Zo onwerkelijk, alweer 2 weken geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn lieve, knappe arabierenmeisje, maar voor mij voelt het alsof de tijd heeft stil gestaan. Mijn eerste, echte paardenliefde, mijn arabierenmeisje met haar hart van goud. Ik mis jou verschrikkelijk en ik wou dat ik de beslissing jou te laten gaan nooit had hoeven nemen, maar het alternatief was ondraaglijk lijden en mijn Scaaltje verdiende beter dan dat.
12-05-1990 - 09-03-2017
Laatst bijgewerkt door vikki op 23-03-17 22:53, in het totaal 3 keer bewerkt
Herkenbaar. Hier nu 6 weken geleden dat ik na 18 jaar afscheid moest nemen van mijn 27 jarige meisje. Het blijft moeilijk. Geef jezelf de tijd om verdrietig te zijn, maar blijf genieten van de mooie herinneringen.
Ach wat een mooie oude dame was het geworden! Je hebt de juiste keuze gemaakt, maar dat maakt het verdriet niet kleiner.. Heel veel sterkte.
vikki
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 20:21
Bedankt voor jullie lieve berichten, die doen me goed. Mijn emoties zijn nog steeds overweldigend als ik foto's van mijn lieve Scaaltje zie. Recente foto's bekijken lukt nog steeds niet, dat maakt me zo verdrietig. Maar gelijktijdig ben ik blij dat ik ze wel heb, want ze maken zo duidelijk dat dit de enige eerlijke keuze was.
Heel veel sterkte .T is ook een heel deel van je leven wat je nu achter je laat. Ik hoop dat je verdriet straks plaats maakt voor heel veel dankbaarheid. Dat zij met jou het leven heeft mogen delen.
Fitzroy
Geplaatst: 07-07-17 06:08
Ik stuit nu ook pas op dit topic. Wat heeft Escala een mooie respectabele leeftijd bereikt. Ik denk één vd laatste Boktpaarden van het eerste begin?
Ten eerste; heel veel sterkte! Ik heb ook oudere paarden en ben stiekem, en ik hoop dat je dit niet als respectloos beschouwd, nieuwsgierig naar de reden van haar overlijden. Wil en kun je dat vertellen?