Vanmiddag is er besloten om Arwin in te laten slapen.
Arwin was één van ons meest geliefde manegepaarden. Arwin heeft 8 jaar bij ons op de manege gestaan.
En menig kind leren rijden, als je bang was, was Arwin er voor je. Die hielp veel kinderen over hun angst heen.
Arwin kreeg voor 3 weken terug een hevige koliekaanval. Hij had gas,verstoppingkoliek en ook nog een verdraaiing van zijn darm. Hier heeft hij zich bovenop weten te knokken, paar dagen kliniek en Arwin stond zijn mannetje weer.
Gisteravond kreeg Arwin weer erg koliek, al gauw ging het beter en een bezoekje aan de kliniek was niet nodig.
Vanmiddag was het wederom weer mis. Arwin had weer koliek en was ziek.
Al gauw wist ik dat het mis was. Ik heb een poos bij Arwin in de stal gezeten, hij lag en had zijn hoofd op mijn benen gelegd. Zo hebben wij een poos gezeten, hij had zich overgeven en had geen zin meer om te vechten.
Op dat moment heeft Ingrid (eigenaresse) de knoop doorgehakt. Toen is het heel snel gegaan.
Arwin overeind gehezen, op de trailer om hem te laten inslapen.
Het is erg ''mooi'' gegaan, Arwin was echt ''op'' en had het opgeven, hij had er vrede mee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=HGLJVMAJ
Arwin is 25 jaar geworden.
Lieve Arwin, ik/we gaan je ontzettend missen, je hebt voor iedereen veel betekend!
Gr. Sanne