[IM] Quinty..... niet zomaar een paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:04

Ach wat vreselijk.. Ik ben gewoon aan het huilen door jouw verhaal.

Heel veel sterkte hiermee !!

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:59

wat moedig van je...wat een verlies wat was hij mooi...weet zeker dat je de juiste beslissing genomen hebt...

ook ik zal ooit die besissing moeten nemen...wordt al kotsmisselijk bij de geachte...weet nog steeds niet waar ik voor zou kiezen..ik blijf er zon onrespectvol gevoel bij huden...hij ofzij is jarenlang je trouwe kameraad geweest en dan eindigt het bij de slager...blijf r toch gvoelsmatig moeite mee houden...hoop dat ik als ik voor de keuze kom te staan de juiste beslissing neem..

vind het echt heel dapper van je

Stekelvarken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:59

Sterkte meisje. Ik vind het dapper van je wat je hebt gedaan. Ik zou het zelf niet kunnen, want zoiets vergeef ik mezelf nooit meer. De gedachte alleen al. Ik zou kiezen voor een spuitje, zodat hij toch thuis, op zijn vertrouwde plekje, rustig kan inslapen.

dmuts

Re: Quinty..... niet zomaar een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:59

wat een verschrikkelijk verhaal.
ik heb kippenvel op mn armen.

zo veel sterkte met je verlies.

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 09:21

meid! wat heb jij iets ergs mee gemaakt!
ik heb dit gelezen met tranen in mijn ogen. zo'n mooi paardje! en dan vertel je over die wortel die hij nog in zijn mond had. Ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt! ook al is het niet leuk. maar een ziek paard vind het ook goed! ook al is hij hier niet te zien. Hij zal je helpen met dingen die je tegenzitten, moeilijk zijn. Hij zal er voor je zijn!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 09:37

Ik heb het met tranen in me ogen gelezen.
Het was een plaatje om te zien!! :)
Heel veel sterkte meis!

rho_paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:13

heel veel sterkte

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:43

Heel veel sterkte,
ik kreeg echt zelf de tranen in mijn ogen.

Vooral bij het stukje van: en hoorde een knal (ofz)

maar vind het vooral heel moedig van je, dat je deze keuze hebt kunnen maken!!

Bybo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:31

tranen, tranen,

ik weet hoe je je voelt ;(

sterkte!!!!!!!!!!!

zincy_f

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:47

ik zit dit te lezen met tranen in m'n ogen, ik hoop dat als ik het mee zou maken ook die beslissing zou kunnen nemen ik vind het erg knap van je.
veel sterkte

pardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 20:57

Wat een lieve reacties allemaal!!!
Tja het is nu al ruim 2 maanden geleden maar het doet nog zo verschrikkelijk pijn! vooral als het zoals nu op mijn werk niet echt lekker loopt en ik ook nog eens pijn in mn lijf heb omdat het eerste paard dat ik ben gaan bekijken me er lelijk heeft afgegooid! Jeetje wat mis ik mn maatje dan, mijn uitlaatklep! haha ik merk nu pas wat dat arme beest allemaal voor gezeur heeft moeten aanhoren, maar wat was het toch fijn om na een rotdag even lekker te poetsen en uit te huilen tussen die warme manen................
Het is niet zo dat ik heel erg in de put zit (heb gezeten) hoor, maar ik merk wel dat het gat wat dit alles heeft geslagen nog steeds volledig aanwezig is.
Tijd heelt alle wonden zeggen ze... ik hoop in elk geval dat Q me zal helpen om toch een goed lief nieuw paardenvriendje of vriendinnetje voor me te vinden, want bah wat is t leven saaai zo :Z !

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:15

Jeetje, tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte!!! :(:)

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:55

Ook hier de tranen in mijn ogen. Wat een herkenbaar verhaal.... En wat een respect voor je paard. Sterkte meid, valt niet mee je maatje te verliezen.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:07

super mooi geschreven, respect..
je hebt de goede keuze gemaakt, ookal blijft het altijd moeiijk..
heel veel sterkte!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:56

Wat een prachtig paard en wat een moedige beslissing.
Ik heb kippenvel van je verhaal en vind dat je het mooi hebt beschreven.

Heel erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van je maatje.. :(:)

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:14

Wat heb je dit mooi geschreven, de tranen stromen over mijn wangen.
Je hebt een keuze gemaakt, die alleen laat zien hoeveel je van hem hield!
Heel veel sterkte :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:29

Wat heb jij een moedige beslissing genomen, wat een prachtig omschreven verhaal! Je hebt het beste gedaan voor je dier!

Janne_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:55

Wat een verhaal. Je hebt absoluut de juiste beslissing genomen! Heel veel sterkte!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:08

Respect voor jou! Wat heb jij je verhaal prachtig geschreven! Ik weet zeker dat jij de beste keuze hebt gemaakt.

Het verdriet zal nog wel blijven, maar dat maakt toch ook niet uit? Je hebt iets verloren wat je heel dierbaar was, daar mag je toch verdrietig om zijn?

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies, en geef het de tijd om het een plaatsje te laten krijgen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:46

Ik heb weer je verhaal gelezen. E het heeft me weer geraakt. de tranen staan me in de ogen. En ik verbeeld me telkens in dat ik de gene ben die daar zal staan. Hoe veel respect kan je voor een persoon hebben?

Dit is een verhaal wat ik never nooit zal vergeten. Enkele weken terug heb ik het voor het eerst gelezen, met toen ook al tranen in mijn ogen.

Je inspireert mensen niet alleen, je geeft ze zeker weten ook wat steun in hun verlies! Wil je nogmaals ontzettend steunen met het verlies van je paardje :(:) Dat ene zinnetjes zal je misschien niet veel helpen, maar toch...

Groetjes M_hartje_M

GRANDEUR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 13:42

Dank je wel voor je verhaal! _/-\o_ _/-\o_ Ik sta momenteel zelf voor de keuze wat ik met mijn paard
aan moet. ik heb 2 maanden geleden gehoord dat het niet meer goed komt met hem. In eerste instantie dacht ik gelijk:
hij gaat naar de slager, maar naar mate de weken versteken ben ik daar toch min of meer van afgestapt. Ik wil niet degene
zijn hem definitief het leven afpakt, want wie zegt dat hij niet nog lekker rustige buitenritje wilt maken en lekker op de wei wilt staan?
Maar aan de andere kant weet ik zo goed dat ik zijn pijn voor moet zijn.
Ook begon ik heel erg op te zien tegen dat moment bij de slager, ik dacht dat als hij de trailer afkomt dan weet hij het.
Maar door jou verhaal besef ik nu dat dat niet zo is. Als mijn paard daar uit de trailer komt zal hij ook wel denken ''hee wat leuk, waar
ben ik nu weer?''
Je verhaal heeft dus in ieder geval voor 1 iemand nut gehad, ook al weet ik het nog steeds niet |( Bedankt daarvoor!

Ik wil jou heel heel heel veel sterkte wensen, het is niet niks om dit mee te maken, neem de tijd om alles te verwerken :(:)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:28

Met tranen in mijn ogen heb ik je hele verhaal gelezen.

Je hebt zeker wel de juiste beslissing genomen :)

Sterkte ! :*

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:32

hey meiss!

Elke keer weer als ik dit lees,krijg ik tranen in mijn ogen! |(

Heel veel sterkte met het verlies!
:(:) :(:)

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:43

bo0tjeee schreef:
Jeetje meid. Wat heftig. Ik moet het eerlijk zeggen, de tranen staan echt in m'n ogen. Zit er bijna zelf om te huilen.

Ik vind het onwijs knap van je dat je deze beslissing hebt genomen. En ik weet zeker dat dit de juiste keuze was.

Ik heb altijd een heel eng gevoel bij de slacht, maar ik hoor altijd dat ze er zo respectvol met je dier omgaan. En dat het zo netjes gebeurd en je dier zo weg is en niet lijdt.

Je hebt Q een zo mooi mogelijk leven gegeven wat maar kon. Je hebt alles voor hem gedaan en hem niet pijn laten lijden door je eigen zelfzuchtigheid.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Q klinkt als een prachtig paard! Hij heeft nu rust en geen pijn meer. En zoals je al zegt, hij heeft het grootste plezier op zijn groene weides!

Edit: Ik zie nu pas de foto's. Het was en is echt een prachtdier!

Precies wat ik wou zeggen!
echt heeel veel sterkte ermee.

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:48

Jeetje wat een verhaal! En wat sterkt ben jij zeg!!! Ik weet echt niet of ik het zou kunnen hoor!
Ik zit op me werk (achter de receptie) en moet echt me tranen inhouden! Kan hier natuurlijk niet gaan zitten janken!

Heel veel sterkte!!!