Wauw, wat moet het ontzettend bijzonder zijn als een paard zo lang in je leven is geweest en deel heeft uitgemaakt van zoveel speciale momenten. Heel veel sterkte met dit verlies!
Janinevv
Geplaatst: 24-12-16 10:59
Wat mooi beschreven, en een pracht leeftijd! Heel veel sterkte
28 jaar... Meer dan een kwart eeuw. Vol herinneringen en vrienschap. Logisch dat je diep gegaan bent... Er is een stuk van jou mee gestorven... Dat doen ze nu eenmaal, die prachtige dieren.. We weten het allemaal, op een dag komt een afscheid... Maar dat je dat weet voorkomt niet dat ze in je hart zitten, en zodra ze sterven en je afscheid moet nemen, sterft er een stukje van jou mee. En wat een verschrikkelijk gevoel is dat...
Heel veel sterkte Ts... Wat een prachtig dier en wat een prachtige tijd... Neem je tijd om te rouwen en te verwerken... Op een dag glimlach je om de herinneringen. Maar het gemis verdwijnt denk ik nooit helemaal.
brakke
Geplaatst: 24-12-16 12:49
Bento in uitgelicht, zo mooi. Ik denk dat Zozo en Kunchi nu 2 straffe engelbewaarders hebben daarboven. Nog eens veel sterkte, blijf jullie verhaal prachtig vinden
3timesmom
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 13:58
Mooi beschreven Ayasha, zo is het ook.
thx Brakke, laten we hopen dat hij over ons waakt nu.[size=7](kunnen dit stilaan wel gebruiken)[/size]
Wat een mooi verhaal! Heel veel sterkte met het verlies...
sanowa
Geplaatst: 24-12-16 19:30
Wat een mooie tijd hebben jullie samen mogen hebben met elkaar! heel bijzonder en wat een prachtige foto's zo door de jaren heen. Sterkte met het verlies
kking
Geplaatst: 24-12-16 19:33
pffff jouw stukje brengt me in tranen. Ik herken zoveel tekst. Heel veel sterkte....en wat een geweldig leven deelden jullie!
Mijn paard is nu 23 en heb ik al 21 jaar. Hij is echt de enige die alles van me weet (lief dagbnoek). Ik hoop dat we nog minimaal 5 jaar samen hebben. Zelf heb ik geen kinderen, maar hij is een grote kindervriend en voedt momenteel mijn nu 2.5 jarige op.
wat mooi geschreven, ik had de tranen in mijn ogen bij het lezen... 28 jaar, wat een mooie, lange tijd hebben jullie samen mogen zijn. Wat hebben jullie samen veel moois mee mogen maken, hij was echt onderdeel van het gezin. Erg mooie foto met je kinderen!
Wat zal het zwaar zijn de komende tijd. Heel veel sterkte...
Dank jullie wel. Vandaag is het net 2 weken geleden.
De eerste kerst zonder mn vriendje..... raar. Ook zal heb ik echt wel het gevoel dat ie nog dichtbij me is.
Kking ik hoop voor je dat je nog vele exra jaren krijgt. Geniet er intussen ten volle van. Want voor je het weet is het tijd om afscheid te nemen. Ik was me dr ook altijd wel bewust van, dat het snel over kon zijn. Maar we hebben gewoon heel veel geluk gehad dat ons zoveel tijd samen gegund was.
Pfff tranen in mijn ogen. Wat een prachtig paard en wat een prachtig verhaal. Wat heeft hij geluk gehad dat hij 28 jaar bij jou heeft mogen zijn, ook nadat hij artrose kreeg. En die foto met je 3 kinderen op zijn rug vind ik zo mooi en ontroerend. Fijn dat ze hem ook mee hebben gemaakt. Voor hen zal het afscheid ook wel heel moeilijk zijn.
Heel veel sterkte voor jou en je gezin, het is gewoon een gezinslid dat je dan verliest na zo'n lange tijd samen