Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lotus83 schreef:spatter schreef:cassidy zo is het wel genoeg, je hebt 2 topics lopen zanniken!!!
zelfs als ze het goed doet blijf jij nog mekkeren, wat een walgelijke zeur ben jij
2 zielen, 1 gedachte....

spatter schreef:cassidy zo is het wel genoeg, je hebt 2 topics lopen zanniken!!!
zelfs als ze het goed doet blijf jij nog mekkeren, wat een walgelijke zeur ben jij

Yvon72 schreef:Hoi pris
allereerst sterkte meis, je heb de juiste beslissing genomen, voor puck
dit neemt niet weg dat het verschrikkelijk veel pijn doet, om een keuze te maken tussen leven en dood.
Maar gelukkig was je zo nuchter, en wist je dat dit voor 99% de keuze was, om puck te laten gaan.
je heb heel veel over je heen gehad, van heel veel mensen die je voor gek verklaarden, voor geldwolf, voor mijn god weet ik veel wat allemaal.
zelfs foto's moeten plaatsen om te bewijzen dat puck wel echt dood is.![]()
sorry maar ik vind dit rond uit schandalig, echt die mensen met die grote monden, die mogen wel eens respeckt voor je tonen.
was jij niet bij puck gaan kijken, dan stond dat manneke nu nog daar in het land bij die boer, pijn te lijden.
en zelfs onder je neus, wilde ze hem zelf daar weg halen, zelfs ik kreeg pb's dat ik je geen geld moest geven omdat je niet te vertrouwen was, gelukkig luisterde ik naar me hart, en me hart zei dat het goed was.
en jou hart zit ook goed, op de juiste plaats, meis je heb het goed gedaan, je mag trots zijn op jezelf dat je door heb gezet.
probeer het nu een plaatsje te geven en wees blij dat jij die laatste dagen , heb mogen genieten van zijn aanwezigheid.
Pris heel veel sterkte meis !!!!
respeckt voor jou !!!!