jeetje wat een slecht nieuws! Heb hem inderdaad op trec wedstrijden gezien! echt een prachtig dier!
Heel herkenbaar voor mij, je post. Ik heb vorig jaar ook mijn paardje laten gaan met dezelfde insteek en uit liefde voor het dier.
Ik hoop dat over een poos (net als bij mij) de goede herinneringen boven het verdriet uitstijgen, alhoewel het nog heel lang de kop op zal steken.
Fijn dat je zoveel van je paard hield dat hij niet meer hoeft te lijden! sterkte!
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-13 21:17
Wat fijn dat ik nog steeds van die lieve reacties krijg! Dank jullie wel! Het is toch leuk dat hij overal zo opviel. Overal waar hij zijn neus heeft laten zien, hebben ze hem onthouden Dat zegt wel wat over hoe speciaal hij was...
Het was ook een mooierd en jullie samen waren ook gewoon een leuke combinatie. Echt een team.
Jackolena
Geplaatst: 23-03-13 17:12
Ik lees het nu pas en zit met tranen in mijn ogen dit verhaal te lezen. Hij was zo een bijzonder paard. Wat jij er allemaal mee kon. Wat zal je hem verschrikkelijk missen. Jullie waren samen speciaal, heel speciaal. Ik heb altijd genoten van jullie als combi. Het is laat mijn reactie, maar heel veel sterkte met dit verlies van je maatje. Volgens mij een once in a life time paard. Hij zal altijd op mijn netvlies blijven staan.
Ook ik lees het nu pas. Ondanks dat ik jullie niet irl kende, kwam Jagger altijd uit je verhalen hier op bokt naar voren als een heel bijzonder paard en jouw speciale maatje. Ondanks dat het alweer ruim een maand geleden is, wil ik je alsnog heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. En een dikke (virtuele) knuffel geven.
Ik lees het ook nu pas.. Toen ik je mooie woorden las en steeds iets verder naar beneden scrollde, zag ik Jagger bij de FFT. Raar hoe je opeens een herinnering te binnen kan schieten. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Bloedheet was het. Maar wat waren jullie een vrolijk stel. Een prachtig, vriendelijk paard om te zien, met een trotse en enthousiaste amazone op zijn rug. Vreselijk dat je hem hebt moeten laten gaan.. Heel erg veel sterkte..
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-13 19:11
Bedankt voor jullie lieve reacties! Geeft niks dat jullie nu 'pas' reageren, want een reactie is nooit te laat! Heel fijn!! Thanks
Voor mij was hij echt een once in a lifetime paard. Alles waar ik ooit van gedroomd had, was hij. Ik heb er altijd naar gezocht en uiteindelijk vond ik het in één paard en dat was Jagger! Daarom heb ik ook besloten te stoppen met mijn paardenhobby. Hij blijft mijn topper, de lol is eraf zonder hem...
Goh, jeetje Susan, wat erg voor je, heb altijd stilletjes jullie avonturen gevolgd, was altijd zo jaloers omdat je al die stoere dingen deed met je prachtige paard, jullie inspireerden mij om verder te oefenen om ook buiten te rijden en zelfs te oefenen op een stoere minicomboyrace, veel sterkte met dit verlies, jullie waren een superduo.
liana_shet
Geplaatst: 24-03-13 18:22
Heb enkele dagen terug hetzelfde mee gemaakt... Zeer veel sterkte ermee onthoud en koester jullie goede herinneringen!!
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 00:57
Dank je freeride! Das een mooi compliment
Ook jij bedankt liana_shet en ook heel veel sterkte!
ik hoop toch stiekem dat je ooit de lol weer terug vindt met de paarden. susan zonder paarden kan ik me niet voorstellen..
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 11:44
Tja, zeg nooit nooit... Ik had een jaar geleden hard gelachen als iemand zou zeggen: jij stopt er nog wel mee. Maar toch kan dat ineens zomaar als het juiste voelen. Raar hè?
Maar wie weet in de toekomst? Wie zal het zeggen? Als het zo komt, dan is het goed, maar nu gewoon even niet meer
Ken het gevoel Susan.... Uiteindelijk miste ik het zo dat ik nu weer heel gelukkig ben met mijn Galan. Maar dat betekent niet dat Bambi uit mijn hart is. Er is gewoon plaats voor twee
En zeker Vera, ik weet ook dat het kan hoor! Ook ik heb al eerder een zeer geliefd paard verloren en ben uiteindelijk toch weer met veel lol doorgegaan. Je vergeet ze nooit en een ander neemt ook niet hun plek in, maar gewoon een nieuwe plek. Maar toch wil ik evengoed nu gewoon even niet meer...
Maar wel super gaaf dat jij ook weer zo blij geworden bent met Galan!!
whitneyvdw
Geplaatst: 26-03-13 13:43
nog heel erg veel sterkte met het verlies van jagger,ik kan me heel goed voorstellen dat je nu niet aan een ander paard denkt.ik keek in je profiel,en ik kreeg kippevel van de schitterende foto,s van jullie saampies,wat een eenheid waren jullie,en je ziet er zoveel liefde in uitstralen,dit is zowiezo nu niet door een ander paard te vervangen.jullie hadden een hele speciale band.en het is nog veel te kort geleden,je moet het eerst nog proberen te verwerken,ik hoop dat je het ooit een plekje kan geven,en misschien komt er ooit een ander paard op je pad,heel erg veel sterkte met het verlies van jou maatje.
Gitta_
Geplaatst: 03-04-13 14:31
Wat een prachtig paard was het. Je hebt de juiste beslissing genomen en soms kan het helaas niet meer.. Heel, héél, héééél veel sterkte met je verlies en keep in mind dat waar hij ook is, hij zal het goed hebben. Gecondoleerd.
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 14:54
Dank je wel Gitta en Whitney! Lief
montilove
Geplaatst: 03-04-13 14:57
gecondoleerd met het verklies , ik kreeg kippenvel toen ik dit las!
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 14:58
En ik word helemaal warm van alle reacties nog steeds! Net als dat ik warm werd van Jagger
Heel veel sterkte. Heb jullie altijd in stilte gevolgd. De band die zo voelbaar was tussen jullie, de harmonie, het prachtige paard dat om de 1 of andere reden zo'n diepe indruk achterliet op mij....
Lieve Jagger, geniet van je pijnvrije leven, galoppeer over de groene weides en rust zacht