Anouk, ik ken je verder niet, maar hield je topic's altijd in de gaten. Heb genoten van de foto's van jou en Splash. Volgens mij hadden jullie een hechte band samen. Ik weet zeker dat je de goede beslissing hebt gemaakt en dat ze blij is dat je deze beslissing hebt genomen voor haar.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Een vriendje verliezen doet zo’n ontzettend zeer, Sommige zeggen “het was maar een paard” maar hij was veel meer.. En als je vannacht kijkt naar de hemel heel ver, Zie je daar die ene ster. Deze zal er altijd staan En draagt je vriendjes naam Zijn oog schittert daar in alle pracht Net als dat gevoel – van jou- in je hart. Ook na jaren voel je die pijn, Maar kijk naar boven en daar zal hij zijn.
Viel helemaal stil toen ik je msn naam zag..Met het afscheid van onze grote vriend had je het al super moeilijk. laat staan met dit afscheid van jou topper! Wens je veel sterkte toe de komende tijd! Baby laten gaan deed je zeer, dit is zeker nog erger! Nu houden ze je samen in de gaten!
Jeetje Anouk... Vreselijk dat Splash overleden. Jullie waren echt een hecht team, hadden een band waar mening mens van kan dromen. Jullie horen bij elkaar. Nog steeds. Voor altijd. Ze zal bij je zijn in moeilijke tijden en op je wachten. Ze is je vast oneindig dankbaar voor de liefde die je haar hebt gegeven. Heel erg veel sterkte toegewenst.
Ik schrok ook toen ik het las... wat erg! Ik wens je ongelooflijk veel sterkte toe en weet dat Splash altijd bij je zal zijn, ook al zie je het niet....
Het was moeilijk om net op stal te zijn, het stro te zien liggen waar ze de laatste minuutjes op gelegen heeft. Ze hebben haar op gehaald... Haar lichaam is weg, maar haar geest is zo dichtbij.
Whow.. Ik schrok al toen ik de titel zag, ik dacht;'het zal toch niet dé Splash zijn?!' Maar wel dus..
Heel veel sterkte!
precies mijn gedachte!
Meis.. zo veel sterkte!!
En als ik dood ga, huil maar niet, ik ben niet echt dood, moet je weten. Het is maar een lichaam dat ik achterliet. Dood ben ik pas echt, als jij mij bent vergeten..
geef het rustig de tijd een plekje te vinden, ik heb precies hetzelfde doorgemaakt een halfjaar geleden..
In the freedom of the moon and the sun, I let you go.. In the dance of the stars and the planets, I let you go.. In the breath of the wind and the knowledge of Heaven, I let you go.. I love you.. I miss you.. I want you to be happy.. Go in Peace.. Go Dancing..
Dit gedichtje heb ik nog even voor je opgezocht, vind hem súper mooi;
Als twee bruine ogen vragen, Help mij, want ik voel me niet fijn, Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde, Egoistisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, Dit komt nooit meer goed, En hij krijgt steeds meer pijn, Mag je dan omdat je hem niet kan missen, Egoistisch zijn??
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder hem naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn, Dan probeer je jezelf te overtuigen, Ik mocht niet egoistisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes, Elke dag samen was een feest, En in al die tijd, Is hij zelf niet een keer, Egoistisch geweest.
je kwam net op msn en meteen had ik alleen nog maar oog voor jou & ging meteen opzoek naar een topic van je op bokt jeetje, ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Jouw meisje, jij stond altijd voor haar klaar en andersom. Prachtig iets is dat. Vriendschap. Heel veel sterkte de komende tijd.
Anouk, ik zei het je al op stal net, maar jemig wat vind ik je dapper dat je naar stal komt. Het is goed dat je wat afleiding hebt, maar het is o zo confronterend om er te zijn. Ik heb er echt bewondering voor