[IM] Dag allerliefste en allermooiste witte prinses...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kyraties

Re: Dag allerliefste en allermooiste witte prinses...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:11

Wat een knap dier was het! Heel veel sterkte!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:17

Wat erg. Zij was echt van mijn meest favo bokt paarden.

Wat sterk en moedig dat je voor haar hebt gekozen en haar hebt laten gaan. Ze mag dan lichamelijk veel hebben doorstaan en van die ontzettende nare wond zijn genezen, maar leven met geestelijke pijn is ook geen paard waardig bestaan. Heel dapper dat je deze keuze gemaakt hebt.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen komende tijd.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:23

Oh jee, Nouvel, niet jouw mooie dame... Heel veel sterkte!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:41

Heel veel sterkte Ellis, het zal een groot gemis blijven. Maar wat heb je een mooie herinneringen aan haar.

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:01

Heel veel sterkte met dit grote verlies! Dappere beslissing om voor je paard te kiezen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:06

Ik schrok.... heel erg... nooit verwacht dat jij Fief zou laten gaan... Maar er vanuitgaande jou berichtjes heb je echt de beste keuze gemaakt die op dit moment goed was. Een stressvol leven is niets. Jullie hebben mooie en minder mooie tijden gehad. Koester de mooie herinderingen in je hart en kijk terug op de mooie tijden. Heel veel sterkte en veel plezier gewenst met je andere zwarte parel!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:06

Jeetje, ontzettend veel sterkte!! Je hebt een dappere beslissing genomen.
Ik volgde jullie verhalen (vooral van na het grote ongeluk) graag.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:08

Nouvel schreef:
bedankt, ik vond het heel moeilijk of ik het hier neer zou zetten, was erg bang dat veel mensen er anders over zouden denken en het zouden veroordelen wat nog meer verdriet zou geven dan we er nu al om hebben...
al weet ik dat het de juiste is, hoe moeilijk ook...
hoe snel ze ging geeft misschien het bewijs dat ze er klaar voor was, dat het voor haar ook de enige manier was om nog echte rust te krijgen...
volgens de dierenarts gingen er weinig paarden zo snel, en dat terwijl ik bang voor een gevecht...

Ellis, natuurlijk zijn er mensen die er anders over denken, maar dit is JOUW Fifi, JULLIE leven samen, en JULLIE beslissing. Voor jullie ging het niet meer, jullie hebben een weloverwogen besluit genomen, het was geen opwelling, 't is goed zo.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:11

Och gos, wat een zware beslissing.
Vond jullie altijd een prachtig team en zo inspirerend :) Wat een dappere beslissing heb je genomen om los te laten en naar jouw merrie te luisteren. Wil je veel sterkte wensen :(:)

Deze stond ooit eens in een onderschrift van iemand en ik heb er wel wat aan gehad:
There is a poem called "Loss"
It has three words, but the poet has scratched them out.
You cannot read Loss. You can only feel it.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:15

Stille meelezer van je topic met de buikwond. Wat triest dat ze er toch niet helemaal bovenop is gekomen.

Heeeel veel sterkte!
Het was een prachtig paard!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:17

Wat een moedig besluit.
Jij kent je paard het beste dus jouw besluit is nooit fout wat een ander ook zegt of vind.
Jij heb je hart gevolgd en dat is altijd goed....

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:18

och nee toch... voor mij een van de mooiste paarden die ik ooit op Bokt voorbij heb zien komen... wat erg , ik heb altijd genoten van jullie foto's , een prachtig paar waren jullie. ontzettend moedig dat je dit besluit uit liefde hebt genomen. heel veel sterkte met dit grote verlies!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:19

Heel erg veel sterkte, wat een moedige beslissing

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:20

Heel veel sterkte! Onwijs dappere beslissing

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:34

Heel veel sterkte!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:36

Heel erg veel sterkte. Voel je niet schuldig, hebt het beste gedaan dat je voor haar kon doen... maar dat maakt het niet minder zwaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:41

Respect en sterkte.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:56

Prachtige, lieve maar o zo gevoelige Fifi
had zelf altijd een enorm zwak voor haar :*
Ze zal bij veel mensen in het geheugen gegrift staan met haar beautiful looks

Wat een loodzware maar dappere beslissing om haar te laten gaan.
Heel veel sterkte Ellis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 01:00

Lieve Ellis,

Jij en je prachtige gevoelige merrie... Wat zijn jullie een inspiratie geweest voor mij en mo!
En wat heb ik diep diep respect voor je keuze.
Het doet zoveel zeer om je geliefde paard zo in zichzelf gekeerd te zien, blind van stress... Jij hebt haar geholpen, met alles wat je in je had, tot het laatste moment.

Ik hoop dat je je beseft wat jij en je mooie lieve spookje teweeg hebben gebracht bij mij en vele met mij! Jullie hebben moed gegeven en geïnspireerd...

Een hele dikke knuffel!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-13 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 01:00

Ach..ik schrik er van, omdat ik weet hoeveel je van haar hield, maar verder lezende besef ik dat dit jouw ultiemste daad van liefde was wat je nog kon doen voor haar.
Jullie mooie foto's samen..de hel met het ongeluk..jullie werkend aan de lange lijnen..de wanhoop om haar stress. Ik ken jullie niet eens echt, en toch hebben jullie me als combinatie geraakt.

Ooit eerder maakte ik ook die keus toen ik Mek liet gaan, het is een duivels dilemma. Je doet goed voor je paard, maar jij dan?! Tja.. En het verdriet zal ook minder worden, langzaam slijten maar zo ver is het nog niet. Nu s er die rauwe wond, het gemis. Ik vind je dapper, ik vind het pure liefde. Maar ook echt heel erg dat jullie hier op aarde geen combinatie meer zijn. Een hele dikke knuffel voor jou.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 01:15

Het klinkt of dit het enige juiste beslissing was die je nog voor haar kon maken.
Heel veel sterkte!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 01:52

Ah nee ik zag haar foto en wist meteen over welk paard het ging, die van jou. Wat vreselijk naar maar wat ontzettend goed van je dat je haar meer leed hebt bespaard, dan ben je een echte goede paardenvrouw als je ook naar haar koppie kijkt . Daar kunnen heel erg veel paarden mensen nog wat van leren. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en wie weet wat het nieuwe jaar je zal brengen. :(:)
Paulien helemaal mee eens

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 03:40

Ach nee toch, niet Fifi, niet 'het witte spook'! ;( Jeetje hier schrik ik echt van. ;(

Maar echt, wat een onwijs moedig en dapper besluit, ik kan me niet eens voorstellen hoe ontzettend moeilijk dit geweest moet zijn, gezien alles wat gebeurd is en de huidige situatie. Wat moet je daar voor ontzéttend sterk in je schoenen staan. Een paard kan lichamelijk 'kapot' zijn, maar het kan ook geestelijk/mentaal 'kapot' zijn. En waar de grens ligt, tot waar blijft eerlijk naar het dier toe? Dat kan alleen degene bepalen die zielsveel van zo'n dier houdt, en het dier door en door kent. Oordelen is zo makkelijk vanaf de zijlijn. Weet dat je het juiste hebt gedaan, twijfel daar alsjeblieft niet aan, daar maak je het jezelf alleen maar onnodig nóg moeilijker mee :(:)

Wat was het een schoonheid van een paard, wát een machtige merrie, wat een beweging, en zo gaaf zowel ohz. als voor de wagen. :+: Voor mij toch wel een paard dat hoog op mijn lijstje 'favoriete bokt-paarden' stond en nog steeds staat. Werd er gesproken over 'de lusitano', dan dacht ik meteen aan Fifi 'van Nouvel op bokt'.

Je hebt geknokt voor haar, en hebt uiteindelijk voor háár welzijn gekozen. Ik kan daar niets anders dan diep respect voor hebben, wat moet dat moeilijk zijn geweest.

Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd :(:)

't spookje zal zeer zeker gemist worden, ook hier op bokt Y;(

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 07:33

Heel veel sterkte. Respect voor je dappere keuze die voort komt uit de liefde die je voelde voor haar.

Ik heb haar getemt voor uitgelicht, in de hoop dat deze ster nog 1x mag schitteren op de voorpagina van bokt. Ze was prachtig.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 08:59

Nouvel, wat een verlies. Heel veel sterkte en rust toegewenst. Wat een leegte laat ze achter.