Hoi Monique(even op een andere pc) Ik wil je ook via deze weg veel sterkte wensen. Dit verschrikkelijk verlies moet een plaatsje krijgen. Haar twee kinderen hebben allebei het uiterlijk van hun prachtige moeder meegekregen. Mocht je behoefte hebben aan praten,huilen,of iets anders je weet het...! Sterkte ik denk aan je.
Wat een moeilijke beslissing moet dat voor e geweest zijn. Wat knap dat je het op kon brengen om tot het laatste moment bij haar te zijn. Aan de foto's in je profiel te zien, hebben jullie samen heel veel plezier beleefd. Ik hoop dat je daar, ondanks je verdriet, nog lang van kunt nagenieten.
Ik had al een brok in mijn keel toen ik Kim nog een laatste aai gaf en haar stal uit liep. Woensdag heb ik nog nooit zo vaak op de klok gekeken en mijn gedachten waren alleen bij jouw en je lieve Kim. Dat laatste moment met Kim moet voor jou verschrikkelijk zijn geweest. Dit vergeet je nooit meer, maar als je alle mooie herinneringen koestert, dan verzacht dat, denk ik wel, een beetje de pijn.
Wat een ontzettend naar verhaal voor je! ik bewonder je wel, dat je dit heb doorgezet om je paardje te helpen! Super hoor! ik weet zeker dat ze je erg dankbaar is voor alle jaren die jullie samen hadden en voor je laatste ontzettend dappere gebaar. koester je herinneringen!
potverdorie, ik zit hier gewoon n partijtje te janken. ik heb deze beslissing zelf een jaar terug ook moeten nemen, dus ik weet hoe moeilijk het is. heel veel succes de komende tijd!
Ik wist al een tijdje dat Kim niet meer 'helemaal de oude' was..maar dat dit moment zo snel zou komen, daar schrok ik wel even van na het lezen van je verhaal....Zit echt met kippeveld en tranen in mn ogen achter mn computer.
Afgelopen dinsdag heb ik dr nog een aai over dr neus gegeven toen ze aan de bak van de stapmolen stond, lief met dr oren naar voren stond ze daar en erg nieuwsgierig...We zullen dr missen!
Monique, ik heb het je ook al gepb't van de week, maar ik wil je nog even onwijs veel sterkte wensen... Ik heb het verhaal ook echt met tranen in mn ogen gelezen. Je hebt een hele moeilijke, maar dappere beslissing genomen.
Hele mooie foto's zijn er trouwens nog gemaakt door Dyonne!
Ik zit huilend achter mijn beeldscherm, wat voel ik met je mee zeg... Oh wat moet dat moeilijk zijn, en toch zo dapper van je. Ik wens je heel veel sterkte