[IM] Dag Lee, zelfs jij had niet het eeuwige leven ...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:46

Djeez.... lees het nu pas naar aanleiding van je fototopic.
Ik heb Lee voor het eerst gezien toen jullie meededen aan een verklede reining wedstrijd. En toen was ze niet makkelijk!!! (bovendien heel herkenbaar want ik heb ook zo'n dame staan).
Maar wat een fijn leven heeft ze bij jullie gehad en maar liefst 2 geweldige kinderen heeft ze nagelaten!!!
Jullie mogen trots op haar zijn maar zeker ook op jezelf voor alle goede zorgen.
Dag lieve Lee...... ;(

Abeltje77

Re: Dag Lee, zelfs jij had niet het eeuwige leven ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:50

Jee, ik ken Lee niet, en ik ken jou niet, maar met jouw briljant geschreven stukje krijg ik zomaar een ideetje van wie Lee was.

Heel veel sterkte met dit verlies. Volgens mij mag je alleen al doodgelukkig zijn dat je zo'n bijzondere merrie hebt mogen kennen. Maar zo te lezen weet je dat absoluut te koesteren.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 18:46

Ohhh hemel Margee, die freestyle reining wedstrijd ja :)) waha DA'S lang geleden! Wat een ramp was dat! Echt Lee op haar "best" := . Nee, makkelijk was Lee beslist niet, maar ze deed alles vol overgave en zo was haar relatie met ons ook heel intens. Wat Abeltje zegt is zeker waar: daardoor zijn de herinneringen aan haar des te speciaal!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 00:00

Super dat je voor je paard hebt gekozen en hem verder leiden hebt bespaard. Heel veel sterkte toegewenst!!

DaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:01

Super mooi geschreven.. Heel erg veel sterkte!