Wauw... deze foto’s zeggen alles gewoon. Krijg er een brok van in mijn keel. Lieve Mellow... je gaat flink gemist worden! Lieve TS en je lieve jongens, jullie hebben alles gedaan wat jullie konden.
Heel veel sterkte
Mondy
Geplaatst: 23-03-19 18:27
Wow ik schrik er van ..... je gouden topper... ontzettend veel sterkte Hoe zijn de jongens er onder ? En jijzelf ?
Jeetje, ik schrik ervan. Ik dacht- ik lees het niet goed. Altijd een stille meelezer geweest, maar nu moet ik echt ff iets typen... Lieve TS heel veel sterkte met dit verlies, een betere plek had Mellow niet kunnen vinden als bij jullie. Zoveel liefde gekregen, zoveel lol gemaakt... Dikke knuffel voor jullie en ook voor Poow.
timokyana
Ondanks dat je weet, dat de dag gaat komen, komt het toch altijd te vroeg. Heel veel sterkte en straks overheersen de mooie herinneringen die de tranen zullen drogen.
Jildau
Geplaatst: 23-03-19 19:58
Pfff die foto's.. Krijg er tranen in m'n ogen van.
Onwijs veel sterkte met dit verlies. Mellow zag er in je topics altijd prachtig en heel gelukkig uit. Een beter leven had hij zich denk ik niet kunnen wensen.
Jeetje, schrik er van. Wat is dat snel gegaan. Lieve Mellow. Heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie grote vriend. Heb zelf ook al 20 een M-fjord en geniet van elke dag van en met hem.
PrimaDonna_
Geplaatst: 23-03-19 21:32
Wat verdrietig.. heb jullie altijd met veel plezier er een grote lach gevolgd! Wat is Mellow een geweldig lief paard voor jou en je kinderen geweest...
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht deze komende tijd