!!
beantsje schreef:Gelukkig heb ik een enorm lieve man die me geweldig steunt. We hebben er gisteravond nog uren over gepraat. Want natuurlijk weet je verstandelijk dat je er goed aan hebt gedaan maar je gevoel zegt steeds: was er nou echt niet iets op te bedenken geweest? Toch overheerst het gevoel dat het zo goed is.
Bedankt allemaal.
PinkLady1987 schreef:naja de meningen verschillen over het slachten van een paard of niet.. bij mijn paarden zou ik dat nooit doen.. ik kies voor een andere manier. ik vind deze manier beetje te grof.. ik betaal liever veel zodat me paarden gecremeerd kunnen worden. ik vind dat iets meer respect hebben.. paarden vind ik niet voor de slacht. koeien en varkens heb je een andere band mee dus dan is het anders.. maar je paard is je maatje, je vriend, je alles.. ik zou het niet over me hart krijgen om hem daarheen te brengen. maar meningen verschillen en vind het echt netjes van je dat je toch tot het einde bent gebleven, daar heb ik respect voor.