Heel veel sterkte Amber, wat een rotbeslissing heb je moeten maken
Anoniem
Geplaatst: 12-05-12 10:48
Ik schiet niet vaak vol bij topics op IM maar nu zit ik met tranen in mijn ogen.
Een verdwaasde 'nee... ' was het enige wat ik uit kon brengen toen ik de topic titel zag.
Pagella was zo'n bijzonder paard, ik had zo'n respect voor haar en jouw vechtlust en nu lees ik dat je de beslissing hebt moeten nemen om haar te laten gaan en ook daar heb ik respect voor.
Ik had haar zo graag verder zien groeien samen met jou, waarmaken wat geen mens ooit verwacht had, against all odds. Het heeft niet zo mogen zijn.
Bedankt voor jullie berichtjes! Doet me weer even goed
inkiesurban
Geplaatst: 12-05-12 12:26
Hey Amber, Ik had je al via fb sterkte gewenst, maar via deze weg nog een keer. Je hebt de juiste beslissing genomen respect daarvoor. Je hebt gedaan wat je kon. Dikke knuffel Ingrid
jeetje amber daar schrik ik toch wel een beetje van dat die knappe pagella er niet meer is..weet ook even niet wat ik nog meer moet zeggen ik wil jou heel veel sterkte wensen de komende tijd. ik hoop dat je het een plekje kan geven straks
Veel sterkten Pagella had geen betere eigenaar kunnen treffen!
heaven
Geplaatst: 12-05-12 14:30
If it should be I grow frail and weak And pain prevents my peaceful sleep. Then you must do what must be done When this last battle can't be won.
You will be sad, I understand. Selfishness might stay your hand. But on this day, more than the rest, Your love and friendship take the test.
We've had so many happy years That what's to come can hold no fears. You'd not want me to suffer so When the time comes, please let me go.
Take me where my needs they'll tend. Only - stay with me until the end. Hold me firm and speak to me. Until my eyes no longer see.
I know, in time, you too will see, It is a kindness that you do for me. Although my tail it's last has waved, From pain and suffering I've been saved.
Do not grieve, it should be you. Who must decide this thing to do. We've been so close, we two, these years. Don't let your heart hold any tears
een vechter een kanjer ben je... alles heb je gegeven in voor en tegenspoed. je hebt nooid opgegeven,, alles draaide om page.. ook in de zware tijden voor jou! je hebt haar een prachtleven gegeven..kort maar krachtig!! een baasje waar ieder paard jaloers op zou zijn!! veel sterkte meis!!dikke kus
Splash_
Geplaatst: 12-05-12 14:36
Jeetje, heel veel sterkte. Je hebt zo ontzettend veel voor haar gedaan, meer dan een ander ooit zou doen. Sterkte met het verlies