Heel veel sterkte met het gemis van silvester. Het was zo'n braaf dier. Wij waren bij zijn laatste optreden in de showring met je zoontje. Mijn dochter reed toen dezelfde klasse met mijn paard. Het blijft een fantastisch paard.
Jeetje, dat is schrikken en wat sta je dan opeens voor die moeilijke beslissing. Vreselijk.... Ook ik herinner me jullie nog van lang, lang geleden; jullie maakten een diepe indruk op me. Het gemak en de uitstraling; dat wilde ik ook!!
Veel sterkte! Uit de liefde waarmee jij altijd over hem schreef blijkt al dat de mooie herinneringen de rest van jullie leven bij jullie zullen blijven....
Fred_Kroket
Geplaatst: 09-08-11 14:09
Och... Ik herinner je fototopic ook nog! Wat een kanjer en ik heb wel een paar keer heen en weer gescrolld om alle foto's nog een keer te bekijken. Wat een peerd en wat een eerlijke beslissing naar Silverster!
Het doet zo'n pijn om zo'n maatje te verliezen wat zo lang bij je is geweest en waarmee je veel "eerste" dingen hebt beleefd, het gemis slijt heel langzaam en de herinneringen blijven.
Heel veel sterkte, ik had echt bewondering voor hem. Hoe geweldig hij ook met de jongens op pad ging, echt een prachtige haflinger!
Larsje_
Geplaatst: 17-08-11 19:41
Ach.. Naar zeg, maar gelukkig heb je vele leuke herinneringen aan hem!
HaffiePower
Geplaatst: 21-08-11 23:30
Fijn dat je 26 jaar van hem hebt mogen genieten, desondanks blijft het vreselijk als je afscheid van je paard moet nemen. Ik wil je heel veel sterkte met het gemis van je maatje toewensen.
Jannie
Geplaatst: 23-09-11 23:19
Ik lees dit nu pas, maar wil je toch nog heel veel sterkte toewensen!