Jeetje wat een ellende, denk je er goed aan te doen je veulen te opereren, volgen er complicaties...
Je krijgt je veulen er niet mee terug, maar ik denk dan toch, als het van te voren zo'n eenvoudige ingreep lijkt, waarvan de slagingskans 100% is, waarom dan toch een fatale infectie??
_enna_
Geplaatst: 24-09-15 16:39
Wat afschuwelijk... Heel veel sterkte!
Minion
Geplaatst: 24-09-15 16:39
Jeetje, wat verschrikkelijk
Ik had echt even de tranen in m'n ogen, hoewel ik zelf niet eens weet hoe het is.
Ik denk ook niet dat ik dat wil, HEEL veel sterkte
Wat ontzetten verdrietig. Zo'n mooi kereltje, Heel erg veel sterkte.
randalinpony
Geplaatst: 24-09-15 18:59
Sterkte, zon mooi veulen te verliezen...
xdaphii
Geplaatst: 24-09-15 19:39
De tranen staan nog in mn ogen.. Wat ontzettend moeilijk zal dat zijn geweest zeg. Ook voor de moeder dat hij ineens weg is. Wel fijn dat je ontzettend mooie foto's hebt, ze zijn echt prachtig.
Ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je in die korte tijd toch een beetje van elkaar hebt kunnen genieten.
Met tranen in me ogen lees ik dit topic, helemaal omdat ik mogen meemaken hoe lief dit veulen was! Werkelijk nog nooit zo lief veulen meegemaakt. Echt respect hoe je hiermee bent omgegaan. Veel sterke gewenst en hopelijk kan je enige troost vinden in de foto's.
phoe wat heftig heb het met een dikke traan in me ogen gelezen hoe verschrikkelijk moet dit zijn geweest... je heb er alles aan gedaan!! en pijn heeft hij nooit meer heel veel sterkte!!
Hij was prachtig.....heel erg veel sterkte met het verlies van Kasanova's Dream.
Vickz
Geplaatst: 11-10-15 11:00
Jeetje wat erg! Hier was het bij mijn veulentje ook bijna een gelijkaardig verhaal, maar hier is alles goed gekomen zonder operaties. Heel veel sterkte!