Maar voor mij mijn hele hart vol met pijn.... Ik weet het niet meer...
[IM] Lieve kleine Buck, straal nog maar 1 keer op bokt!!

Verdomme, mijn maatje 12 jaar alles gedeeld.. Ik weet niet waar ik beginnen moet, we hadden zoveel gemeen...
Zo gevoelig en stoer als hij was, zo onzeker was hij al, wij waren twee... Je kon hem vergelijken met mij,
Had ik last van een maagzweer ? Had hij dat ook hij heeft in zijn leventjes diverse keren een maagzeer gehad.
Toen het bij mij chronisch bleek te zijn, bleek het bij hem ook chronisch te worden hij kon niet tegen stress..
Als hij dan weer eens niet at, en ik zelf ook het eten niet binnenhield dan aten we samen... Als ik erbij was wilde hij eten,
speciaal voor hem gemaakt prutje.. Dan nam ik ook het voorbeeld van hem en nam zelf ook wat te eten...
Bovenstaande post ik, om te laten 'zien' hoe dichtbij wij stonden...
Hij heeft me zo ontiegelijk veel geholpen, die kleine schat was maar 80CM maar zijn hart was groot heel grooot.....
Waar ik niet meer wilde en kamp met mijn ernstige borderliner stoornis stond hij vol in het leven...
Hij liet mij van de kleine dingen genieten, liet mij zien wat er om mij heen nog was. We reden veel ritjes met de sulky totdat hij met pensien ging.
Toen gingen we wat anders doen.. Dwars en vervelend werd hij, hij vond het zo machtig mooi de weg te laten zien..
Als ik hem de weg liet kiezen en met tranen mee aan het genieten was voelde hij dat haarfijn aan hoe dwars en vervelend hij kon zijn zo vertederend was hij dan..
Als ik in een opname zat omdat het niet goed met mij ging, dan had ik altijd voor hem extra verzorging geregeld maar ondanks dat vrat hij niet als ik er een tijdje niet was.... Leek het voor hem ook niet te hoeven ??
Mijn stalgenoten appte mij wat hij extreem lekker vond maar zelfs dat liet hij staan, en met lange tanden at hij wel gras.
Als ik er dan zelf weer was, was er niks aan het handje hij at weer en was vrolijk..
Kort samengevat hierboven dus.... IK BEN ER KAPOT VAN!
Ik weet niet meer wat ik moet, natuurlijk heb ik Amadeus nog en ben ik onwijs blij met hem maar verdomme mijn kleine vriendje mijn alles mijn redder in nood hij is er niet meer! Nu moet ik het zelf doen, nu moet hij het zelf doen... Ik geniet niet meer van dingen waar ik anders zo van kon genieten, ik huil enorm veel terwijl ik normaal absoluut geen jankend ben.. Er worden plannen gemaakt om hem te zoeken, terwijl ik diep in mijn hart wel weet dat dat echt niet kan... Waar is mijn leermeester ? Waar is mijn engeltje die al die tijd op mijn schouder zat ?
Zal hij het fijn hebben waar hij nu is ?
Zal hij mij een fijne baas gevonden hebben ?
Is hij niet boos op me, dat ik voor hem gekozen heb ?
De radio 100NL kan ik soms niet eens luisteren ik ga stuk bij sommige liedjes, ik mis hem zo met heel mijn hart...
Ik heb zijn haart in een bedel laten vlechten en om mijn nek.. Verder heb ik ZIJN hoefijzer op mijn been getatoeert met zijn naam en dan best friend... Maar het stilt niet!