Shirley: Ik ben ook erg blij met m'n portemonnee.. Mijn oude was kapot en bij toeval zag ik dat ik deze kon laten maken.. Ik had hem natuurlijk liever in de wei gehad, maar zo is mijn mannetje toch een beetje bij me
Nouk, dankjewel
Om jullie vragen over de andere paarden te beantwoorden: Anne lijkt al wel weer helemaal de oude. Noby ook en Chagall heeft nooit iets gemerkt. Gisterenmiddag hadden Bikkel en ik het even heel erg moeilijk: Het was precies één week geleden dat ik m'n maatje voor het laatst gezien had... En Bikkel stond er zo verloren bij: hij was maar tegen Anne aan aan het duwen, maar die reageerde niet zoals hij wilde. Bikkel wilde zó graag spelen, hij was echt aan het zoeken naar een speelmaatje.. Helaas is zijn speelmaatje er niet meer. Zelfs na het voeren bleef hij zoeken, ik heb even met hem gespeeld, maar dat is toch anders.. Arm Bikkeltje
Vandaag zijn we met Bikkel voor het eerst weer gaan wandelen.. Het eerste stuk (richting de boer) was hij erg gespannen en een beetje sloom. Net voorbij de boer bleef hij even staan, keek eens goed rond en kwam achter ons aan. Vanaf dat moment liep hij weer goed door, keek vrolijk rond en genoot hij van het wandelen. Heeft dus toch wel heel wat impact op hem gemaakt..
Aanbod om Wim zolang te lenen of om Bikkel zo lang hier te laten logeren staat gewoon altijd Schatje! Wim speelt wel en kan best goed troosten. Btw ik ook he!
nOukiee_
Geplaatst: 15-12-14 01:09
Shirley schreef:
Ook sterkte voor jou, nOukiee
Dankjewel Shirley
Jasia schreef:
Nouk, dankjewel
Ben er altijd voor je meis!
Wel fijn dat Bikkel daarna vrolijk mee liep, hij was waarschijnlijk bang dat hij bij de boer t erf weer op moest
Barendshoeve: Dankjewel! Ik vind het alleen sneu voor Anne om Bikkel weg te halen.. Toen we gingen wandelen heeft ze een uur staan hinniken tot haar vriendje terug was.. Hoezo, ze zijn aan elkaar gehecht?
SensaHorses
Geplaatst: 17-12-14 13:44
Wow, wat vreselijk! Maar heel mooi geschreven, ontroerend... Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.
wat een vreselijke manier op je vriendje te verliezen... Heel veel sterkte, en een extra dikke knuffel voor je 2 andere pony's.
NynkeMarit
Geplaatst: 17-12-14 14:36
De rillingen lopen over mijn rug... Wat verschrikkelijk! heel heel veel sterkte ts
Blazee
Geplaatst: 17-12-14 14:37
Wat heb jij dit met een hoop liefde geschreven. Verdrietig maarook mooi om te lezen. Normaal heb ik geen tranen in mijn ogen maar deze keer wel. Sterke!
Gisteren een fotolijstje gekocht waar zijn foto in komt.. Stond in de winkel bijna te janken Staat namelijk een gedichtje naast de plek waar de foto in moet:
Mijn herinnering
Een lege plek, een groot gemis, een fijne herinnering is al wat er van jou nog is. Waar ben je nu vraag ik me af, 'k voel nog de liefde die jij me gaf. Jou te kennen vond ik fijn, je los te laten dat doet pijn. Ik zal je missen in dit leven en altijd om je blijven geven.
DeniseMacho: Ik kreeg ook meteen kippenvel toen ik het las en stond met tranen in mijn ogen in de winkel.. Heb het fotolijstje ook nog steeds in de doos zitten en telkens als ik het aan iemand laat lezen komen de tranen weer. Pas als ik de foto heb die er in moet, haal ik hem definitief uit de doos.. Stel dat hij daarvoor beschadigt? En als ik 10 keer per dag dat gedichtje lees, dan ben ik heel de dag aan het huilen..