Je had d'r de laatste tijd niet willen zien..mager, doffe vacht enz.
Nja. Ze is 18 jaar geworden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenmaf1 schreef:Wat héél erg GEVAARLIJK schijnt te zijn, is het zg. 'bekertje-draaien' op een ouija-bord! Schijn je boze geesten mee te kunnen oproepen! Nooit doen!
gohya schreef:Ik heb soms visioenen over mijn oude pony die verkocht is.Ze was te pittig en te wild geworden voor mij,ik heb een nek hernia en het werd te gevaarlijk voor mij om haar te blijven berijden.Ze had al een paar keer zo wild gedaan dat ze mijn zenuw klem 'trok'.De mensen waar ze aan verkocht was zouden haar NOOIT door verkopen,wel dus.Ze willen niet zeggen waar ze heen is gegaan.Maar in de visioenen die ik heb schreeuwt ze mij om hulp.Waar ze nu zou zijn word ze slecht behandeld en geslagen,volgens mijn visioenen.Ik vind dit heel erg,vooral omdat ik nix voor haar kan doen.Ik zoek haar al bijna 2 jaar via internet,maar tot op heden geen enkele reactie.Ze zeggen dat visioenen echt zijn,maar in dit geval hoop ik dat ze niet de waarheid zijn.Ik mis haar nog steeds heel erg en heb zo veel spijt dat ze verkocht werd.Je denkt een echt goed plekje voor haar te hebben gevonden,blijken het gewoon handelaars te zijn [een vrouw met kind!].
Mistralle schreef:Ik geloof je verhaal wel! Dit soort verhalen heb ik vaker gehoord. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik wens je in ieder geval nog veel sterkte met het verlies van je paard!
gohya schreef:Ik hoor de laatste tijd nix meer over herma,geen visioenen meer of dromen.Ik begin te vermoeden dat ze er niet meer is.Ik geloof zeer zeker in een visioen,heb er vaker gehad.En die zijn bijna allemaal in het echt gebeurt.Zoals die vliegtuigen die in die torens in Amerika zijn gevlogen,dat zag ik ook in een visioen gebeuren een paar weken van te voren.Maar helaas krijg ik ze niet in details te zien en kan niemand waarschuwen eventueel.Sommige visioenen zijn best wel eng.Ik wil er wel wat mee doen,maar weet niet WAT ik moet doen.