heel veel sterkte met dit grote verlies...... ik hoop dat je de kracht vind om weer door te gaan maar het zal een groot gat zijn in je leven maar koester de mooie herinneringen meid zullen er vast heeel veel zijn en hele mooie want poeh wat is ze mooi !!!!
Wat een mooi filmpje! Krijg er tranen in m'n ogen van.
mcjv
Geplaatst: 11-05-11 12:41
Veel sterkte.
essie134
Geplaatst: 11-05-11 12:45
Hoi joska
ik lees je verhaal met een bok in mijn keel. Wat vreselijk voor je zeg. Heel erg veel sterkte gewenst meis.
simodi
Geplaatst: 11-05-11 12:47
Wat een prachtige merrie, mooi topic heb je voor haar gemaakt!
Ik wen je heel veel sterkte! En denk maar heel vaak aan alle mooie momenten van jullie samen ...
Edit: even naar je oude topic over de wond gekeken, petje af voor je vader, wat een puik werk heeft hij afgeleverd! Echt super dat jullie dat toen hebben opgepakt, heel bijzonder verhaal zo, wat je met je paard hebt meegemaakt ...
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties. Ik mis haar steeds meer en meer, mijn mooie meisje..
Joscaa
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 00:04
All I have is this picture in a frame, that I hold close to see you every day...
whitneyvdw
Geplaatst: 14-05-11 18:13
wat een bijzonder mooi filmpje,de tranen stonden me in de ogen,wat moet het gemis erg zijn,ze was zo speciaal,de liefde tussen jullie straalde ervan af.ik heb er een brok van in mijn keel.ik hoop dat je het ooit kan verwerken,want ze was voor jou onvervangbaar,heel erg veel sterkte nog met dit zware verlies.
Joscaa
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-11 11:27
Dankjewel voor je echt hele lieve berichtje. Verwerken is zwaar, gaat ook op het moment eigenlijk totaal niet, enige wat ik de hele dag doe is denken aan haar, ieder paard waar ik op zit, maakt niet uit welke, mijn gedachtes zijn bij haar.. Ik kan gewoon nog niet geloven dat ik niet meer de stal in kan lopen, haar een knuffel geven en spelen met haar lipje, dat het gewoon nooit meer kan....
Nu zijn jullie weer samen, mijn gekke twee vriendjes. Champ & Philly.
& nooit meer dit prachtige koppie als ze me aan ziet komen lopen in het land...
Wat voel ik met je mee, heel veel sterkte en heel mooi hoe je veel herinneringen aan haar beeldend maak. Je ziet dat dat met zoveel liefde gedaan is/wordt. Je gaat zelf een beetje van haar houden als je het ziet.
Wat pasten jullie ook qua plaatje zo mooi bij elkaar, schitterend allebei die zelfde mooie kleur haar.
Bedankt voor je enorm lieve berichtje, het was écht een wereldpaard, zo éen vind je er nooit meer Wat een werklust had die en wat een prachtig karakter, zo nuchter maar toch ook heel gevoelig, onbeschrijfbaar hoeveel dat paard mij waard is. Zo eenkennig, maar op mij was ze zo gek & ik op haar.
Van zo'n paard kun je toch niet anders als genieten en ontzettend veel houden.
Joscaa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 01:24
En ze deed ook alles om mij blij te maken, ze wilde nooit door de waterbak & op de grote wedstrijd dag, liep ze vol verbazing heel dapper door de waterbak.
Now the minutes feel like hours, and the hours feel like days. It is so hard, we're ten thousand miles apart.
Nou, met zo'n blije baas op mijn rug was ik ook door de waterbak gegaan hoor, misschien wel twee keer . Denk eraan dat sommige paarden veel doen om hun baasje aan het lachen te maken, dat vinden ze nu eenmaal leuk.
klopt helemaal wat je zegt inderdaad. Ze wist ook dat ik het altijd leuk vond als ze ging flemen, deed ze ook altijd als ik het wilde, of als ze merkte dat ik niet zo vrolijk was. Heb ik nog ergens een filmpje van, maar zit nu op mijn telefoon, zal hem morgen proberen te plaatsen. Nu poging slapen doen, Phil is in ieder geval dicht bij me, die hangt op 50 x 75 naast mijn bed
Banyu
Geplaatst: 23-05-11 18:25
Sterkte, vind dat nadat je die behandeling heb gedaan met de wond een super leeftijd heeft gehad!!