Vanochtend werd ik gebeld. Mijn blauw schimmeltje was dood in de sloot gevonden. Ze was altijd heel ondeugend. Als veulen ontsnapte ze regelmatig. De laatste paar jaar ging het goed. Tot afgelopen nacht. Ze was naar een ander stuk land gegaan later ook weer netjes terug behalve dat het draad een beetje kapot was. Aan de hoefafdrukken te zien had ze er wel een tijdje gelopen. Toen is ze in haar eigen land weer door het draad gegaan alleen was dat volgens mij niet de bedoeling want de paal en het draad lag in de sloot. En zij ook. Nek gebroken. Ze heeft gelukkig niet geleden want haar rug en hoofd waren droog en schoon. Ook geen afdrukken van gespartel te zien en ze had haar oogjes nog los. Ze was nog maar 4 jaar. We waren net begonnen haar te beleren voor de kar.
Jeetje wat een verhaal zeg.. Heel erg veel sterkte. Ik weet hoe het voelt om zo plots je paard te verliezen. Dit draag je nog lang met je mee. Heel veel sterkte meis!!!
Als ik het goed lees; Nek gebroken.. Hoofd en rug waren toch nog droog.. ?
Lijkt me heel erg moeilijk,je had haar al vanaf veulens af aans ? Heel veel sterkte, meestal komt het gemis pas achteraf omdat je het dan beseft Nogmaals heel veel sterkte!