[IM] Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paint-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:16

Heel veel sterkte en troost je met de gedachte dat je alles hebt gedaan om hem nog een eerlijke kans te geven.
En dat hij uiteindelijk in jou schoot is ingeslapen, Puck is je hier zeker dankbaar voor.
Puck was een lief en leuk bolletje wol R.I.P.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:16

Lotus83 schreef:
spatter schreef:
cassidy zo is het wel genoeg, je hebt 2 topics lopen zanniken!!!
zelfs als ze het goed doet blijf jij nog mekkeren, wat een walgelijke zeur ben jij :r

2 zielen, 1 gedachte....

Hier kan ik het niets anders dan mee eens zijn. Wat afschuwelijk dat je zelfs nu nog blijft zeuren. Het zou toch niet moeten dat er foto's opstaan van een dood pony'tje, omdat je het anders niet gelooft? Werkelijk waar, sommige mensen..

@ Prissey: nogmaals, ontzettend veel sterkte. Het is nooit leuk een dier te verliezen. Ik had een veulen dat op 5 dagen oud dood ging, en kan er nu nog verschrikkelijk om janken, is nu dik een half jaar geleden. Je hebt alles gedaan wat in je macht lag, en daar kan ik niets anders voor hebben dan respect.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:17

Een dikke 10 voor jullie. Hoe dapper dat je het diertje gekocht hebt, en de goede beslissing dat hij een vredig einde heeft verdiend. Ik heb hier echt respect voor. Wat een ontzettend schattig diertje.
Ook ik zit met tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte!

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:17

Alle respect voor iemand die kosten noch moeite gespaard heeft om te doen wat uiteindelijk het enig juiste bleek, ondanks kritiek van mensen met een andere mening. Het vergt moed om door te zetten ondanks het feit dat er mensen zijn die het niet met je eens te zijn en dat weinig tactvol laten blijken.
Petje af en veel sterkte.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:18

spatter schreef:
zelfs als ze het goed doet blijf jij nog mekkeren, wat een walgelijke zeur ben jij :r

mee eens. :(
ze heeft alles gedaan wat ze moest doen, en nog wel meer.
is het nu nog niet goed?

TS trek het je niet aan meid, zoals ik al zei: je het een goud hartje :(:)

Jolliegirl

spatter schreef:

Ik kan niet anders zeggen,

Hou gewoon op!
Of was het zelf komen afhandelen. incl alle kosten.

Gina

Prissey, ik wens je heel erg veel strekte.
Puck is je vast heel dankbaar dat je hem daar hebt gered, anders had hij daar waarschijnlijk nog rondgelopen. Ik heb echt heel veel respect voor je dat je dit gedaan hebt en nogmaals heel veel sterkte.

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:20

Heb al je topics gevolgd en naar mijn weten nog nooit een reactie neer gezet,
Maar ik vind het echt erg dat hij het niet heeft gered,
ik had echt hoop,
voor jou en de andere die van het beestje hielden, héél veel sterkte! :+:

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:21

Jeetje meid heel veel sterkte was een stille meelezer van je andere topics, toch fijn dat je hem nog een kans hebt willen geven..

Heel veel sterkte met het verlies

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:21

Poeh wat een verhaal.
Erg moedig en dapper van jou/jullie om dit te doen. Het is er maar eentje, en er zijn er nog veel meer die in stilte met veel oijn leven.
Gosje jongens wat heb ik een bewondering voor jullie.

Dat er mensen zijn die dit jonetje laten opgroeien, waar zit je verstand...

Maar iets anders, ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als alle 'kijkers' nu eens zomaar één eurootje helpen. Want dit is een kostbaar iets voor je.

Zou dat helpen?
De emotionele pijn is er niet mee weg, maar ik wil je graag een heel klein beetje helpen.
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 05-01-10 19:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:22

Ik kon mijn tranen niet bedwingen,maar heel erg veel sterkte!

Paint-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:24

Het beste in zo'n geval is iemand negeren, laten we het ontopic houden.
Ik denk dat het voor Prissey zo al moeilijk genoeg is nogmaals mijn respect en met mij van velen, er zijn niet veel mensen die zoiets willen/ kunnen doen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:25

Als ik allemaal lees wat er met kleine Puck mis was...

dan heb ik erg veel geluk met mijn Fonz....

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:28

Nogmaals complimenten voor ts. Je hebt heel zorgvuldig gehandeld en jouw eigen plan ten behoeve van Puck +:)+ Sterkte ermee want ook al heb je hem maar zo kort gehad, je hebt je met hart en ziel ingezet!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:30

Ondanks dat Cassidy respect toont voor TS wordt ze persoonlijk aangevallen. Respect tonen, daar is moed voor nodig. Zo iemand afzeiken is gemakkelijk en goedkoop.

Rust zacht Puck :(:)

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:31

jeetje Prissey wat een verhaal,tranen lopen over m,n wangen,ik vind het super wat je gedaan hebt voor puck ,en ja het einde is heel verdrietig maar ik vind dat je het juiste besluit hebt genomen,zoals jij mogen er wel meer mensen zijn op de aarde
je heb mooie herinneringen aan puck en die kan je koesteren
heel veel sterkte en van hier ff een knuffel

x_Toedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:35

Heb je topics gevolgd maar geen reacties gegeven..
maar wat ben je goed voor Puck geweest! Had gehoopt dat alles goed gekomen was..
Heel veel stertke!! :(:)

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:37

Pff jeetje wat een verhaal zeg, heb gewoon een brok in mijn keel. Super wat je voor puck hebt gedaan.
Heel veel sterkte!

rockwitch

Re: Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:41

Jeetje heb er ook een brok van in mijn keel, heb al je topics gevolgd en vind het zo goed van je dat je voor hem hebt gekozen en voor wat voor hem het beste is.
Dat dat betekend dat het een eind maken aan zijn lijden is zwaar, maar voor dit kleine frummeltje zoveel beter.
Ik vind het hardstikke goed dat je hem eerst hebt laten onderzoeken, nu weet je tenminste 100% zeker dat je het goeie hebt gedaan voor hem.
Veel sterkte.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:42

:(:) Wat een ontzettend mooi maar ook treurig verhaal over Puck

Heel veel sterkte, dat we allemaal van dit verhaal mogen leren........

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:42

Hoi pris

allereerst sterkte meis, je heb de juiste beslissing genomen, voor puck
dit neemt niet weg dat het verschrikkelijk veel pijn doet, om een keuze te maken tussen leven en dood.

Maar gelukkig was je zo nuchter, en wist je dat dit voor 99% de keuze was, om puck te laten gaan.

je heb heel veel over je heen gehad, van heel veel mensen die je voor gek verklaarden, voor geldwolf, voor mijn god weet ik veel wat allemaal.
zelfs foto's moeten plaatsen om te bewijzen dat puck wel echt dood is. :(

sorry maar ik vind dit rond uit schandalig, echt die mensen met die grote monden, die mogen wel eens respeckt voor je tonen.
was jij niet bij puck gaan kijken, dan stond dat manneke nu nog daar in het land bij die boer, pijn te lijden.
en zelfs onder je neus, wilde ze hem zelf daar weg halen, zelfs ik kreeg pb's dat ik je geen geld moest geven omdat je niet te vertrouwen was, gelukkig luisterde ik naar me hart, en me hart zei dat het goed was.

en jou hart zit ook goed, op de juiste plaats, meis je heb het goed gedaan, je mag trots zijn op jezelf dat je door heb gezet.

probeer het nu een plaatsje te geven en wees blij dat jij die laatste dagen , heb mogen genieten van zijn aanwezigheid.

Pris heel veel sterkte meis !!!!
respeckt voor jou !!!!

BenB

Re: Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:46

Heel veel sterkte!

Ik vind het enorm moedig van jullie!

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:46

Ik ben een stille meelezer van je andere topics over puck en bewonder je dat je dit kleine manneke hebt mee genomen en hem nog een laatste mooie huisje hebt gegeven.
Ik moest wel een paar keer slikken toen ik je verhaal en de foto's zag. Maar je hebt een groot hart omdat je hem toch hebt geprobeerd te helpen.

Veel sterkte meissie en super wat je gedaan hebt.
Denk eraan het mooie mannetje heeft nu geen pijn meer.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:47

Waren er maar meer mensen op de wereld zoals jullie!!!
Dan zou er een stuk minder dierenleed op de wereld zijn.
Ik heb diep respect voor wat jullie voor deze kleine dreumes gedaan hebben.
Heel veel sterkte met de verwerking van wat jullie de laatste dagen meegemaakt hebben.
Jullie zijn het beste wat puck in zijn leven heeft mogen meemaken.
Ik hoop dat je daar nog wat troost uit kan putten.
Ik wil graag een financiele bijdrage leveren.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:47

Yvon72 schreef:
Hoi pris

allereerst sterkte meis, je heb de juiste beslissing genomen, voor puck
dit neemt niet weg dat het verschrikkelijk veel pijn doet, om een keuze te maken tussen leven en dood.

Maar gelukkig was je zo nuchter, en wist je dat dit voor 99% de keuze was, om puck te laten gaan.

je heb heel veel over je heen gehad, van heel veel mensen die je voor gek verklaarden, voor geldwolf, voor mijn god weet ik veel wat allemaal.
zelfs foto's moeten plaatsen om te bewijzen dat puck wel echt dood is. :(

sorry maar ik vind dit rond uit schandalig, echt die mensen met die grote monden, die mogen wel eens respeckt voor je tonen.
was jij niet bij puck gaan kijken, dan stond dat manneke nu nog daar in het land bij die boer, pijn te lijden.
en zelfs onder je neus, wilde ze hem zelf daar weg halen, zelfs ik kreeg pb's dat ik je geen geld moest geven omdat je niet te vertrouwen was, gelukkig luisterde ik naar me hart, en me hart zei dat het goed was.

en jou hart zit ook goed, op de juiste plaats, meis je heb het goed gedaan, je mag trots zijn op jezelf dat je door heb gezet.

probeer het nu een plaatsje te geven en wees blij dat jij die laatste dagen , heb mogen genieten van zijn aanwezigheid.

Pris heel veel sterkte meis !!!!
respeckt voor jou !!!!

Hier precies hetzelfde......

Nu had ik vanaf dat ze met puck bezig (toen had ze hem nog niet)was dagelijks contact via msn en wist ik zeker dat ze niet loog.....

Maar inderdaad, de foto's als bewijs.., het is vreselijk