Jemig, wat vind ik dit ontzettend schokkend om te lezen.. Karlijn Ik heb jullie zo vaak voorbij zien komen op internet, wat vreselijk om te lezen dat je haar zo opeens bent kwijtgeraakt.. Onwijs veel sterkte met het verlies van je prachtige merrie
Romyv
Geplaatst: 17-05-15 20:48
Neeeeee!??? Ahhh niet!!!!!! meis, wat vreselijk!!! Heel veel sterkte!! Als je je hart wilt luchten of ik iets kan doen, pb staat open he!!!!!!
Knuffel
moonie
Geplaatst: 17-05-15 20:49
jemig dat is een klap voor je een gedraaide darm hier ook gehad wel weer goed gekomen wat een ellende zo als er als gezegd werd zo mooie merrie maar weekend diensten praat er niet van echt ja nee het valt wel mee dat kan het niet zijn nee nee schandalig gewoon maar goed daar heb jij karlijn niet mee terug heel erg veel sterkte de komende periode meis het gemis word wel minder op de duur maar vergeten zal je dr nooit
Jeetje zeg, ik zag jullie altijd een beetje als voorbeeld, mede door jullie topics ben ik serieus gaan nadenken over de overstap naar western rijden. Jullie waren altijd zo leuk bezig samen, heel veel sterkte gewenst
Anyday
Geplaatst: 17-05-15 21:12
Wat vreselijk voor je heel veel sterkte met het verlies!
Joscaa
Geplaatst: 17-05-15 21:32
Echt Rianne, ik heb je facebook vol schrik in de gaten gehouden op het moment van de koliek, maar wat ik hier lees is dus dat je DA eigenlijk gewoon te laks is geweest. Vreselijk.
Jullie waren zo een fantastisch stel, wat je allemaal voor haar geprobeerd hebt om haar in de winter hanteerbaarder te houden, haar gekke wilde sprongen, het verzorgersdrama, je angst die steeds meer weg ging en hoe jullie steeds meer een team werden.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor je Rianne, jullie waren super en je hebt haar zeker een fantastisch leven gegeven. Heel erg veel sterkte....
Splut
Geplaatst: 17-05-15 21:36
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt
coldsummers
Geplaatst: 17-05-15 21:36
Jeetje, wat erg! Ik heb er echt geen woorden voor.
Waarom jij, waarom Karlijn? Heel veel sterkte de komende tijd
Eileen_
Geplaatst: 17-05-15 21:41
jeetje wat verschrikkelijk zeg... Ontzettend veel stertke!
Sastaic
Geplaatst: 17-05-15 21:41
Heel erg veel sterkte meid! En wat een prachtig paard!
Eline91
Geplaatst: 17-05-15 21:48
Heel erg veel sterkte gewenst met je verlies!
Ik vond jullie topics altijd heel leuk om te zien, ongelofelijk dat ze er niet meer is...
KarinvdM
Geplaatst: 17-05-15 21:56
O Kasmir, wat vind ik dit erg voor je, heel veel sterkte!
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-15 22:29
Dankjulliewel allemaal. Het is zo moeilijk te beschrijven wat dit met mij doet, er blijft juist dat beetje knagen dat wanneer het direct serieus was genomen en mij en de eigenaresse van het 'Lijntje ook niet telkens als 'het komt wel goed, ze moet het nu zelf doen' was uitgelegd ze er misschien nu nog wel was geweest. Natuurlijk loze gedachten maar dat schuldgevoel maakt het extra extra zwaar.
Mijn paardje 5 jaar geleden ook verloren aan koliek.. en t gevoel is echt moordend. Heel erg veel sterkte toegewenst de komende tijd!
mirgino
Geplaatst: 17-05-15 22:51
och wat erg..... ik ben je vaak tegen gekomen op bokt met je prachtige appie
wat vreselijk heel heel veel sterkte jullie hebben zoveel meegemaakt samen dan schept een grote band....
liekensancho
Geplaatst: 17-05-15 22:56
Heel veel sterkte, ik weet niet wat het is om je paard te verliezen, ooit zal die dag ook voor mij aanbreken. Maar ik weet wat het is om een hond kwijt te rajen en dat is hetzelfde verscheurende gevoel...het zal slijten maar het blijft pijn doen. Nogmaals heel veel sterkte...
Ik denk ook echt dat de DA oprecht een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Telkens als hij kwam bleef hij wel een goed half uur maar hij dacht dat het zichzelf wel zou oplossen en dat deed het niet. Ik geloofde hem en kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik dat deed. Met al dit heb ik mijn paard natuurlijk niet terug, dus denk dat ik straks even de DA bel om het wat meer een plekje te kunnen geven.
Hallo, o wat erg. Ik heb het twee maanden geleden ook mee gemaakt. Ons paard kreeg ook koliek en het was erg snel gegaan. echt balen. erg veel sterkte.