Mijn lieve Daisy is 28 jaar geworden. Ze kreeg een zware koliekaanval en we hebben daarom de moeilijke beslissing moeten maken om haar in te laten slapen.
Ik heb net een sms gekregen, de oude lieve Pinda (Indiana) is ingeslapen.. Ik weet niet hoe, waarom,.. want ze neemt haar gsm niet op.. We gaan je missen, schatje!
Mijn eerste pony is op 8 jarige leeftijd overleden, doodgeschoten, afschuwelijk.. Mijn tweede op 13 jarige leeftijd (inslapen - ernstige artrose en broze botten)
Eirikur
Geplaatst: 03-05-13 17:02
Ik heb twee weken geleden mijn oude pony moeten laten inslapen. Geen acute noodsituatie, maar gewoon oud en op. Het wachten was totdat het, om welke reden dan ook, opeens wél acuut zou worden en daar wilde ik het niet op aan laten komen. Ik heb haar bijna 24 jaar gehad en ze is, op 4 weken na, 29 jaar oud geworden.
mijn verzorgwelsh is op 36 of 37 overleden (weten we niet precies, 36 en misschien 37) en mn verzrogfjord kon haar echt niet missen en wou dood, en hebben ze op ong. 28 laten inslapen.. :'(
xAnika
Geplaatst: 06-05-13 20:53
AnikaTje schreef:
Ik heb net een sms gekregen, de oude lieve Pinda (Indiana) is ingeslapen.. Ik weet niet hoe, waarom,.. want ze neemt haar gsm niet op.. We gaan je missen, schatje!
Niet mijn pony want heb er geen eigen maar manegepony: Kartouche, 4 of 3 jaar op de wei gezet, begon raar te doen, binnen gehaald, dierenarts gebeld maar te laat, ben nooit te weten gekomen waaraan hij gestorven was en heb dagen verdrietig geweest! Ze waren hem net aan het opleren en ik en mijn zus waren al aant fantaseren over hoe hij zou reageren op de groep en hoe leuk het zou zijn als we erop konden rijden! maar hij liet zich niet zomaar opleren hoor! Ben trots op hem Ik mis je nog steeds lieve Kartouche
monikasweety
Geplaatst: 06-05-13 23:47
Mijn knappe monika ondertussen alweer 5 jaar geleden. Op 23 jarige leeftijd. Voor mij veel te vroeg.
En nu helaas alweer een half jaar geleden. Mijn knappe i-jing. Maar 4, 5 jaar oud geworden. Valt nog steeds niet te bevatten
Goudlokje1
Geplaatst: 06-05-13 23:49
25 jaar, darmkanker...
Soprano
Geplaatst: 06-05-13 23:53
Mijn prachtige merrie is maar 21 jaar geworden, iedereen schatte haar rond de 4 à 5 jaar omdat ze er zo goed uit zag en zo vol temperament zat! Helaas heb ik haar moeten laten inslapen toen bleek dat de infectie aan haar kaak ook verder in haar lichaam was gegaan... Het was totaal onverwacht, ik dacht altijd dat ze minstens 30 ging worden met haar goede gezondheid... Het is ondertussen alweer 2,5 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel! Ik vraag me nog heel vaak af hoe het zou zijn moest ze nog leven, hoe ver we met dressuur zouden staan, hoeveel leuke buitenritjes we nog wel niet gedaan hadden...
Lobbi, 29 vol met temperament helaas kreeg hij artrose, werd dement en hij kon alleen nog maar slobber eten vanwege zijn gebit. Ik mis hem nog elke dag
Mijn lieve meisje is 20, bijna 21 jaar geworden. Ze kreeg koliek en het was al zo ernstig dat operen geen optie meer was. Ik mis haar nog elke dag, maar gelukkig heb ik haar prachtige dochter nog thuis staan
UK_eef
Geplaatst: 08-05-13 15:31
Mijn meest bijzondere paard heb ik in moeten laten slapen toen hij slechts 5 jaar oud was. Reden: onherstelbare blessure en daardoor zeer onberekenbaar (hij heeft binnen één week 2 paarden dusdanig verwond dat deze ter plekke ingeslapen moesten worden).
Een paard met een heel bijzonder karakter aan wie ik nog vaak terug denk.
Mijn lieve merrie is afgelopen oktober op net 4 jarige leeftijd ingeslapen. Ze had ongeneselijke blessure waar ze dagelijks pijn aan had. Land op was geen optie helaas en veulen fokken ook niet
lovedarri
Geplaatst: 12-05-13 08:59
Mijn lieve lieve heliante kwpn merrie van 23 (eenweek later werd ze 24) hebben we moetten laten inslapen aan een hartruis en hevige koliek en onderkoelling
Doris 40 jarige leeftijd in laten slapen.Haar lichaam was op Wammes 30 jarige leeftijd overleden , natuurlijke dood (Allebei in dezelfde week) Linsey 18 jaar in geslapen ivm tumor ter grote van een voetbal in haar buik Lipton 15 jaar gebroken schouderblad