heel erg veel sterkte met dit verlies. het is een prachtig paard
romy46
Geplaatst: 04-03-11 16:56
Heel veel sterkte met dit verlies... en wat een moedig en goed besluit.
Ik heb wel eens een topic van jullie gelezen, en jullie zijn een goed voorbeeld!
ullaatje
Geplaatst: 04-03-11 18:01
sterkte Bettine, afscheid nemen van je grote vriend is iets wat je nooit zal vergeten, mooie tastbare momenten hou je bij je, maar het verdriet zal best lang blijven.
Jeetje Bettine, ik heb net nog de brochure van BR doorgekeken die ik vandaag in de bus kreeg bij de paardensport, en nu lees ik dit. Onwerkelijk zeg! Heel veel sterkte gewenst!
Origineel
Geplaatst: 04-03-11 19:42
heel erg veel sterkte!
anshrop
Geplaatst: 04-03-11 19:46
Heel veel sterkte met het verlies van je paard!
Do Not Stand At My Grave And Weep Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep. I am a thousand winds that blow. I am the diamond glint on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain. When you wake in the morning hush, I am the swift, uplifting rush Of quiet birds in circling flight. I am the soft starlight at night. Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep. Do not stand at my grave and cry. I am not there, I did not die!
moelly
Geplaatst: 04-03-11 19:47
Wat een verhaal zeg! Ik zit hier gewoon bijna te huilen. Wat een vreselijk verlies moet dit voor je zijn! Ik wens je dan ook erg veel sterkte hiermee.
HeleneDas
Geplaatst: 04-03-11 19:50
jeetje, zag paar dagen geleden jullie BR topic nog, wat was ik verwonderd, zo'n mooi paard & zo'n leuk duo.
Heel heel heel veel sterkte! Je mag trots op jullie zijn, hij heeft zeker weten een top tijd gehad bij jou & je hebt een goede beslissing genomen!
Liefs
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 04-03-11 19:51
Wat was hij prachtig! Je hebt een dappere beslissing genomen. Zo te zien hebben jullie erg van elkaar genoten en mooie herinneringen gemaakt. Koester die herinneringen. Ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd.
Een paar dagen terug zag ik je topic in het BR setje en dacht toen nog '' wat een onwijs mooi en stoer dier is het toch ''. Toen ik net de titel zag schrok ik gewoon een beetje.
Heel veel sterkte met het verlies van je grote reus...
Nebron
Geplaatst: 04-03-11 20:03
Wat een mooi paardje was dat Jullie waren een topcombi..
Heel veel sterkte met het verlies....
Miss_Petit
Geplaatst: 04-03-11 20:05
Wat mooi geschreven... Om stil van te worden. Het is duidelijk dat Black echt jouw 'once in a lifetime horse' was... Sterkte!
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtpaard!
VValar
Geplaatst: 04-03-11 22:10
Knap dier was het zeg, en wat een knappe combinatie waren jullie toch. Heel veel sterkte de komende tijd
heleenxx
Geplaatst: 04-03-11 22:16
Wat vreselijk Bettine. Zo'n mooi paard! Wat ontzettend naar. Als ik het lees was er inderdaad niks anders meer aan te doen, maar dat maakt het verlies niet minder. Heel veel sterkte!
Lieve Bettine. Een vriendje verliezen is zo moeilijk en zo hard. Jij/jullie hebben er alles voor gedaan om zijn leven zo prettig mogelijk te maken en te houden. Black was een enorm bijzonder dier en jullie zo'n bijzondere combinatie. We hebben allemaal van jullie genoten Heel veel sterkte meis
mimeslosydy
Geplaatst: 04-03-11 22:24
jemig wat zonde van zo'n prachtig paard... sterkte
whitneyvdw
Geplaatst: 04-03-11 23:05
heel erg veel sterkte wat was het een prachtig paard,en wat een mooie uitstraling had hij,wat ontzettend moeilijk moest dit zijn om de beslissing te nemen,je kon zo wel zien,hoe bijzonder hij was.ik wens je heel veel sterkte met het gemis van je prachtige blacky.
Heel veel sterkte sterkte toegewenst met het verwerken van het verdriet en gemis aan de eigenaren en Bettine, zijn amazone.
Jullie mooie foto´s zullen zeker door vele gekoesterd blijven. Wat zat je op al die foto´s três chique te paard en de trots die jullie, terecht, uitstraalde zal ik niet gauw vergeten!
jeetje wat zonde zeg, maar wel een eerlijke beslissing.
veel sterkte gewenst.
Esther28
Geplaatst: 04-03-11 23:50
Jeetje, heel veel veel sterkte met het verlies van je prachtige vent... Ik heb jullie ooit eens tijdens een WOW-dag een show zien rijden en vond jullie echt een schitterende combinatie.
Bettine zonder Blacky...het zal heel erg leeg aanvoelen. Ontzettend veel sterkte met dit gemis.
trijn
Geplaatst: 05-03-11 00:53
Zag dit paard vandaag voor het eerst in de BR folder die vandaag in de brievenbus lag en MOEST gewoon naar hem zoeken. Wat een prachtig dier! En wat een verlies. Wat een vreselijk moeilijke, maar moedige beslissing heb je genomen.
Wat een prachtig paard een echte black beauty! Heel erg verdrietig dat je vannochtend afscheid moest nemen ik wil je daarom heel veel sterkte toewensen.