[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:19

Ten eerste wil ik je nu natuurlijk ook heel veel sterkte wensen met alles wat je op dit moment door maakt!
Ik weet zeker dat Bambi de laatste maanden van haar leven heeft genoten van alle aandacht en liefde die jullie voor dit bijzonder diertje hadden! een beter "einde" had ze zich niet kunnen hopen denk ik!

Rust zacht lieve Bambi!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:20

Respect voor deze keus, hoe moeilijk hij ook is.
Beetje jammer dat destijds de verkopende partij er voor gekozen had om haar op de markt te slijten en zodoende deze beslissing bij jou heeft neer gelegd.

Jullie hebben met elkaar goed je best gedaan, kan niet anders zeggen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:20

Wat verdrietig om te lezen.. In het begin stille meelezer geweest in je topic en de bijzondere foto's van de shoot. Wat had je wonderen verricht met deze pony!
Heb je, want je hebt duidelijk tot het einde voor haar gevochten.

Heel veel sterkte. Wat een moedig besluit Y;(

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:23

Ze heeft in ieder geval nog een paar prachtige maanden bij je gehad.
Petje af... En heel veel sterkte gewenst :(:)

Tamara_089

Re: Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:26

Stille meelezer van je andere topic.... Was hem een tijdje uit t oog verloren en schrik wel even van deze update.

Maar ze heeft een prachtige paar maanden gehad vol liefde.

Petje af voor je keuze!

Midas123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:31

Ach jeetje nee zeg...
ik dacht een tijdje terug nog 'hoe zal het met Bambi zijn?',
vond het zo lief dat je Bambi had meegenomen,
maar ik vind het ook lief en goed dat je Bambi hebt laten inslapen.
Heel veel sterkte.

xBontfire

Wat een verdrietig nieuws.. Ik heb jullie vanaf het begin op de voet gevolgd. Zo jammer dat dit niet in een sprookje kan eindigen, zo jammer dat Bambi er nu niet meer is. Gelukkig heeft ze in de laatste fase van haar leven nog liefde gekend van jou en je dochters. En natuurlijk alle andere mensen die geholpen hebben.

Een dapper besluit! Een mooie herinnering, een mooie ervaring. Denk alsjeblieft nooit 'had ik nou maar,' je hebt hier goed aangedaan. Bambi heeft nu rust en jij ook. Ik hoop dat je na je periode van rouw, om je familieleden maar ook om Bambi, met een lach en een traan kunt terug denken aan Bambi. Je hebt echt je best gedaan, ik bewonder je.

ellepel

Ach jee, ik zie het nu ook,lieve bambi die toch haar reddende engel heeft gevonden welke haar nu naar de hemel mocht laten gaan
moedige en zware en juiste beslissing.
Dikke dikke knuffel! :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:35

Bambi kwam van een hel in de hemel, en die hemel heb jij haar gegeven. Ze heeft door jou geleerd om te voelen dat je geliefd bent, dat er voor je gezorgd wordt. Dat je eten krijgt, knuffels, liefde..misschien is het niet gelopen zoals je graag had gezien, hoe wij allemaal het gedroomd hadden. Maar wat je hebt gedaan was zo ongelofelijk waardevol en liefdevol, je hebt mijn diepe respect gewonnen. En nu mag Bambi rusten, het is goed zo. Gestorven in het veilige weten dat je geliefd bent is een hele mooie dood. Heel veel sterkte voor jullie.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:37

Ach Bambi, ik heb haar/jullie gevolgd vanaf dat je haar op de markt gekocht had als wandelend lijk met een zadel om de ribben te verbergen.
Gelukkig een paar heerlijke maanden achter de rug met veel liefde en veel eten! Helaas heeft niet elk sprookje een happy end.
Heel veel sterkte TS met het afscheid van deze lieverd.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:38

;( -O- Y;( Heel veel sterkte lieve TS!

Ik heb getemd voor uitgelicht! Dat heb je wel verdiend!
Laatst bijgewerkt door Zucchero op 21-03-16 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:39

Heel veel sterkte.
ZE heeft bij jullie nog echte liefde en aandacht mogen voelen.
Dus geen mooiere tijd om dan naar de eeuwige groene weides te mogen gaan.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:42

Enorm veel sterkte....

Aan de liefde en zorg heeft het niet gelegen, wat een top huisje heeft ze uiteindelijk nog gekregen, de laatste maanden vol liefde en goede zorg. Dat had ze niet beter kunnen treffen. Ontzettend verdrietig dat ze toch zo slechter ging, na die prachtige verandering die ze bij jou heeft mogen ondergaan. Een eerlijke keuze, maar wel een enorm moeilijk... heel veel sterkte.... :(:)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:44

Namens Bambi bedankt voor alle goede zorgen en liefde zodat ze dat gekend heeft op het moment dat ze stierf.

Laten gaan is ook houden van en eerlijk Cushing is vroeger of later killing..
Je hebt het goed gedaan!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:47

Ach toevallig zag ik je topic langs komen. Ook ik was stille meelezer in het begin van je topic en het slechter weer gaan heb ik niet meegekregen.
Ik wil je alle sterkte wensen, want meid wat heb jij gevochten voor je paard. Dikke knuffel. Ik vind het wel mooi dat Bambi nog een tijd heeft meegemaakt waarin mensen van haar hielden en voor haar gegaan zijn.

Lo91

Ach jeetje, wat verdrietig... Een dappere en eerlijke, maar ook een verdomd zware beslissing.. :(
Zoals Tancreda4 ook al zegt: aan de liefde en zorg heeft het niet gelegen. Gelukkig heeft ze een fijn thuis mogen hebben bij jou!

roooooss

Bambi heeft het fantastisch gehad bij jou! En ik weet zeker dat ze je zo dankbaar is. Bambi was op. En je hebt een enorm dapper, ontzettend moeilijk maar ook wijs besluit genomen. Ontzettend veel sterkte met het verlies van Bambi Y;(

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:49

Damn, ik zag de topictitel en dacht, nee, dat zal toch niet de geredde Bambi zijn. Mooie, lieve, kleine, witte Bambi? Maar wel dus... Het paardje met een hart van goud, bij een bokker met een hart van goud. Wat verschrikkelijk dat je dit besluit hebt moeten nemen, maar wat moedig dat je het hebt genomen. Als leven lijden wordt... Lieve Bambi, rust zacht.

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:51

Ach nee toch... ;( Wat verschrikkelijk voor je Wendy... maar wat heeft ze nog, dankzij jou en alle mensen die je hebben geholpen, een paar mooie maanden gehad. Heel veel sterkte in deze toch al moeilijke tijd Y;(

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:51

Ik las Bambi en had toen nog hoop dat het niet deze Bambi zou zijn.

Wat heb jij goed je best gedaan zeg, was toen meelezer. Maar je kan echt trots zijn.
Zo vreselijk dat je dit besluit heb moeten nemen. :(

Sterkte :(:)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:55

hier ook een stille meelezer van het voltopic. Ik schrok ook bij het lezen van deze topic titel. Bambi heeft echt wel een beetje onze hartjes gestolen!
Fantastisch wat jullie voor haar hebben gedaan ts. Bambi had het niet beter meer kunnen treffen dan bij jullie. Heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie lieve witje Y;(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:04

Och!Wat verdrietig!Bambi leefde in haar reserve tijd,ik durf nog steeds niet te denken hoe het met haar gegaan was als jij toen niet had besloten om haar te kopen....Ze heeft het goed gehad,en het lot heeft beslist dat het nu haar einde was.Ik denk dat je haar veel ellende bespaard hebt!Sterkte!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:06

Ooh neeee! :(:)

Je hebt zo ontzettend je best gedaan.. Het mocht niet zo zijn.. Woorden schieten tekort.. Heel veel sterkte met dit verlies, wat was ze stoer, sterk, knap.. Y;(

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:09

Ik heb het topic van Bambi steeds gevolgd. Nogmaals dikke pluim voor alles wat je voor haar gedaan hebt! Ik ben er zeker van dat ze blij is de laatste maanden van haar leven bij jou doorgebracht te hebben. Spijtig dat het zo snel voorbij is, maar onthou wat je haar nog gegeven hebt!

siepjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:09

oh wat een verdrietig einde. Ik zag je topic komen en toen dacht ik ' dat ga ik ook eens doen' . Gewoon ervoor gaan. Ik vind het heel heel moedig wat je hebt gedaan. Ze is bij jou thuis gekomen . Daar heeft ze haar rust gevonden. Hopelijk kijk je met veel dankbaarheid terug aan de liefde die ze nog bij jou gebracht heeft... en geeft dat troost. Sterkte.