Lieve meis, heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd toegewenst. Weet dat hij nu geen pijn meer heeft en jij een dappere beslissing hebt genomen.
Chantal511
Geplaatst: 20-04-10 14:49
Heel veel sterkte Patricia! je hebt een dappere en goede keuze gemaakt tegenover Val. Hij zal je dankbaar zijn.
BertBaley
Tranen in mijn ogen,
sterkte!
07_Calimero
maar goed dat hij bij je gebleven is en niet naar een ander "baasje" is gegaan. Ik weet ook wat het is om een moeilijke beslissing te nemen met afscheid nemen van je aller dierbare vriendje. heelveel sterkte met het verlies van je soulmate. hij zal altijd bij je zijn in je hart.
Ik heb je hele verhaal meegekregen en je topic meegelezen. Wat vreselijk om afscheid te nemen van je vriendje. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 2 maanden geleden ook mijn maatje moeten laten gaan, hoe moeilijk de beslissing ook was. Maar diep in mijn hart weet ik ook dat het een goede beslissing was. En dit heb jij ook gedaan! Hij is voor altijd bij je. En geniet van de mooie momenten en herinneringen. En zo te lezen heb je die zeker! Sterkte...
Ezzzyy
Geplaatst: 20-04-10 15:12
Heel erg veel sterkte! Ik weet dat je dit al van iedereen hoort maar ik wou het toch even zeggen. Ik heb heel erg veel respect voor je dat je deze beslissing hebt genomen en ik denk dat Val je dankbaar zal zijn Nogmaals veel sterkte!
Siggislief
Geplaatst: 20-04-10 15:29
Het licht aan de horizon. Een parel uit de zee. Een fonkelende ster aan de hemel. Dat was jij mijn lieve ventje, we zullen je voor altijd missen.
Jouw Val en mijn Lidar lopen nu samen te racen over de groene weides. Zonder pijn en zonder belemmeringen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies, het doet nu ontzettend veel pijn, maar geloof mij straks heb je er vrede mee, omdat dit voor Val het beste was.
ROCHELLEx
Geplaatst: 20-04-10 16:00
Ik heb je beide topics gelezen met een brok in me keel.
echt heeel heeel heeel veel sterkte nogmaals. Je hebt de goede keuze gemaakt..
Zilfstar
Geplaatst: 20-04-10 16:08
Met tranen net je update in het andere topic gelezen... Meid je hebt een goede keus gemaakt voor Val. Maar daar is het verdriet niet minder mee. Ik wens je heel heel veel sterkte!!!
KiWiKo
Geplaatst: 20-04-10 16:12
heel, heel veel sterkte!!...... heel veel sterkte!
Hee Tries, ik wil je nogmaals heel veel sterkte toe wensen!
jaggie
Geplaatst: 20-04-10 16:13
Pff jeetje wat een nare wending heeft je 'verkoop-verhaal' gekregen. Denk toch dat je de juiste keuze voor hem hebt gemaakt, hoe moeilijk het op dit moment waarschijnlijk ook is. Ook vanuit hier, heel veel sterkte gewenst!